כבר לא יקרה: שאקירה לא תופיע בישראל בקיץ 2018

יום רביעי, 30 במאי 2018

לאחר שמועות רבות ואפילו דיווחים רשמיים ברשת: הזמרת הענקית שאקירה לא תגיע להופעה בישראל שהייתה אמורה להתקיים ב-9 ביולי 2018 בפארק הירקון בת"א. חברת לייב ניישן, שהייתה זאת שאחראית על הגעתה הודיעה זאת באופן רשמי. אתר "כרטיסים ברשת" עם כל הפרטים.

בשורה פחות משמחת לעשרות אלפי מעריצי ומעריצות שאקירה בישראל: אחרי פרסומים רבים בכל האתרים השונים ברשת, הידיעות שבישרו כי הכוכבת הלטינית הגדולה שאקירה (Shakira), תגיע להופעה בישראל ב-9 ביולי בפארק הירקון בתל אביב הוחלפו בהודעה רשמית מטעם חברת לייב ניישן שההופעה מבוטלת ולא תתקיים בקיץ הקרוב.


לפי האתר הרשמי של הזמרת, שאקירה תהיה בקיץ הקרוב במהלכו של סיבוב הופעות גדול ביותר באירופה שייפתח ב-3 ביוני 2018 בהמבורג שבגרמניה ויסתיים ב-13 ביולי 2018 בפסטיבל בלבנון. לאחר מכן, ב-3 באוגוסט, היא כבר תצא לסיבוב הופעות גדול ואינטנסיבי בארצות הברית.

באתר מאקו פורסם כי ההופעה מבוטלת בעקבות האירועים בעזה לישראל ומתקיימים מאמצים להביאה לכאן את שאקירה בעתיד הקרוב ואולי אף בסתיו הנוכחי. באתר "ישראל היום" דווח בין היתר כי הביטול דווקא הגיע מכיוונה של חברת ההפקה שטענה כי לא תספיק להרים הופעה בזמן כה קצר ולמכור כ-30,000 כרטיסים בחודש אחד.

שאקירה היא אחת מהזמרות המצליחות והפופולריות ביותר בתקופה האחרונה ובמיוחד בז'אנר המוסיקה הלטינית שפורח בשנים האחרונות בעולם בכלל ובישראל בפרט. כל שיריה ואלבומיה של שאקירה נמכרו בקרוב ל-200 מיליון עותקים - עובדה שהופכת אותה לאחת מהאמנים הנמכרים ביותר בכל הזמנים. במהלך הקריירה המצליחה שלה, זכתה שאקירה בלא פחות מ-255 פרסים שונים כולל פרסי גראמי ופרסי MTV.

שאקירה אחראית לכמות עצומה של להיטי ענק שזוכים להתברג במקומות הראשונים בכל מצעדי המוסיקה בעולם ולהיחשף למאות מיליוני צפיות ברשת. בין הלהיטים הגדולים ביותר שלה ניתן לציין כמובן את השיר "Waka-Waka" שהיה שיר המונדיאל ב-2010 וזכה למעל 1.7 מיליארד צפיות ביוטיוב, הלהיט "Chantaje" שביצעה לאחרונה יחד עם הזמר הלטיני מאלומה, וכמובן השיר "Whenever, Wherever" שהיה אחד מלהיטיה הראשונים שהביאו לה חשיפה בינלאומית.

ב-2011, ביקרה שאקירה בישראל יחד עם בן זוגה הכדורגלן פיקה שחקן קבוצת הכדורגל ברצלונה. באחד מאלבומי ההופעה שלה, מציינת שאקירה כי היא מעוניינת להופיע במזרח התיכון כולל בישראל. ועתה נותר למעריצה הרבים כאן, לחכות בסבלנות עד שהיא תגיע לכאן.


כרטיסים להופעה של שאקירה בישראל - יולי 2018

כאמור, ההופעה של שאקירה מבוטלת ואם חיכיתם לפתיחת מכירת הכרטיסים, אז כנראה שתוכלו להפסיק להמתין. אנו כמובן נמשיך ונעדכן כאן בדף כתבה זו ובדף הפייסבוק שלנו בכל ידיעה חדשה והתפתחות נוספת בנושא.


רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

1 comentários:

Item Reviewed: כבר לא יקרה: שאקירה לא תופיע בישראל בקיץ 2018 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

1 comentários:

אנונימי אמר/ה... 21 במאי 2018 בשעה 12:31

היא לא באה לפי מה שכתוב באתר.

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: כבר לא יקרה: שאקירה לא תופיע בישראל בקיץ 2018 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top