פארק השלג 2018 - כרטיסים וכל המידע שצריך לדעת!

יום שני, 11 ביוני 2018

הפקה חדשה לילדים בשם "פארק השלג", תגיע בחודש אוגוסט 2018 הקרוב להאנגר 11 בתל אביב ותציג פארק חוויתי מושלג המתפרס על פני כ-2400 מ"ר הכולל מגוון פעילויות ומתחמים לילדים ולכל המשפחה. כמה יעלו הכרטיסים? ואיך תשיגו הנחה? אתר "כרטיסים ברשת" עם כל הפרטים.

פארק השלג 2018 - כרטיסים וכל המידע שצריך לדעת!
כמדי קיץ, מגיעות ההפקות הגדולות שנועדו להעביר את הזמן לילדים המשועממים ולהורים המתוסכלים. כך למשל כבר פרסמנו כאן על וואי פארק שיתקיים בתל אביב באוגוסט 2018 הקרוב ועל פסטיבל כדורים פורחים שיתקיים בצפון ובדרום בקיץ ואלו הם רק קצה הקרחון מתוך שלל האירועים המחכים לילדים בקיץ הקרוב.

היום, אנו מתבשרים על הפקה גדולה נוספת שתתרחש בקיץ הקרוב החל מה-23 ביולי 2018 ועד לסוף לחודש אוגוסט. הפעם מדובר בהפקה הנקראת פארק השלג שתתקיים בהאנגר 11 בתל אביב ותציג פארק שלם מושלג שיתפרס על שטח גדול של כ-2400 מ"ר ויציג מתחמים ופעילויות שכולן סובבות סביב השלג.

תערוכת פארק השלג - מה תמצאו בפארק?

תערוכת פארק השלג תציג מתחמים שונים כגון מכוניות קרח מיוחדות, מגלשת קרח באורך 40 מטר, מסלול אבובים מתנגשים על הקרח, רחבת החלקה על הקרח המתאימה גם לילדים וגם להורים ומתחם משחקי מחשב בנושא השלג.

בנוסף, יהיה בפארק מגרש משחקים גדול הממוקם בתוך שלג אמיתי ובו תוכלו למצוא תותחי שלג, משחקי שלג עם דליים ואתי חפירה, תחרות בניית איש שלג, בניית איגלו אמיתי ועוד מגוון משחקים שונים.

פארק השלג - כרטיסים ושעות פעילות

פארק השלג יתקיים בין התאריכים 23 ביולי ועד ה-31 באוגוסט 2018 בהאנגר 11 בתל אביב. שעות פעילות הפארק יהיו בימים א'-ה' בין השעות 09:00 בבוקר ועד 21:00 בערב ובימי שישי בין השעות 08:30 ועד 14:30. בתאריך 24 ביולי הפארק יהיה סגור.

מחיר הכרטיסים המלא לפארק השלג עומד על 110 ש"ח לאדם כאשר כל ילד מעל גיל שלוש יחוייב בכרטיס. נכון לעכשיו ישנה מכירה מוקדמת לזמן מוגבל במסגרתה הכרטיסים יימכרו ב-99 ש"ח בלבד. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: פארק השלג 2018 - כרטיסים וכל המידע שצריך לדעת! Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: פארק השלג 2018 - כרטיסים וכל המידע שצריך לדעת! Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top