קבלו את מופעי המחול השווים ביותר שיציגו בישראל ב-2018

יום ראשון, 3 ביוני 2018

מפצח האגוזים על הקרח, להקת המחול ההודית "נבדהרה" בסגנון הבוליווד, הבלט "ספרטקוס" של יורי גריגורוביץ', להקת המחול פינה באוש ועוד הפקות מחול גדולות בדרך לישראל. אתר "כרטיסים ברשת" גאה להציג בפניכם את מופעי המחול השווים ביותר ב-2018. כתבה מתעדכנת. לגזור ולשמור.

קבלו את מופעי המחול השווים ביותר שיציגו בישראל ב-2018
עונת 2018 מביאה אלינו לישראל מופעי מחול שווים וידועים של להקות המחול הטובות ביותר בעולם. כדי לעשות לכם סדר בכל המופעים השונים, אתר "כרטיסים ברשת" גאה להציג לכם את הרשימה המעודכנת והמלאה של הופעות המחול הגדולות והשוות ביותר שיגיעו לישראל במהלך שנת 2018:

אז מי יגיע? מתי זה יקרה? וכמה יעלו הכרטיסים? בכתבה הבאה (שימו לב: הכתבה מתעדכנת מדי עת עם מופעים חדשים):

יוני 2018


להקת בלט ציריך בישראל

להקת המחול הידועה בלט ציריך תגיע לישראל בשנה הבאה עם הפקה חדשה לסיפורו הידוע של הסופר הרוסי לב טולסטוי "אנה קרנינה" ותציג הופעות במשכן לאומנויות הבמה בתל אביב במהלך חודש יוני 2018.

המופע יציג כ-50 רקדנים שיבצעו את הכוריאוגרפיה המקורית של הכוריאוגרף כריסטיאן שפוק שעיבד בגרסה חדשנית את הסיפור הידוע של טולסטוי לצלילי המוסיקה של רחמנינוב, לוטוסלבסקי, צינטסאדזה וברנדשווילי. המופע כבר הספיק להופיע בציריך, אוסלו ומוסקבה וזכה להצלחה רבה.
 
מתי ואיפה: המופעים של בלט ציריך בישראל יתקיימו בין התאריכים 26-30 ביוני 2018 במשכן לאומנויות הבמה בתל אביב.

כרטיסים: מחיר הכרטיסים יתחיל ב-255 ש"ח ויעלה בהתאם למיקום הישיבה באולם. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.



אנסמבל הפולקלור ההונגרי הלאומי בישראל

להקת המחול אנסמבל הפולקלור ההונגרי הלאומי, המונה עשרות רקדנים, נגנים וזמרים, תופיע בישראל בחודש יוני 2018 עם המופע החדש שלהם "זיכרונות מטרנסקרפטיה". לראשונה בתולדות המחול העממי ההונגרי, הלהקה מציגה את התרבות והמסורת הססגונית והעשירה של התושבים שחיו במזרח קרפתיה וטרנסקרפטיה. תערובת של בני לאומים שונים, הונגרים, אוקראינים, רוסים, יהודים, רומנים, צ'כים, צוענים.

המופע "זיכרונות מטרנסקרפטיה" מציג מבחר ריקודים מצ'רדש לצ'רדש מהיר ועד לריקודים בהשראה רומנית, ריקודי בנות ברוח רוסית, ריקוד קרנבלי רוסי, חגיגת חג מולד, ריקודים צועניים וירטואוזים ועוד. אחד משיאי המופע הוא תפילה יהודית המושרת בעברית ומובילה לריקודי חתונה יהודיים וחלק יהודי זה במופע מסתיים באחד השירים היהודיים המוכרים ביותר באזור הקרפטים "קריאת התרנגול".
  
מתי ואיפה: המופע של אנסמבל הפולקלור ההונגרי הלאומי בישראל יתקיים במרכז רפפורט בחיפה ב-6 ביוני 2018. ייתכן כי יתקיימו מופעים נוספים בערים נוספות.

כרטיסים: מחיר הכרטיס נע בין 155 ל-255 ש"ח. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.


להקת Accrorap (אקרוראפ) בישראל

להקת המחול המודרנית והמצליחה Accrorap שהופיעה כבר בעבר בישראל, תחזור לכאן בחודש יוני הקרוב עם המופע החדש שלה "The Roots" שכתב הכוריאוגרף קאדר אטו שאחראי בין היתר ליצירה המצליחה "פיקסל" שסחפה כאן גם את הקהל הישראלי בהופעות בישראל.

המופע החדש של Accrorap מציג 11 רקדני היפ הופ מודרניים היוצרת סיפור מתוך זיכרונותיהם התנועתיים של כל רקדן ורקדן. היצירה משלבת סגנונות מוסיקליים כגון בוסה נובה ברזילאית ואלקטרו ומוסיקה של מלחינים מפורסמים כגון ברהמס ובטהובן. היצירה כבר זכתה לשבחים רבים בקרב המבקרים ברחבי העולם. המופע יגיע לישראל במסגרת 70 שנה לישראל.
  
מתי ואיפה: המופעים של להקת Accrorap בישראל, יתקיימו בין התאריכים 13 עד ה-16 ביוני 2018 בהיכל אומנויות הבמה בהרצליה.

כרטיסים: מחיר הכרטיסים נע בין 245 ל-285 ש"ח. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.



להקת המחול של הרווה קובי בישראל

הכוריאוגרף הצרפתי הרווה קובי (Herve Koubi) יגיע לישראל עם המופע החדש שלו "מה שהיום חייב ללילה", יחד עם להקתו הכוללת 12 גברים מצרפת, אלג'יריה ומרוקו, המפגינים וירטואוזיות פיסית ועצמה רגשית שמשאירה את הצופים בפה פעור. קובי שואב את ההשראה ליצירתו מעומק שורשיו האלג’יראים, והוא משלב בה קפוארה ואמנויות לחימה עם מחול אורבני, עכשווי ומאתגר.

"מה שהיום חייב ללילה", יוצר עולם בימתי ייחודי ביופיו הפראי, וקולאז' מוסיקלי המחבר את יוהן סבסטיאן באך, עם חמזה אלדין, רביעיית קונוס, ומוסיקה סופית מסורתית. המופע זכה להצלחה ותשבחות מסביב לעולם, אשר נדהם מהאתגרים הפיסיים בהם עומדים הרקדנים - המשלבים אקרובטיקה, התעמלות, ריקוד מודרני ובלט. כשנוספים להם מוסיקה מסורתית, ערפל ותאורה אטמוספרית - נוצר על הבמה טקס מדברי קדום.
  
מתי ואיפה: המופע של הלהקה יתקיים ב-11 ביוני 2018 במשכן לאומנויות הבמה באשדוד.

כרטיסים: מחיר הכרטיסים נע בין 195 ל-235 ש"ח. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.




יולי 2018

היישר מרוסיה: "מפצח האגוזים על הקרח" בישראל

לאחר ההצלחה הגדולה עם המופעים של היפיפייה הנרדמת ואגם הברבורים, התיאטרון הלאומי הרוסי של סנט פטרסבורג יחזור לישראל גם בקיץ 2018 עם המופע החדש "מפצח האגוזים על הקרח" ויציג הופעות במשכן לאומנויות הבמה בתל אביב ובמרכז הקונגרסים בחיפה.

המופע יוצג על משטח אמיתי של קרח כאשר בניגוד למופעי על הקרח, הבלט על הקרח יציג את כל עלילת הבלט ולא רק חלקים נבחרים. המוסיקה של הבלט היא כמובן יצירת המופת של המלחין הרוסי צ'ייקובסקי וחברי הלהקה הם מהרקדנים הידועים והמובילים בעולם בתחומם.
 
מתי ואיפה: המופע "מפצח האגוזים על הקרח" של להקת הבלט מסנט פטרסבורג, יציג הופעות במהלך החודשים יולי ואוגוסט 2018 במשכן לאומנויות הבמה בתל אביב ובמרכז הקונגרסים בחיפה.

כרטיסים: מחיר הכרטיסים נע בין 185 ל-385 ש"ח בהתאם למיקום הישיבה. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.



בלט האופרה של מץ בישראל

להקת הבלט הצרפתית "בלט האופרה של מץ" (Opera-Theatre de Metz Metropole), הנחשבת לאחת מלהקות הבלט המוערכות ביותר באירופה תגיע לישראל בקיץ הקרוב עם מופע חדש ומיוחד לכבוד 70 שנה לישראל, ותציג סיבוב הופעות ברחבי הארץ.

הלהקה, המורכבת מ-14 רקדנים - שש נשים ושבעה גברים, תגיע לכאן עם מופע חדש הכולל את היצירות אקסודוס (Exode), פולחן האביב ויצירה מיוחדת לכבוד 70 שנה למדינת ישראל. זאת תהיה הפעם השנייה של הלהקה בישראל כאשר סיבוב ההופעות הקודם שלהם כאן זכה להצלחה רבה בקרב הקהל והמבקרים.
 
מתי ואיפה: המופעים של להקת הבלט אופרה של מץ יתקיימו במהלך חודש יולי 2018 בחיפה, ראשון לציון, מודיעין, פתח תקווה ותל אביב.

כרטיסים: מחירי הכרטיסים לכל המופעים נעים בין 156 ל-306 ש"ח בהתאם למיקום הישיבה באולם. מכירת הכרטיסים לכל המופעים מתבצעת אונליין באמצעות האתר הבא.



להקת המחול לה ריאל בישראל

לאחר הצלחה גדולה מסדרת המופעים הקודמת, להקת המחול הספרדית לה ריאל חוזרת לישראל ביולי 2018 ותקיים הופעה בהיכל אומניות הבמה בהרצליה. 

להקת המחול לה ריאל (Larreal Spanish Company) חוזרת לישראל עם מופע חדש הכולל 17 נגנים המציג מסע צבעוני בין נופיה של ספרד, המוסיקה שלה ובעיקר המחול המגוון שנוצר בה. המופע מציג את סגנון הפלמנקו הסוער, מחול ספרדי קלאסי וריקודים  עממיים (חוֹ טַ ה) ממחוזותיה השונים של ספרד.
 
מתי ואיפה: ההופעה של לה ריאל בישראל תתקיים ב-29 ביולי 2018 בהיכל אומנויות הבמה בהרצליה.

כרטיסים: מחיר הכרטיסים עומד על 285 ש"ח. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.



סלסה ויוה בישראל

להקת המחול הקולומביאנית "סלסה ויוה" תגיע לישראל לסדרת הופעות במרכז סוזן דלל בתל אביב בחודש יולי 2018 עם מופע צבעוני וססגוני עטור תלבושות ותפאורה.

הלהקה, הפועלת כבר מזה 23 שנה, תציג כאן מופע המשלב בין הסגנונות הלטיניים השונים כגון סלסה, ממבו, בוגלו, צ'ה צ'ה צ'ה, בולרו, בצ'אטה, מילונגה, סמבה ומחול קולומביאני.
    
מתי ואיפה: המופעים של להקת המחול סלסה ויוה יתקיימו במרכז סוזן דלל בתל אביב בין התאריכים 28 עד ה-30 ביולי 2018.
 
כרטיסים: מחירי הכרטיסים נעים בין 161 ל-196 ש"ח בהתאם למיקום הישיבה. ניתן לרכוש כרטיסים אונליין באמצעות האתר הבא.



להקת המחול ההודית נבדהרה בישראל

להקת המחול המודרנית מהודו "נבדהרה", המציגה מחול עכשווי ומודרני והידועה בזכות הופעותיה הססגוניות בהשראת בוליווד, תגיע לכאן בחודש יולי 2018 הקרוב עם היצירה "אגני" ותופיע במרכז סוזן דלל בתל אביב.
  
זאת תהיה הפעם השלישית של הלהקה בישראל שתגיע הפעם עם המופע החדש שלהם "אגני", שמשמעותו בהינדית היא "אש", סמל החורבן וההיטהרות, הסוף וההתחלה. ביצירה זו, רקדני התיאטרון ההודי למחול עכשווי חוקרים את מושג ה"אגני", הגוף והמוות בביטוייהם השונים.
  
מתי ואיפה: ההופעות של להקת נבדהרה בישראל יתקיימו ב-23 וב-24 ביולי 2018 במרכז סוזן דלל בתל אביב.
 
כרטיסים: מחיר הכרטיסים הרשמי בקופות מתחיל ב-180 ש"ח אך באתר הבא ניתן לרכוש כרטיסים מוזלים למופעים ב-131 ש"ח בלבד.



מרי פופינס מאת הבלט הישראלי

הבלט הישראלי יוצא לראשונה עם עיבוד לבלט לסיפור הילדים המקסים "מרי פופינס" עם כוריאוגרפיה של לנה רוזנברג בליווי מוזיקה מאת ז'אק אופנבך, ניקולאי רימסקי קורסקוב, רוברט שומאן, יוג'ין לויטאס, מתי קובלר ועוד.

מדובר בהפקת בלט צבעונית המיועדת לכל המשפחה המבוססת על דמותה האהובה של האומנת האנגלייה בעלת כוחות הקסם וילדי משפחת בנקס השובבים, אשר יוצאים ביחד איתה להרפתקאות במחוזות הדמיון.
  
מתי ואיפה: הבלט יוצג ב-4 ביולי 2018 בהיכל אומנויות הבמה בהרצליה.
 
כרטיסים: מחיר הכרטיסים עומד על 91 ש"ח. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.



אוגוסט 2018

רקדני הפלמנקו הידועים רוחאס ורודריגס מגיעים לישראל

"אזול וידה", יצירתם החדשה של צמד הפלמנקו המפורסם רוחאס ורודריגס, תעלה על במת סוזן דלל במופע בכורה עולמית בחודש אוגוסט 2018 הקרוב.

רוחאס ורודריגס ידועים כיוצרי הפלמנקו הדינאמי ביותר בספרד. לאחר 21 שנים של עבודה משותפת, הם יוצאים יחדיו למבוך היצירתי הנקרא "אזול וידה", ובכך מציינים את תחילתו של עידן חדש, תוך שמירה על כבוד והערצה הדדיים. תפיסת עולמם מתבססת על החיפוש אחר גישות חדשות לתנועה, ליצירה ולבמה, ובכך מעניקה ממד חדש למחול הספרדי בכלל ולפלמנקו בפרט.
   
מתי ואיפה: ההופעה של רוחאס ורודריגס בישראל תתקיים במרכז סוזן דלל בתל אביב ב-31 ביולי וב-1 באוגוסט 2018.
 
כרטיסים: מחיר הכרטיסים הרשמי מתחיל ב-225 ש"ח אך באתר הבא ניתן לרכוש כרטיסים מוזלים במבצע ב-186 ש"ח בלבד.



אוקטובר 2018

להקת המחול של פינה באוש בישראל

להקת המחול המודרני הידועה של פינה באוש (Pina Bausch) - אחת מהכוריאוגרפיות המפורסמות והנחשבות ביותר בעולם, תגיע לישראל לסדרת הופעות במשכן לאומנויות הבמה בתל אביב בחודש אוקטובר 2018 הקרוב. הלהקה תגיע עם המופע הידוע שלה "מזורקה פוגו".

המופע "מזורקה פוגו", הוא מופע שהוקדש על ידי באוש לעיר ליסבון והוא מציג יצירה מלאת חיים המלווה בצלילים של מוסיקאים כדיוק אלינגטון, עמליה רודריגז ומלחינים נוספים. הלהקה כבר הופיעה בעבר בישראל וזכתה כאן להצלחה רבה.
     
מתי ואיפה: המופעים של להקת המחול של פינה באוש בישראל יתקיימו בין התאריכים 4 עד ה-7 באוקטובר 2018 במשכן לאומנויות הבמה (בית האופרה) בתל אביב.
 
כרטיסים: מחירי הכרטיסים יימכרו בכמה רמות מחיר כאשר הכרטיסים ינועו בין 296 ש"ח ל-611 ש"ח. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.


להקת בלט אייפמן בישראל

להקת הבלט של בוריס אייפמן המפורסמת עם רקדניה המעולים חוזרת לישראל לאחר שכבר ביקרה כאן לפני כשנתיים והפעם תגיע לכאן עם שני מופעים חדשים שיתקיימו במהלך חודש אוקטובר 2018 הקרוב.

המופע הראשון "צ'ייקבוסקי, בעד ונגד", יוקדש למלחין הרוסי המפורסם צ'ייקבוסקי ולשיריו הידועים והמופע השני "המלט רוסי", יוקדש למחזה "המלט" המפורסם המלווה במוסיקה מאת בטהובן ומהלר.
     
מתי ואיפה: להקת בלט אייפמן תגיע לישראל ותופיע כאן בין התאריכים 22 ועד ה-27 באוקטובר 2018 במשכן לאומנויות הבמה/בית האופרה בתל אביב.
 
כרטיסים: מחירי הכרטיסים להופעה נעים כעת בין 195 ש"ח לכרטיסים הזולים ביותר ועד ל-390 ש"ח. מכירת הכרטיסים למופע "צ'ייקובסקי, בעד או נגד" מתבצעת באמצעות העמוד הזה ולמופע "המלט רוסי" באמצעות העמוד הבא.





דצמבר 2018

הבלט ספרטקוס של יורי גריגורוביץ' מגיע לישראל

במסגרת עונת המחול החדשה 2018/2019 של האופרה הישראלית, תגיע לישראל בסוף שנת 2018, להקת המחול המפורסמת של הרקדן והכוריאוגרף יורי גריגורוביץ' (Yury Grigorovich) עם היצירה הידועה שיצר בשנות ה-70 "ספרטקוס" למוסיקה המפורסמת של המלחין הארמני אראם חאצ'טוריאן, ותציג כאן סדרת הופעות.

גריגורוביץ' כתב יצירות רבות שזכו בשבחים רבים ולהצלחה עצומה בקרב הקהל. אחת מהן היא היצירה ספרטקוס, שתגיע לישראל בשנה הקרובה והיא נחשבת לסטנדרט ולקלאסיקה בעולם הבלט העולמי. זוהי גרסה צבעונית וגרנדיוזית ועוצמתית במיוחד. 
           
מתי ואיפה: הבלט ספרטקוס בביצועה של להקת המחול של יורי גריגורוביץ' יציג בישראל סדרת מופעים שיתקיימו בין התאריכים 13 עד ה-15 בדצמבר 2018.
 
כרטיסים: מחירי הכרטיסים ינועו בין 221 ל-436 ש"ח בהתאם לסוג הכרטיס. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.




מופעים חדשים יעודכנו כאן כל הזמן....


רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: קבלו את מופעי המחול השווים ביותר שיציגו בישראל ב-2018 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: קבלו את מופעי המחול השווים ביותר שיציגו בישראל ב-2018 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top