בלט האופרה של מץ בישראל - יולי 2018

יום שלישי, 27 במרץ 2018

להקת הבלט המפורסמת "בלט האופרה של מץ", תגיע לישראל לסדרת הופעות בחודש יולי 2018 ותופיע כאן בראשון לציון, תל אביב, חיפה, מודיעין ופתח תקווה. כמה יעלו הכרטיסים ואיפה תוכלו לרכוש? אתר "כרטיסים ברשת" עם כל המידע.

בלט האופרה של מץ בישראל - יולי 2018
להקת הבלט הצרפתית "בלט האופרה של מץ" (Opera-Theatre de Metz Metropole), הנחשבת לאחת מלהקות הבלט המוערכות ביותר באירופה תגיע לישראל בקיץ הקרוב עם מופע חדש ומיוחד לכבוד 70 שנה לישראל, ותציג סיבוב הופעות ברחבי הארץ הכולל את הערים תל אביב, פתח תקווה, ראשון לציון, חיפה ומודיעין. מכירת הכרטיסים נפתחה והמחירים מתחילים ב-156 ש"ח.

לרכישת כרטיסים לכל ההופעות של בלט האופרה של מץ בישראל באמצעות קנייה מהירה ומאובטחת לחצו כאן

הלהקה, המורכבת מ-14 רקדנים - שש נשים ושבעה גברים, תגיע לכאן עם מופע חדש הכולל את היצירות אקסודוס (Exode), פולחן האביב ויצירה מיוחדת לכבוד 70 שנה למדינת ישראל. זאת תהיה הפעם השנייה של הלהקה בישראל כאשר סיבוב ההופעות הקודם שלהם כאן זכה להצלחה רבה בקרב הקהל והמבקרים.

היצירה אקסודוס של הכוריאוגרף Davy Brun, מציגה ביטוי לרגשות המעפילים באנייה - מצד אחד השמחה לקראת ההגעה לארץ ישראל, ומצד שני הפחד מהלא נודע. היצירה מתארת את קשת הרגשות שהם נושאים איתם בדרך הקשה שעשו על מנת להגיע למקום המיוחל.

היצירה "פולחן האביב" של איגור סטרווינסקי, הנכתבה ב-1931 לפני פרוץ מלחמת העולם הראשונה, היא אחת מהיצירות המפורסמות בעולם המחול והמוסיקה הקלאסית. היצירה מתארת את האופי הפראי של האביב, לדברי סטרווינסקי המוזיקה מתארת את הפולחן הפגני המבוצע בסוף החורף בו יושבים זקני השבט במעגל וצופים בנערה בתולה הרוקדת לפניהם עד מותה כקורבן לאל האביב. את הכוריאוגרפיה למופע כתב הכוריאוגרף Ralf Rossa והיא יצירה יצרית מלאת תעוזה ותשוקה.

כרטיסים למופעים של בלט האופרה של מץ בישראל - יולי 2018

המופעים של להקת הבלט אופרה של מץ יתקיימו במהלך חודש יולי 2018 בפתח תקווה, מודיעין, חיפה, ראשון לציון ותל אביב. מחירי הכרטיסים לכל המופעים נעים בין 156 ל-306 ש"ח בהתאם למיקום הישיבה באולם. מכירת הכרטיסים לכל המופעים מתבצעת אונליין באמצעות האתר הבא.

להלן לוח ההופעות של הלהקה בישראל:

חיפהתיאטרון הצפון 
רכישת כרטיסים
ראשון לציוןהיכל מאיר ניצן לתרבות ולאמנות 
רכישת כרטיסים
מודיעיןהיכל התרבות מודיעין מכבים רעות 
רכישת כרטיסים
פתח תקווההיכל התרבות 
רכישת כרטיסים
תל אביב-יפוהמשכן לאמנויות הבמה 
רכישת כרטיסים


רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: בלט האופרה של מץ בישראל - יולי 2018 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: בלט האופרה של מץ בישראל - יולי 2018 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top