פינה באוש ציפורניים בישראל 2019 - כרטיסים ולוח הופעות

יום חמישי, 16 במאי 2019

להקת תיאטרון המחול וופרטאל של פינה באוש הידועה תחזור לישראל עם המופע ציפורניים ותקיים כאן סדרת הופעות במשכן לאומנויות הבמה בתל אביב במהלך חודש אוקטובר 2019. כמה יעלו הכרטיסים והיכן תוכלו לקנות? אתר "כרטיסים ברשת" עם הפרטים.

להקת המחול של פינה באוש בישראל 2019 - כרטיסים ולוח הופעות
להקת המחול המודרני הידועה של פינה באוש (Pina Bausch) - אחת מהכוריאוגרפיות המפורסמות והנחשבות ביותר בעולם, תגיע לישראל לסדרת הופעות במשכן לאומנויות הבמה בתל אביב בחודש אוקטובר 2019 הקרוב. הלהקה תגיע עם המופע הידוע שלה "ציפורניים" כשבימת הריקודים תהפוך למרבד פרחי הציפורן. מחיר הכרטיסים ינוע בין 296 ל-611 ש"ח.

לרכישת כרטיסים למופעים של להקת המחול פינה באוש בישראל באמצעות קנייה מהירה ומאובטחת לחצו כאן

פינה באוש שהלכה לעולמה לפני כעשור בהיותה בת 68, נחשבה לאחת הכוריאוגרפית המובילות בעולם המחול המודרני ואחת המשפיעות ביותר על הז'אנר תיאטרון מחול שהוא ז'אנר המשלב בין תנועה וקול ומשלב אלמנטים של תיאטרון בכוריאוגרפיה. היא מונתה למנהלת האומנותית של תיאטרון המחול מוופרטאל (Tanztheater Wuppertal Pina Bausch) ואיתה הופיעה בכל רחבי העולם.
באוש, שנולדה בגרמניה ועברה הכשרה בריקוד באקדמיות מקומיות, עברה בגיל מאוחר יותר בשנת 1960 לניו יורק שם למדה בבית ספר ג'וליארד תחת שרביטם של גדולי המורים כגון פול טיילור, אנה סוקולוב, חוזה לימון ועוד. עד ל-1968 הספיקה כבר להופיע כרקדנית סוליסטית בלהקת הבלט של קורט יוס ולאחר מכן שהחלה בקריירת הכוריאוגרפיה שלה, ירשה את יוס וניהלה את להקת הבלט שלו.

ב-1972, מונתה למנהלת האומנותית של תיאטרון המחול וופרטאל שלבסוף שינה את שמו ללהקת המחול של פינה באוש. הכוריאוגרפית המחוננת זכתה להוקרה רבה על עבודותיה הרבות ויצרה לעצמה סגנון ייחודי וחדשני שהפך לגורם משפיע בקרב כוריאוגרפים צעירים שבאו אחריה. עבודתה המפורסמת ביותר אולי, היא היצירה "קפה מילר" שחלק ממנה מוצגת בסרטו הידוע של פדרו אלמודובר "דבר אליה". ב-2011 יצא גם סרט דוקומנטרי בשם "פינה" המתאר את קורות חייה של באוש שנפטרה לבסוף ממחלת הסרטן ב-2009.

המופע "ציפורניים" איתו תגיע להקת המחול של פינה באוש לישראל באוקטובר 2019 הקרוב, הוא מופע שהוקדש על ידי באוש לעיר ליסבון והוא מציג יצירה מלאת חיים המלווה בצלילים של מוסיקאים כדיוק אלינגטון, עמליה רודריגז ומלחינים נוספים. הלהקה כבר הופיעה בעבר בישראל וזכתה כאן להצלחה רבה.

פינה באוש ציפורניים כרטיסים

המופעים של להקת המחול של פינה באוש בישראל יתקיימו בין התאריכים 17 עד ה-22 באוקטובר 2019 במשכן לאומנויות הבמה (בית האופרה) בתל אביב. מחירי הכרטיסים יימכרו בכמה רמות מחיר כאשר הכרטיסים הזולים ביותר יעמדו על 296 ש"ח והיקרים ביותר על 601 ש"ח. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.

פינה באוש הופעות

להלן לוח ההופעות של להקת המחול בישראל:

תל אביב-יפוהמשכן לאמנויות הבמה 93 כרטיסים
296 - 601 
רכישת כרטיסים
המשכן לאמנויות הבמה 77 כרטיסים
296 - 601 
רכישת כרטיסים
המשכן לאמנויות הבמה 107 כרטיסים
296 - 601 
רכישת כרטיסים
המשכן לאמנויות הבמה 131 כרטיסים
296 - 601 
רכישת כרטיסים
המשכן לאמנויות הבמה 133 כרטיסים
296 - 601 
רכישת כרטיסים





רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: פינה באוש ציפורניים בישראל 2019 - כרטיסים ולוח הופעות Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: פינה באוש ציפורניים בישראל 2019 - כרטיסים ולוח הופעות Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top