בלט בוריס אייפמן בישראל 2024 עם המופע השחף

יום שישי, 28 ביוני 2024

להקת הבלט הידועה והמצליחה של בוריס אייפמן מגיעה שוב לישראל עם מופע חדש - "השחף" ותציג כאן סדרת הופעות שתתקיים בחודש ספטמבר 2024 במשכן לאומנויות הבמה בתל אביב. כל הפרטים, בכתבה הבאה.

 

עונת המחול החדשה של האופרה הישראלית יוצאת לדרך ולאחר שכבר התבשרנו על בואם של להקות מחול מהשורה הראשונה, היום אנו מתבשרים על להקת מחול נוספת וידועה ביותר שכבר ביקרה אצלנו מספר גדול של פעמים. זוהי להקת הבלט של בוריס אייפמן המפורסמת עם רקדניה המעולים שיגיעו לכאן הפעם עם המופע החדש "השחף" ויקיימו כאן סדרת הופעות גדולה בחודש ספטמבר 2024 הקרוב.

לרכישת כרטיסים מהירה לבלט אייפמן בישראל באמצעות קניה קלה ומאובטחת לחצו כאן 

המופעים שתציג להקת בלט אייפמן בישראל, יתקיימו בין התאריכים 25 ועד ה-30 בספטמבר 2024 במשכן לאומנויות הבמה בתל אביב. המופע החדש של אייפמן "השחף", מציע הצצה לעולם בו פרשיות אהבה נארגות בתהליך היצירה. דרמות אישיות נכרכות ביסודות המסתוריים של עבודתם של האומנים. תוך חשיפה של כל היסודות הלא מוכרים במחזה האייקוני של צ'כוב, מגלה אייפמן כיצד צומחת האמנות מתוך הזרם הבלתי פוסק והמגוון של החיים. המקשר בין המרומם והתובעני בין הנצחי לזמני.
 

בלט אייפמן בישראל - כרטיסים ולוח הופעות 2024

כאמור, להקת בלט אייפמן תגיע לישראל ותופיע כאן בין התאריכים 25 ועד ה-30 בספטמבר 2024 במשכן לאומנויות הבמה/בית האופרה בתל אביב. מחירי הכרטיסים להופעה נעים כעת בין 201 ש"ח לכרטיסים הזולים ביותר ועד ל-436 ש"ח. מכירת הכרטיסים למופע מתבצעת באמצעות האתר הבא.
 
רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות. 
 
קרדיט תמונה: יבגנייה מטביינקו
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: בלט בוריס אייפמן בישראל 2024 עם המופע השחף Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: בלט בוריס אייפמן בישראל 2024 עם המופע השחף Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top