בלט בוריס אייפמן בישראל 2022 עם המופע אפקט פיגמליון

יום חמישי, 2 ביוני 2022

להקת הבלט הידועה והמצליחה של בוריס אייפמן מגיעה שוב לישראל עם מופע חדש - "אפקט פיגמליון" ותציג כאן סדרת הופעות שתתקיים בחודש ספטמבר 2022 במשכן לאומנויות הבמה בתל אביב. כל הפרטים, בכתבה הבאה.

עונת המחול החדשה של האופרה הישראלית יוצאת לדרך ולאחר שכבר התבשרנו על בואם של להקות מחול מהשורה הראשונה, היום אנו מתבשרים על להקת מחול נוספת וידועה ביותר שכבר ביקרה אצלנו מספר גדול של פעמים. זוהי להקת הבלט של בוריס אייפמן המפורסמת עם רקדניה המעולים שיגיעו לכאן הפעם עם המופע החדש "אפקט פיגמליון" ויקיימו כאן סדרת הופעות גדולה בחודש ספטמבר 2022 הקרוב.

לרכישת כרטיסים מהירה לבלט אייפמן בישראל באמצעות קניה קלה ומאובטחת לחצו כאן 

המופעים שתציג להקת בלט אייפמן בישראל, יתקיימו בין התאריכים 16 ועד ה-20 בספטמבר 2022 במשכן לאומנויות הבמה בתל אביב והוא נקרא "אפקט פיגמליון". המופע מספר על רקדן המנסה להפוך נערה פשוטה לרקדנית וירטואוזית לצלילי המוסיקה של מלך הוולסים, יוהאן שטראוס הבן.
 

בלט אייפמן בישראל - כרטיסים ולוח הופעות 2022

כאמור, להקת בלט אייפמן תגיע לישראל ותופיע כאן בין התאריכים 16 ועד ה-20 בספטמבר 2022 במשכן לאומנויות הבמה/בית האופרה בתל אביב. מחירי הכרטיסים להופעה נעים כעת בין 201 ש"ח לכרטיסים הזולים ביותר ועד ל-406 ש"ח. מכירת הכרטיסים למופע מתבצעת באמצעות האתר הבא.
 
רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: בלט בוריס אייפמן בישראל 2022 עם המופע אפקט פיגמליון Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: בלט בוריס אייפמן בישראל 2022 עם המופע אפקט פיגמליון Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top