מופע המחול: זיכרונות מטרנסקרפטיה - כרטיסים ולוח הופעות 2018

יום שני, 9 באפריל 2018

להקת המחול אנסמבל הפולקלור ההונגרי הלאומי, תגיע לישראל בחודש יוני 2018 הקרוב עם המופע החדש שלהם "זיכרונות מטרנסקרפטיה" המציג את התרבות והמסורת של התושבים שחיו במזרח קרפתיה וטרנסקרפטיה כולל מסורת יהודית. אתר "כרטיסים ברשת" עם כל הפרטים.

מופע המחול: זיכרונות מטרנסקרפטיה - כרטיסים ולוח הופעות 2018
להקת המחול אנסמבל הפולקלור ההונגרי הלאומי, המונה עשרות רקדנים, נגנים וזמרים, תופיע בישראל בחודש יוני 2018 עם המופע החדש שלהם "זיכרונות מטרנסקרפטיה". לראשונה בתולדות המחול העממי ההונגרי, הלהקה מציגה את התרבות והמסורת הססגונית והעשירה של התושבים שחיו במזרח קרפתיה וטרנסקרפטיה. תערובת של בני לאומים שונים, הונגרים, אוקראינים, רוסים, יהודים, רומנים, צ'כים, צוענים.

לרכישת כרטיסים למופע של האנסמבל ההונגרי בישראל באמצעות קנייה מהירה ומאובטחת לחצו כאן

המופע "זיכרונות מטרנסקרפטיה" מציג מבחר ריקודים מצ'רדש לצ'רדש מהיר ועד לריקודים בהשראה רומנית, ריקודי בנות ברוח רוסית, ריקוד קרנבלי רוסי, חגיגת חג מולד, ריקודים צועניים וירטואוזים ועוד. אחד משיאי המופע הוא תפילה יהודית המושרת בעברית ומובילה לריקודי חתונה יהודיים וחלק יהודי זה במופע מסתיים באחד השירים היהודיים המוכרים ביותר באזור הקרפטים "קריאת התרנגול".

המופע מחבר בין התרבויות השונות עם המאפיינים הלאומיים השונים, כשהדגש הוא על השורשים המשותפים והדמיון ההיסטורי. הרצון להעביר לדורות הבאים את המסורות השונות בהונגריה, הצורך להכיר את השפה הפולקלורית של בני הונגריה, הונגרים ולאומים שונים הן כר מעניין ליצירת מפגשים תרבותיים חדשים, ובמת התיאטרון היא המקום המתאים לצור את המפגשים הללו.

האנסמבל הלאומי לפולקלור נוסד בשנת 1951. ומאז מקפידים מנהליו, הרקדנים והמוסיקאים לשמור על רמה ביצועית גבוהה, ומביאים לקהל בכל העולם את הפולקלור ההונגרי המשובח על שלל סגנונותיו ומאזורים שונים של המדינה.

מאז ימיה הראשונים ועד היום מציגה הלהקה סגנונות מחול שונים שיסודם בפולקלור העשיר של המדינה, והכוריאוגרפים והרקדנים יוצרים חגיה על הבמה. מופע שהוא שילוב של צבע ותנועה. הרמה הגבוהה, הרפרטואר העשיר והמגוון הפכו את האנסמבל הלאומי ההונגרי, לאחת הלהקות המבוקשות ביותר ברחבי הונגריה ועם הזמנות להופעות על הבמות היוקרתיות בעולם.

האנסמבל הופיע בלמעלה משישים ארצות בארבע יבשות והופיע בפני למעלה מעשרה מיליון צופים במהלך השנים. בבודפסט פועלת הלהקה באולם הבית שלה, המרכז למסורת הונגרית. זו גם מוזמנת להופיע באולמות נוספים בכל רחבי הבירה ובכל רחבי הארץ תחת ניהולו האמנותי של גאבור מיכאיי, נפתחה הלהקה לסגנון חדשני יותר ועכשווי, המופעים החדשים הציגו מבחר של סגנונות ויצרו פסיפס מרתק של המחול ההונגרי העממי.

כרטיסים להופעה של אנסמבל הפולקלור ההונגרי הלאומי - יוני 2018

המופע של אנסמבל הפולקלור ההונגרי הלאומי בישראל יתקיים במרכז רפפורט בחיפה ב-6 ביוני 2018. ייתכן כי יתקיימו מופעים נוספים בערים נוספות. מחיר הכרטיס נע בין 155 ל-255 ש"ח. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.

להלן לוח ההופעות של הלהקה בישראל:

חיפהמרכז רפפורט - אולם האודיטוריום 64 כרטיסים
155 - 255 
רכישת כרטיסים


רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: מופע המחול: זיכרונות מטרנסקרפטיה - כרטיסים ולוח הופעות 2018 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: מופע המחול: זיכרונות מטרנסקרפטיה - כרטיסים ולוח הופעות 2018 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top