כפולה הופעה 2018 - כרטיסים, הנחות, וכל מה שצריך לדעת

יום שני, 11 ביוני 2018

כוכבי סדרת הטלוויזיה המצליחה "כפולה" - נועה קירל, עומר דרור וכל השאר, יגיעו להופעה חגיגית וגדולה שתתקיים בחודש אוגוסט 2018 בהיכל מנורה מבטחים בתל אביב מיד לאחר סיום העונה השנייה. אז מה צפוי בהופעה? כמה יעלו לכם הכרטיסים? איפה קונים? ואיך תשיגו הנחות? כל הפרטים, בכתבה הבאה.

כפולה בהופעה 2018 - כרטיסים, הנחות, וכל מה שצריך לדעת
בהמשך להצלחתה הגדולה של סדרת הטלוויזיה "כפולה" בכיכובם של נועה קירל, עופר שכטר, עומר דרור ואחרים, כוכבי הסדרה יגיעו ב-9 באוגוסט 2018 להיכל מנורה מבטחים בתל אביב להופעה מיוחדת וגדולה שתהווה המשך ישיר לפרק הסיום של העונה השנייה שתחל ב-1 ביולי 2018 ותסתיים בפרק מיוחד ביום המופע. מכירת הכרטיסים כבר הבוקר (פרטים נוספים, בהמשך).

הסדרה "כפולה" היא סדרת נוער חדשה בכיכובה של נועה קירל שעלתה לשידור השנה בתחילת חודש ינואר 2018. הסדרה מציגה את קירל, המגלמת את עצמה - כוכבת נוער מצליחה, שמחליטה למרוד בסוכנים והמנהלים שלה ותחת שם בדוי היא פותחת קבוצת שנאה בפייסבוק נגד עצמה וכך גוררת את עצמה לסחרור מסוכן.

צפו בהזמנה הרשמית של נועה קירל למופע של כפולה
יחד עם נועה קירל, משתתפים בסדרה שחקנים ידועים רבים וביניהם עופר שכטר, שלום אסייג, תובל שפיר, עומר דרור, ריף נאמן, דין מירושניקוב, עידו מוסרי, ועוד רבים. העונה הראשונה שהסתיימה בחודש פברואר האחרון, זכתה להצלחה רבה בקרב הצופים והצילומים לעונה שנייה כבר הסתיימו. עונה שלישית ורביעית כבר אושרו גם הם.

ההופעה של כפולה תהווה המשך ישיר לפרק האחרון של העונה השנייה

בדומה לסדרות נוער אחרות כמו "גאליס", "החממה" ואחרות, המציגות מופעי קיץ גדולים בהשתתפות כוכבי הסדרה, גם בכפולה, החליטו לעשות את אותו הדבר השנה ולהעביר את כל כוכבי הסדרה לערב אחד במופע גדול ומושקע שיכלול את כל להיטי הסדרה יחד עם רקדנים ורקדניות והופעות אורח של תובל שפיר ואלעד אטרקצ'י.

עלילת המופע תספר על חטיפתם באמצע ההופעה של שני הרקדנים פורי וקוקי שגורמת מיד לנועה קירל (וליבי עומר), בן חממה, ירדן גדות, גאיהסבן וצוק צוקרברג לצאת לחפש אחריהם ולנסות להבין ולגלות מי עומד מאחורי החטיפה ומדוע הם נחטפו.

כפולה בהופעה - כרטיסים והנחות

המופע של כפולה יתקיים ב-9 באוגוסט 2018 בשעה 18:30 בהיכל מנורה מבטחים בתל אביב. הכרטיסים יימכרו ב-9 רמות מחיר שונות החל מ-109 ש"ח לכרטיסים הזולים ביותר ועד ל-199 ש"ח ליקרים ביותר. לקוחות לאומי קארד יוכלו לזכות בכרטיסים מוזלים (כרטיסים בהנחה של 45 ש"ח) תמורת פינוק אחד. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: כפולה הופעה 2018 - כרטיסים, הנחות, וכל מה שצריך לדעת Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: כפולה הופעה 2018 - כרטיסים, הנחות, וכל מה שצריך לדעת Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top