כל הופעות החו"ל בישראל ב-2018 - רשימה מתעדכנת!

יום ראשון, 8 ביולי 2018

מרטין גריקס, אלאניס מוריסט, ג'ייסון דרולו וריטה אורה, באדי גאי, הסקורפיונס וגם ג'טרו טול הם רק חלק קטן מהאמנים שיגיעו לישראל בקרוב. אתר "כרטיסים ברשת" מציג לכם את כל ההופעות מחו"ל הגדולות והשוות שיגיעו לישראל ב-2018. שימו לב: כתבה מתעדכנת. הכניסו למועדפים.

כל הופעות החו"ל בישראל ב-2018 - רשימה מתעדכנת!
הסקורפיונס: יגיעו ביולי הקרוב. צילום: Nick Ares פליקר CC
עונת הופעות החו"ל של 2018 כבר רותחת: מבול הופעות החו"ל של 2018 לא עוצר וכבר מלא בשמות חדשים של אמני ענק שיגיעו לכאן בוודאות פלוס שמועות וידיעות לא רשמיות רבות. אז מי יגיע? מתי? ואיפה קונים כרטיסים?

אתר "כרטיסים ברשת" שמח להציג בפניכם את הרשימה המעודכנת והמלאה של הופעות החו"ל הגדולות והשוות ביותר שיגיעו לישראל במהלך 2018 (כולל שמועות לא רשמיות על אמני ענק שיגיעו לכאן בסוף הכתבה):



יולי 2018

אוזי אוסבורן בישראל

הכוכב הענק אוזי אוסבורן (Ozzy Osbourne), סולנה לשעבר של להקת בלאק סבאת' המיתולוגית, יגיע לישראל בקיץ הקרוב להופעה שתתקיים בלייב פארק בראשון לציון.

אוסבורן יגיע לכאן במסגרת סיבוב הופעות חדש וארוך במיוחד הנושא את השם "The Farewell Tour" וחוגג חמישה עשורים של קריירה ענפה ועשירה בה הופיע אוסבורן בלמעלה מ-2500 הופעות ברחבי העולם הן כאמן סולו והן כזמר של להקת בלאק סבאת' המיתולוגית. סיבוב ההופעות יתחיל בחודש מאי צפון אמריקה וימשיך משם למדינות רבות באירופה כשישראל היא אחת מהן. הסיבוב צפוי להימשך עד לשנת 2020 ואיתו ינגנו הגיטריסט זאק ווילד, הבסיסט בלסקו, המתופף טומי קלופטוס והקלידן אדם ווקרמן.

מתי ואיפה: ההופעה של אוזי אוסבורן בישראל תתקיים ב-8 ביולי בלייב פארק בראשון לציון.

כרטיסים: מחירי הכרטיסים ינועו בין 294 ש"ח (במכירה מוקדמת) לבין כרטיסי "ערכת השטן" הכוללים כרטיסי גולדן רינג ותוספות אחרות ב-666 ש"ח. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.



הסקורפיונס בישראל

צילום: Nick Ares פליקר CC
הרומן בין להקת הסקורפיונס לקהל הישראלי נמשך והלהקה תגיע לישראל להופעה נוספת שתתקיים בחודש יולי 2018 בהיכל מנורה מבטחים בתל אביב.

ללהקת הסקורפיונס רומן ארוך בישראל והלהקה הספיקה להופיע כאן 4 פעמים בעשור האחרון וזאת תהיה הפעם החמישית בעשור הנוכחי שחברי הלהקה יגיעו לכאן - הפעם בחלק מסיבוב הופעות בינלאומי הנקרא "Crazy World Tour".

להקת הרוק הגרמנית הוותיקה שהוקמה ב-1965 היא אחת מהלהקות הרוק המצליחות ביותר שנחשבת גם לחלוצת הרוק הכבד ורוק הבלדות האהוב. הלהקה קנתה את עולמה ואת הצלחתה הבינלאומית בזכות להיטיה הענקיים כמו "Wind Of Change", "Send Me an Angel", "Still loving you" ועוד רשימה אינסופית של להיטי ענק שזכו להצלחה רבה גם בישראל ולאלפי מעריצים ישראלים אדוקים.
 
מתי ואיפה: ההופעה של הסקורפיונס בישראל תתקיים ב-19 ביולי 2018 בהיכל מנורה מבטחים בתל אביב.

כרטיסים: ניתן לרכוש כרטיסים באמצעות האתר הבא.



אליס אין צ'יינס בישראל

להקת הרוק הענקית אליס אין צ'יינס תגיע לשתי הופעות בישראל בחודש יולי 2018 הקרוב שיתקיימו ב-17 וב-18 ליולי באמפי קיסריה. הלהקה תגיע לכאן במסגרת סיבוב הופעות בינלאומי לקידום אלבומם החדש הצפוי לצאת בקרוב.

אליס אין צ'יינס נחשבת לאחת מלהקות הגראנג' הטובות ביותר שיצאו מסיאטל ונרשמת בשורה אחת יחד עם סאונדגארדן, פרל ג'אם ונירוונה. זאת תהיה הפעם הראשונה שאליס אין צ'יינס תופיע בישראל וזה יקרה במסגרת סיבוב הופעות עולמי שיעבור בארצות הברית ובמדינות רבות באירופה במהלך 2018.
 
מתי ואיפה: אליס אין צ'יינס יופיעו כאן ב-17 וב-18 ביולי 2018 באמפי תיאטרון קיסריה.

כרטיסים: מחירי הכרטיסים ינועו בין 229 ל-425 ש"ח בהתאם לסוג הכרטיס. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.



לאלי אספוסיטו בישראל

הכוכבת הארגנטינאית לאלי אספוסיטו אהובת הקהל הישראלי חוזרת להופיע בישראל ותגיע לכאן בחודש יולי 2018 להופעה אחת בהיכל מנורה מבטחים.

אספוסיטו נחשבת כיום לאחת הכוכבות הגדולות ביותר באמריקה הלטינית ומחזיקה בקהל מעריצים גדול ונאמן גם באירופה כולל מעריצים רבים גם מישראל. בימים אלו עובדת הזמרת על אלבום חדש שצפוי לצאת במהלך 2018. ביולי אשתקד הוציאה אספוסיטו את הסינגל הראשון מתוכו – “Una Na”. במהלך השנה הקרובה, היא גם צפויה לככב בתוכנית טלוויזיה חדשה של רשת פוקס.
 
מתי ואיפה: ההופעה של לאלי אספוסיטו בישראל תתקיים ב-24 ביולי 2018 בהיכל התרבות בתל אביב.

כרטיסים: מחירי הכרטיסים נעים בין 195 ל-695 ש”ח. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.



אלאניס מוריסט בישראל

הזמרת אלאניס מוריסט תגיע גם היא לישראל להופעה אחת בלבד שתתקיים בחודש ביולי 2018 בלייב פארק בראשון לציון. מוריסט תגיע לכאן במסגרת סיבוב הופעות אירופאי גדול שיכלול הופעות באיטליה, גרמניה, אנגליה ומדינות רבות נוספות. לישראל היא תגיע ככל הנראה מבלגיה שם היא תופיע בפסטיבל Suikerrock ב-28 ביולי 2018.

מוריסט כזכור, כבר ביקרה כאן בעבר והופיעה בישראל בשנת 2000 בשתי הופעות בהן כל הכרטיסים אזלו בקיסריה וראשון לציון ולאחר מכן בשנת 2012 בהופעה אחת בלבד בהיכל יד אליהו בתל אביב כאשר באותה שנה הוציאה את אלבומה האחרון "Havoc and Bright Lights". עתה היא תגיע לכאן שוב בקיץ הקרוב על רקע דיווחים כי היא עומדת להוציא במהלך 2018 את אלבומה התשיעי.
 
מתי ואיפה: ההופעה של אלאניס מוריסט בישראל תתקיים ב-30 ביולי 2018 בלייב פארק בראשון לציון.

כרטיסים: מחירי הכרטיסים להופעה יתחילו ב-285 ש"ח לכרטיסי עמידה במתחם הדשא ויגיעו ל-495 ש"ח לכרטיסי עמידה במתחם הגולדן רינג. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא. ישנן גם הנחות ללקוחות לאומי קארד ואמריקן אקפסרס.



הצ'יינסמוקרס בישראל


שנה בלבד לאחר הופעה מלאה מול 12,000 איש ולקראת הוצאת אלבום חדש, הרכב הפופ המצליח והידוע הצ'יינסמוקרס יופיע בישראל בשנית ב-19 ביולי 2018 בלייב פארק בראשון לציון אל מול אלפי מעריציהם הרבים כאן.

הצ'יינסמוקרס הם צמד המורכב משני תקליטנים אמריקאים - אלכס פל ואנדרו טגארט ונחשב כיום לאחד ההרכבים החמים והמצליחים ביותר בעולם. השניים הצליחו עם השנים לייצר כמות להיטים לא
מבוטלת שכבשה את המצעדים ברחבי העולם ולצבור כמות מעריצים גדולה בכל העולם כולל מישראל.
 
מתי ואיפה: ההופעה של הצ'יינסמוקרס בישראל תתקיים ב-19 ביולי 2018 בלייב פארק בראשון לציון.

כרטיסים: מחירי הכרטיסים עומדים כעת על מכירה מוקדמת ונעים בין 215 ש"ח למתחם הדשא ל-270 ש"ח למתחם הגולדן רינג. לאחר המכירה המוקדמת, מחירי הכרטיסים יעמדו 280 ו-320 ש"ח בהתאמה. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.


 

קלין בנדיט בישראל

להקת הפופ והדאנס הבריטית קלין בנדיט תגיע לישראל בחודש יולי 2018 הקרוב. גם אם שמה של הלקה לא ממש מצלצל מוכר עבורכם, את הלהיטים של להקת קלין בנדיט כמו "Symphony" (יחד עם שון פול), "Rockabye" או "Rather Be", אתם בוודאי מכירים ובטוח יצא לכם להקשיב להם אם פתחתם את תחנות הרדיו בשנים האחרונות.

הלהקה, שהוקמה בקיימבריג' באנגליה בשנת 2008 מורכבת משלושה יוצרים - האחים ג'ייק ולוק פטרסון והמוסיקאית והזמרת גרייס צ'אטו. השלושה מציעים מוסיקת פופ ודאנס קלה וקליטה ומשלבים אף בחלק משיריהם גם אלמנטים ממוסיקה קלאסית המשולבים בצלילים אלקטרוניים חדשניים.
 
מתי ואיפה: ההופעה של קלין בנדיט בישראל תתקיים ב-26 ביולי 2018 בלייב פארק בראשון לציון.

כרטיסים: מחירי הכרטיסים ינועו בין 199 ל-269 ש"ח. מכירת הכרטיסים כבר נפתחה והיא מתבצעת באמצעות האתר הבא.




פלו רידה בישראל

הראפר פלו רידה המחזיק בכמה מלהיטי ההיפ הופ הפופולריים ביותר בשנים האחרונות, יגיע בפעם הראשונה להופעה בישראל במסגרת פסטיבל האביב בראשון לציון ויופיע כאן בלייב פארק ב-5 ביולי. מכירת הכרטיסים להופעה נפתחה הבוקר ומחירי הכרטיסים נעים בין 249 ל-349 ש"ח.

רידה, ששמו האמיתי הוא טראמר לייסל דילארד, הוא אחד האמנים החמים ביותר כיום בסצנת הפופ וההיפ הופ כאשר הספיק לשתף פעולה עם כל גדולי האמנים שבתחום כגון דייויד גואטה, ליידי גאגא, סיה, ג'ניפר לופז ועוד רבים. הוא החל את דרכו המוזיקלית ב-2008 כאשר הוציא את אלבומו הראשון "Mail On Sunday" שזכה להצלחה עצומה ומכר כבר על ההתחלה קרוב למיליון עותקים. השיר "Low", בו התארח הזמר טי פיין היה הלהיט הגדול מתוך האלבום.

מתי ואיפה: ההופעה של פלו רידה בישראל תתקיים ב-5 ביולי 2018 בלייב פארק בראשון לציון.

כרטיסים:  מחירי הכרטיסים עומדים כעת על מכירה מוקדמת ונעים בין 249 ש"ח לכרטיסי דשא ו-349 ש"ח לכרטיסי גולדן רינג. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.



רוי איירס בישראל

זמר הסול והפאנק האגדי רוי איירס הנחשב לאחד מגדולי הז'אנר יחד עם ג'ורג' קלינטון, ג'יימס בראון או מרווין גיי, יגיע לישראל בקיץ 2018 הקרוב ויופיע כאן בחודש יולי במועדון הבארבי בתל אביב.

איירס בן ה-77 מחזיק בקריירה ארוכה ומפוארת של עשייה מוסיקלית במסגרתה הוציא עשרות אלבומים מוצלחים ולהופיע בכמה מהאירועים המוסיקליים החשובים על הפלנטה – כולל פסטיבל דקמנטל, סאונד-וויב, וגאלסטנברי.
 
מתי ואיפה: ההופעה של רוי איירס בישראל תתקיים ב-19 ביולי 2018 במועדון הבארבי בתל אביב.

כרטיסים: מחיר הכרטיסים עומד על 139 ש"ח. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.



אוגוסט 2018

ג'ייסון דרולו וריטה אורה בישראל

פסטיבל פופ בינלאומי חדש וראשון מסוגו שייקרא "לוליפופ" (Lolipop), יביא לישראל שני כוכבי פופ ענקיים - הזמר ג'ייסון דרולו (Jason Derulo) והזמרת ריטה אורה (Rita Ora).

דרולו נחשב לאחד מזמרי הפופ החמים ביותר כיום והוא כבר הופיע בישראל לפני כשנתיים במסגרת סיבוב הופעות עם אלבומו האחרון "Everything Is 4".

הזמרת הבריטית בת ה-17 ריטה אורה, שתגיע גם היא להופעה בישראל יחד עם דרולו, נחשבת גם היא לאחת מכוכבות הפופ הגדולות כיום במוסיקה הבינלאומית. במקביל להופעות של ריטה אורה וג'ייסון דרולו בישראל, פסטיבל "לוליפופ", יציג גם הופעות של אמנים ישראלים מוכרים ובראשם אליעד נחום שיארח את אקסום, ערוץ הכיבוד, עדי אולמנסקי ועוד.
 
מתי ואיפה: ההופעות של ג'ייסון דרולו וריטה אורה בישראל, יתקיימו ב-1 באוגוסט 2018 בלייב פארק בראשון לציון.

כרטיסים: מחירי הכרטיסים יתחילו ב-335 ש"ח. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.



מרטין גריקס בישראל

הדיג'יי הענק מרטין גריקס (Martin Garrix) הנחשב לאחד הגדולים בתחומו, יגיע סוף סוף לישראל ויופיע כאן בראש השנה ב-10 בספטמבר 2018 במופע ענק בפארק הירקון בתל אביב. גריקס יגיע בפעם הראשונה בקריירה לישראל וזאת במסגרת סיבוב הופעות בינלאומי גדול ואינטנסיבי במיוחד בו יופיע בארה"ב ובמדינות רבות באירופה במהלך הקיץ הקרוב.

ההולנדי בן ה-22 בלבד, כבר משתייך לרשימת תקליטני העל המובילים בעולם בשנים האחרונות ונחשב למותג של ממש ולילד פלא ששובר בכל פעם שיאים חדשים. בשנים 2016 ו-2017 דורג גריקס במקום הראשון בדירוג של המגזין הנחשב "DJ Mag" והוא נחשב למלך הבלתי מעורער של התעשייה. 
מתי ואיפה: ההופעה של מרטין גריקס בישראל תתקיים ב-10 בספטמבר 2018 בפארק הירקון בתל אביב. מכירת הכרטיסים כבר נפתחה לקהל הרחב.

כרטיסים: מחירי הכרטיסים עומדים כעת על מחירי השקה ונעים בין 230 ש"ח לכרטיס לדשא ל-280 ש"ח לכרטיס למתחם הגולדן רינג. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.



טייגה ופאט ג'ו בישראל

לא רק ג'ייסון דרולו ופלו רידה יגיעו לכאן, גם שני  הרפארים טייגה ופאט ג'ו, יגיעו לכאן במסדרצ פסטיבל שאקה 2018 שיתקיים בפעם השנייה בלייב פארק בראשון לציון בחודש אוגוסט הקרוב. הראפר טייגה הוא אחד האמנים בחמים ביותר כיום בתעשיית ההיפ הופ והוא מחזיק בשישה אלבומים שמכרו מיליוני עותקים ברחבי העולם. הוא שיתף פעולה עם אמנים רבים כמו כריס בראון, ליל ויין, דרייק, קניה ווסט, ג'סטין ביבר ועוד.

גם ג'וסף אנטוניו קארטחנה הידוע יותר בשם הבמה שלו "פאט ג'ו" הוא אחד האמנים החמים ביותר בתעשייה כיום והוא נחשב לאחד מהאבות המייסדים של הסגנון. ב-2016 שיתף פעולה עם Remy Ma , הוציאו אלבום משותף בשם "Plata O Plomo" עם הסינגל שהפך ללהיט הקיץ של 2016 – "All The Way Up" יחד עם French Montana ו- Infrared.
   
מתי ואיפה: הפסטיבל יתקיים ב-9 באוגוסט 2018 בלייב פארק בראשון לציון.

כרטיסים: המחירים נמכרים בהנחה ובמכירה מוקדמת ועומדים כעת 204 ש"ח לכרטיס דשא ו-404 ש"ח למתחם הגולדן רינג. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.



בריאן ווילסון בישראל

כשנתיים בלבד מאז הופעתו האחרונה שלו כאן, בריאן ווילסון (Brian Wilson) מייסד הביץ' בויז חוזר להופיע כאן בישראל בהופעה שתתקיים בהיכל מנורה מבטחים בתל אביב ב-7 באוגוסט 2018. מכירת הכרטיסים נפתחה הבוקר כאשר מחירי הכרטיסים נעים בין 199 ל-690 ש"ח.

ווילסון יגיע לכאן במסגרת סיבוב הופעות בינלאומי החוגג את מיטב להיטיו הגדולים שליוו אותו במשך 54 שנות קריירה ענפות מתקופת הביץ' בויז ומתקופת קריירת הסולו. סיבוב ההופעות הקודם שלו (איתו גם הגיע לישראל) ב-2016 חגג 50 שנים לאלבום המופת של הלהקה "Pet Sounds". הפעם הוא יגיע לכאן עם שניים מחברי ההרכב המקורי ויחד הם יציגו מיטב להיטי מכל הזמנים.
   
מתי ואיפה: ההופעה של הביץ' בויז בישראל תתקיים ב-7 באוגוסט 2018 בהיכל מנורה מבטחים בתל אביב.

כרטיסים: מחירי הכרטיסים ינועו בין 199 ש"ח לכרטיסי יציע ועד ל-690 ש"ח לכרטיסי אורקסטרה. מכירת הכרטיסים תתבצע באמצעות האתר הבא.



מארק אלמונד בישראל

היוצר והזמר מארק אלמונד שהיה אחד מהצמד האלקטרו "Soft Cell" הידוע בעיקר בזכות הלהיט "Tainted Love", יגיע להופעה אחד וחד פעמית בישראל שתתקיים באמפי קיסריה בחודש אוגוסט 2018. כחלק מההופעה, יעלו לבמה באותו הערב חברי להקת טאטו המיתולוגית שיציגו איחוד חגיגי במיוחד לאירוע. את הערב תחמם להקת הרוק האלקטרוני הישראלית "פנטגון". מכירת הכרטיסים נפתחה הבוקר.

אלמונד כבר היה אמור להופיע בישראל לפני כ-7 שנים אך ביטל את הגעתו בסופו של דבר. כנראה כתוצאה של מכירת כרטיסים נמוכה. עתה הוא יגיע לישראל כאשר ברקע, ישנם דיווחים בחו"ל על מופע איחוד של ההרכב המיתולוגי שלו "סופט סל" בספטמבר הקרוב. את הערב תפתח להקת טאטו המיתולוגית החוגגת 30 שנה לאלבום המצליח שלה הזכורה עם להיטים כגון "חתוך תוכן", "בדידותי" ועוד.
   
מתי ואיפה: ההופעה של מארק אלמונד בישראל והופעת האיחוד של להקת טאטו יתקיימו ב-14 באוגוסט 2018 באמפי קיסריה.

כרטיסים: ניתן לרכוש כרטיסים באמצעות האתר הבא.



And One בישראל

הלהקה הגרמנית מהאייטיז And One בהנהגתו של מייסד הלהקה סטיב נגהבי, תגיע להופעה בישראל שתתקיים ב-30 באוגוסט 2018 במועדון הבארבי בתל אביב.

הלהקה, המוכרת בעיקר לקהל של הרכבים כמו דפש מוד, אלפאוויל או הקיור, נוסדה בשנת 1989 ע"י סטיב נגהבי וכריס רויץ וזכתה להצלחה רבה במהלך שנות ה-90. הלהקה הוציאה מספר אלבומים מצליחים מאוד כאשר באחד מהם "Spot" שיתפו פעולה עם עופרה חזה. ששרה בשיר "Friend Of Stars". אלבומם האחרון "Achtung 80" יצא ב-2014. 

מתי ואיפה: ההופעה של And One בישראל תתקיים במועדון הבארבי בתל אביב ב-30 באוגוסט 2018.

כרטיסים: מחיר הכרטיסים עומד על 235 ש"ח. ניתן לרכוש כרטיסים אונליין באמצעות האתר הבא.

  


אוקטובר 2018

דם יזע ודמעות בישראל

10 שנים מאז הופיעה כאן בהיכל התרבות, להקת דם יזע ודמעות, אחת מלהקות הג'אז רוק האמריקניות הידועות ביותר בעולם תחזור להופעה אחת בישראל במסגרת סיבוב ההופעות העולמי שלהם "Past Present Future" ותקיים כאן הופעה בהאנגר 11 בתל אביב ב-5 במרץ הקרוב.

Blood, Sweat & Tears תגיע לישראל במסגרת סיבוב הופעות באירופה ובארה"ב ותופיע כאן עם הרכבה הנוכחי המונה 7 חברים וביניהם הסולן בו בייס (Bo Bice) שנחשב לאחד המתמודדים הידועים בתוכנית הטלוויזיה "אמריקן איידול" בה הגיע למקום השני בעונה הרביעית. בייס הצטרף ללהקה ב-2014 ומופיעה בה עד היום.
 
מתי ואיפה: ההופעה של דם יזע ודמעות בישראל תתקיים ב-22 באוקטובר 2018 במועדון האנגר 11 בתל אביב.

כרטיסים: הכרטיסים יימכרו בישיבה בלבד ובמקומות מסומנים, בשלושה גושי ישיבה, במחירים הנעים בין 299 ש"ח ועד ל-599 ש"ח לכרטיס במתחם ה VIP הקרוב לבמה. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.



ג'טרו טול בישראל

להקת ג'טרו טול המיתולוגית של הסולן איאן אנדרסון מגיעה לישראל במסגרת סיבוב הופעות עולמי לציון 50 שנות פעילות הלהקה ותציג כאן הופעות בירושלים, תל אביב וחיפה.

הסאונד היחודי של ההרכב אשר החל כהרכב בלוז-רוק והפך להרכב רוק מתקדם, היה לאחד ההרכבים הצבעוניים והמקוריים אשר שילבו סגנונות מוסיקאלים שונים ומפתיעים: רוק, קלאסי, פולק אנגלי מסורתי, מוסיקה קלטית בלוז וג'אז. הלהקה כבר הופיעה בישראל כבר מספר פעמים וזוכה להערכה רבה בקרב הקהל הישראלי.

מתי ואיפה: ההופעה של ג'טרו טול בישראל תתקיים ב-25 באוקטובר במרכז הקונגרסים בחיפה, ב-27 באוקטובר בהיכל התרבות בתל אביב וב-28 באוקטובר 2018 בבנייני האומה בירושלים.

כרטיסים: ניתן לרכוש כרטיסים באמצעות האתר הבא.
   



באדי גאי בישראל

הזמר והגיטריסט באדי גאי הנחשב לאחד מענקי הבלוז הידועים ביותר בעולם, יגיע לישראל להופעה גדולה וחד פעמית ב-25 באוקטובר 2018, זאת במסגרת אירוע ההתרמה לעמותת "כנפיים של קרמבו" המשלבת ילדים ובני נוער עם מוגבלויות עם בני נוער מהחינוך הרגיל. מכירת הכרטיסים נפתחה (פרטים על המכירה, בהמשך הכתבה).

במסגרת האירוע, יופיעו על הבמה לפני ההופעה של גאי גם שלומי ברכה ורמי פורטיס, נינט טייב ותמר אייזנמן והגיטריסט יהודה קיסר ולירון עמרם. באדי גיא יגיע לישראל במסגרת סיבוב הופעות חדש שהוא משיק המקדם את אלבומו האחרון והמסקרן שיצא לפני כמה שבועות בלבד "The Blues Is Alive and Well" ובו מתארחים אמנים גדולים ומובילים כמו מיק ג'אגר, ג'ף בק וקית' ריצ'רד.
   
מתי ואיפה: ההופעה של באדי גיא בישראל תתקיים ב-25 באוקטובר 2018 באמפי פארק רעננה.

כרטיסים: מחירי הכרטיסים יתחילו ב-224 ש"ח לכרטיס דשא במכירה מוקדמת ויגיעו עד ל-755 ש"ח לכרטיס אורקסטרה. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.



להקת אמריקה בישראל

לאחר שביטלה את הופעתה בישראל ב-2014 שהייתה אמורה להתקיים באמפי רעננה. להקת אמריקה הידועה והותיקה מחליטה לחזור לישראל והפעם אם לא יהיו הפתעות לא צפויות, תופיע כאן באמפי קיסריה בחודש אוקטובר 2018. מכירת הכרטיסים נפתחה הבוקר כאשר מחירי הכרטיסים נעים בין 199 ל-484 ש"ח.

להקת אמריקה ידועה בזכות להיטיה הענקיים כגון A Horse With No Name, I need you, Sister Golden Hair. במהלך 2018 תופיע הלהקה במדינות רבות ברחבי ארה"ב ולישראל היא תגיע בתחילת חודש אוקטובר הקרוב.
   
מתי ואיפה: ההופעה של להקת אמריקה בישראל תתקיים ב-9 באוקטובר 2018 באמפי קיסריה.

כרטיסים: מחירי הכרטיסים מתחילים ב-219 ש"ח לרמה 5 ומגיעים עד ל-484 ש"ח לרמה 1. מכירת הכרטיסים נפתחה והיא מתבצעת באמצעות האתר הבא.



חוליו איגלסיאס בישראל

חוליו איגלסיאס הידוע, שכבר הופיע כאן רבות בעבר יחזור לישראל בחודש אוקטובר הקרוב להופעה אחת בלבד שתתקיים בהיכל מנורה בתל אביב. לחוליו איגלסיאס רומן ארוך ומתמשך עם ישראל והוא הופיע כאן מספר גדול של פעמים כאשר הפעם האחרונה הייתה לפני כשנתיים ב-2016 בהופעה שהתקיימה גם היא בהיכל מנורה בתל אביב ובה כל הכרטיסים אזלו.

הפעם הוא יחזור לכאן לטובת מעריציו הרבים כאן בארץ במסגרת סיבוב הופעות בינלאומי והוא צפוי להציג כאן את כל להיטיו הגדולים.
   
מתי ואיפה: ההופעה של חוליו איגלסיאס בישראל תתקיים ב-6 באוקטובר 2018 בהיכל מנורה בתל אביב.

כרטיסים: מחיר הכרטיסים ינועו בין 280 ש"ח ל-1255 ש"ח. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.





נובמבר 2018

ננה מושקורי בישראל

שלוש שנים לאחר מופע מוצלח במיוחד בהיכל מנורה בתל אביב, הזמרת היווניה המצליחה ואהובת הקהל הישראלי ננה מושקורי תגיע ל-2 הופעות בישראל ב-6 וב-7 בנובמבר 2018 באודיטוריום חיפה ובהיכל התרבות בתל אביב.

מושקורי תגיע לכאן במסגרת סיבוב ההופעות הבינלאומי שלה "Forever Young" שחוגג את אלבומה החדש הנושא את אותו השם. האלבום ויצא בפברואר 2018 וזכה לביקורות טובות מאוד ברשת. מושקורי היא אחת מהזמרות היווניות הידועות והמצליחות ביותר בהיסטוריה של המוסיקה היוונית כאשר היא מכרה למעלה מ-300 מיליון עותקים מאלבומיה הרבים ומחזיקה קריירה המתפרסת על פני כחמישה עשורים.
 
מתי ואיפה: ההופעות של ננה מושקורי בישראל יתקיימו ב-6 בנובמבר 2018 בהיכל התרבות בתל אביב וב-7 בנובמבר 2018 באודיטריום חיפה.

כרטיסים: מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.




ידיעות לא רשמיות

קינגס אוף ליון בישראל?

צילום: ANSPressSocietyNews פליקר CC
הגענו לאיזור השמועות: על פי פרסום באתר וואלה, להקת קינגס אוף ליאון, הידועה בעיקר זכות להיטי הענק שלה "Sex on Fire" ו-"Use Somebody", נמצאת במגעים מתקדמים עם מפיקים בישראל וצפויה להגיע להופעה בישראל בחודש יוני 2018 שתתקיים ככל הנראה בלייב פארק בראשון לציון.

על פי הפרסום, קינגס אוף ליאון צפויים להגיע לכאן במסגרת פסטיבל זיגט שייתכן ויגיע לישראל בקיץ הקרוב בהפקת זאפה (שבינתיים לא אישרו או הכחישו את הידיעה) והיא תהיה ההופעה המרכזית של הפסטיבל. הלהקה סיימה לא מזמן סיבוב הופעות בארצות הברית ונכון לעכשיו לא פורסם באתר הרשמי של הלהקה או באתרים אחרים מידע על סיבוב הופעות חדש ל-2018 כך שבינתיים נותר לחכות ולראות האם זה אכן ייקרה.

להקת קינגס אוף ליאון היא להקת רוק אמריקנית משפחתית המורכבת מארבעה אחים - ניית'ן, קיילב, ג'ארד ומת'יו פולוויל, ונוסדה בתחילת שנות ה-2000. השם "ליאון" שבשם הלהקה, הוא למעשה שם סבם של האחים. הלהקה אחראית לכמה מלהיטי הרוק המצליחים ביותר בעשור האחרון כאשר השניים הבולטים שבהם הם "Sex on Fire" ו-"Use Somebody" מתוך האלבום הרביעי "Only By The Night" שהעניק ללהקה את החשיפה העצומה ברחבי העולם והיה גם לאלבום הנמכר ביותר באייטיונס ב-2008.

מתי ואיפה: כאמור, המידע על ההופעה של קינגס אוף ליאון בישראל בינתיים לא רשמי אך נראה כי אם לא יהיו שינויים ברגע האחרון, תוכלו לראות את קינגס אוף ליאון כאן בישראל בחודש יוני 2018 בלייב פארק בראשון לציון.

כרטיסים: אין עדיין מידע רשמי.



דמי לובאטו בישראל?

תמונה: Justin Higuchi פליקר CC
הגענו לאיזור השמועות: על פי דיווחים לא רשמיים מאתרים ורשתות חברתיות בחו"ל, הזמרת דמי לובאטו צפויה להגיע לישראל ביולי 2018 להופעה מיוחדת בהיכל ארנה בירושלים שתוקדש לתרומה עבור נפגעי וניצולי סופת ההוריקן "הארווי" שהתחוללה בחודש אוגוסט האחרון בטקסס.

אלו אינם הדיווחים הלא רשמיים הראשונים על הגעתה של דמי לובאטו לישראל. לפני כשנתיים אתרים רבים פרסמו על הופעה של לובאטו בישראל בקיץ, אך השמועות התבררו לבסוף ככוזבות. עתה נשאר לראות האם גם הפעם מדובר בשמועות בלבד או שהפעם לובאטו תגיע לישראל לשמחת עשרות אלפי מעריציה הישראלים.

הזמרת דמי לובאטו היא אחת מהכוכבות הגדולות ביותר היום ואחד השמות החמים ביותר בתעשיית הפופ עם מיליוני מערצים ומעריצות בעיקר אצל הנוער ברחבי עולם כולל ישראל. אם לובאטו אכן תגיע לישראל, זאת בוודאי תהיה בשורה משמחת מאוד עבור עשרות אלפי צעירים וצעירות ישראלים המעריצים האדוקים שמייחלים כבר המון זמן להגעתה של לובאטו לישראל.

מתי ואיפה: כאמור, הדיווחים על ההופעה של דמי לובאטו בישראל אינם רשמיים וטרם נמסרה הודעה רשמית מטעם אף אחד מהגורמים הרשמיים בתעשייה. על פי הדיווח, לובאטו צפויה להופיע ב-28 ביולי 2018 בהיכל פיס ארנה בירושלים.

כרטיסים: אין עדיין מידע רשמי.



קווין ואדם למברט בישראל?

צילום: Tatianka1986 פליקר CC
על פי פרסום באתר וואלה, כשנתיים בלבד מאז הופיעו כאן מול כ-60,000 איש, להקת קווין המיתולוגית עשויה לחזור לכאן יחד עם הזמר אדם למברט להופעה נוספת שתתקיים ככל הנראה בחודש יוני 2018 בפארק הירקון בתל אביב.

להקת קווין נמצאת בימים אלו בסיבוב הופעות מקומי בבריטניה ולאחר מכן החל מחודש פברואר 2018, תצא לאוסטרליה וניו זילנד לסיבוב הופעות אינטנסיבי במיוחד. הפרסום על הופעה בישראל עדיין אינו רשמי, ונכון לעכשיו באתר הרשמי של הלהקה, לא פורסמו פרטים על סיבוב הופעות אירופאי נוסף לאחר חודש מרץ כך שבינתיים נותר רק להמתין בסבלנות ולראות האם זה אכן ייקרה.

מתי ואיפה: כאמור, הידיעות על הופעה נוספת של קווין עם אדם למברט בישראל עדיין לא רשמיות וטרם יצאה הודעה רשמית מטעם הלהקה או אחד המפיקים הבכירים בישראל. על פי הדיווחים הלא רשמיים, הלהקה צפויה להופיע כאן ב-27 ביוני 2018 בפארק הירקון בתל אביב.

כרטיסים: אין עדיין מידע רשמי.





הופעות חדשות יעודכנו כאן כל הזמן....


רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

19 comentários:

  1. מה עם ניקי ג'אם? מופיע במרץ

    השבמחק
  2. Dinosaur Junior, White Lies

    השבמחק
  3. גם טיילר דה קרייטור מופיע

    השבמחק
  4. מה עם of monsters and men יש להם פה קהל?

    השבמחק
  5. מה עם slim shady? הוא אי פעם יופיע בישראל??

    השבמחק
  6. מה עם להקת א-הא ????? להקת ענק שהוציאה בזמן האחרון אלבום חדש לדעתי אלבום מדהים. מופיעים בכל העולם ורק בישראל לא היו... הגיע הזמן אני חושב. CAST IN STEEL

    השבמחק
  7. מה עם פרל ג'אם? איך זה שהם עדיין לא הגיעו לכאן? לא ברור!!!

    השבמחק
  8. מה עם אנריקה איגלסיאס???????

    השבמחק
  9. מה עים פיל קולינס ויאני הענקים

    השבמחק
  10. מה עם קייטי פרי, ביונסה, ג'ניפר לופז,בויזון??מתי צפויים להגיע??

    השבמחק
  11. קווין גם באים. חשוב לעדכן 😁😁

    השבמחק
  12. חובבני קצת ....כאמל ?

    השבמחק
  13. היי רציתי
    לשאול למה אף פעם אד שחרן ומאריון פייב לא באים לארץ ?

    השבמחק
  14. מה עם פיל קולינס ? ברונו מארס ? מייקל בולטון? ליונל ריצ'י?

    השבמחק
  15. מה עם אריאנה
    אני קונה את כל הכרטיסים
    המון אנשים רוצים אותה בארץ

    השבמחק
  16. גם וויסין מופיע החודש, רומאו סנטוס מגיע, לאלי, מאלומה

    השבמחק
  17. היי, רק רציתי לדעת אם יש פיסת מידע על המופע של demi lovato אם בסוף היא מגיעה להופיע בארץ??

    השבמחק

Item Reviewed: כל הופעות החו"ל בישראל ב-2018 - רשימה מתעדכנת! Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

19 comentários:

אנונימי אמר/ה... 25 בדצמבר 2016 בשעה 16:57

מה עם ניקי ג'אם? מופיע במרץ

אנונימי אמר/ה... 20 במרץ 2017 בשעה 19:27

Dinosaur Junior, White Lies

אנונימי אמר/ה... 21 במרץ 2017 בשעה 18:27

גם טיילר דה קרייטור מופיע

אנונימי אמר/ה... 8 ביוני 2017 בשעה 15:10

מה עם of monsters and men יש להם פה קהל?

אנונימי אמר/ה... 14 ביולי 2017 בשעה 1:15

מה עם slim shady? הוא אי פעם יופיע בישראל??

אנונימי אמר/ה... 26 ביולי 2017 בשעה 8:48

מה עם להקת א-הא ????? להקת ענק שהוציאה בזמן האחרון אלבום חדש לדעתי אלבום מדהים. מופיעים בכל העולם ורק בישראל לא היו... הגיע הזמן אני חושב. CAST IN STEEL

אנונימי אמר/ה... 9 באוגוסט 2017 בשעה 15:47

מה עם פרל ג'אם? איך זה שהם עדיין לא הגיעו לכאן? לא ברור!!!

אנונימי אמר/ה... 16 באוקטובר 2017 בשעה 13:53

מה עם אנריקה איגלסיאס???????

אנונימי אמר/ה... 14 בנובמבר 2017 בשעה 21:58

מה עים פיל קולינס ויאני הענקים

אנונימי אמר/ה... 19 בנובמבר 2017 בשעה 21:32

מה עם קייטי פרי, ביונסה, ג'ניפר לופז,בויזון??מתי צפויים להגיע??

אנונימי אמר/ה... 16 בדצמבר 2017 בשעה 15:39

קווין גם באים. חשוב לעדכן 😁😁

אנונימי אמר/ה... 18 בדצמבר 2017 בשעה 13:39

חובבני קצת ....כאמל ?

אנונימי אמר/ה... 18 בדצמבר 2017 בשעה 18:47

היי רציתי
לשאול למה אף פעם אד שחרן ומאריון פייב לא באים לארץ ?

Unknown אמר/ה... 29 בדצמבר 2017 בשעה 22:35

מה עם ברונו מארס ???

Unknown אמר/ה... 3 בינואר 2018 בשעה 9:23

מה עם פיל קולינס ? ברונו מארס ? מייקל בולטון? ליונל ריצ'י?

Unknown אמר/ה... 22 בינואר 2018 בשעה 20:00

מה עם אריאנה
אני קונה את כל הכרטיסים
המון אנשים רוצים אותה בארץ

אנונימי אמר/ה... 7 במרץ 2018 בשעה 15:06

גם וויסין מופיע החודש, רומאו סנטוס מגיע, לאלי, מאלומה

אנונימי אמר/ה... 2 באפריל 2018 בשעה 2:44

מה עם BTS ?

אנונימי אמר/ה... 8 במאי 2018 בשעה 0:08

היי, רק רציתי לדעת אם יש פיסת מידע על המופע של demi lovato אם בסוף היא מגיעה להופיע בארץ??

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: כל הופעות החו"ל בישראל ב-2018 - רשימה מתעדכנת! Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top