המחזמר מרי פופינס - כרטיסים ולוח הופעות 2018/2019

יום שלישי, 12 ביוני 2018

תיאטרון הבימה יעלה בעונה החדשה של 2018/2019 גירסה ישראלית חדשה ומושקעת במיוחד למחזמר הידוע "מרי פופינס" וככל הנראה לפי פרסומים שונים ברשת, שני כהן תככב בתפקיד הראשי של מרי פופינס. כל הפרטים, בכתבה שלפניכם.

הז'אנר המצליח של מחזות הזמר בישראל מוכיח את עצמו בכל שנה עם ביקוש רב מצד הקהל הישראלי ובתי התיאטרון מציגים בהתאם הפקות מושקעות כולל גרסאות ישראליות למחזות הזמר המובילים בעולם. כך למשל העלה תיאטרון הקאמרי את המחזמר "שורת המקהלה" בכיכובה של מיה דגן והבימה, שיעלה בחודש הבא את המחזמר מיקה שלי בכיכובה של יובל דיין.

עתה, תיאטרון הבימה מפרסם שבמסגרת מהעונה החדשה של התיאטרון ל-2018/2019, יביא לישראל את המחזמר הידוע והמפורסם "מרי פופינס" בהשקעה רצינית וגדולה. על פי ידיעות לא רשמיות ברשת, את תפקידה של מרי פופינס תגלם ככל הנראה שני כהן.

כזכור, שני כהן כבר כיכבה בעבר בהפקה המושקעת של הבימה "גבירתי הנאווה" לצד נתן דטנר והפעם, אם הפרסומים הם אכן נכונים, היא תככב בהפקה מושקעת ביותר של המחזמר מבית דיסני "מרי פופינס". על פי הדיווח, כהן התמודדה באודישנים מול רוני דלומי ואניה בוקשטיין ונציגי דיסני, שלהם ככל הנראה שמורה ההחלטה האחרונה, בחרו בכהן לתפקיד הראשי.

מרי פופינס הוא סרט קולנוע מצליח של דיסני שיצא ב-1964 הנחשב לאחד מסרטי הקולנוע המצליחים בכל הזמנים. הוא מספר על האומנת מרי פופינס, אשה מסתורית עם כוחות קסם, המגיעה למשפחה בלונדון ומשנה את חייה של המשפחה. ב-2004 העלתה חברת דיסני את המחזמר המבוסס על דמותה של מרי פופינס ועל סרט הקולנוע המצליח. את המחזה ג'וליאן פלואס ואת השירים כתבו האחים שרמן, ג'ורג' סטיילס ואנתוני דרו.

מדובר בגירסה חדשה של המחזמר שהפקתו המקורית הסתיימה ב-2013. המחזמר כבר זכה ללא מעט גרסאות בינלאומיות ורק בחודש מרץ 2018 הקרוב, תעלה גירסה למחזמר בשפה היפנית בטוקיו ובאוסקה. משה קפטן, המנהל האומנותי של הבימה, כבר התבטא בעבר על רצונו להציג את המחזמר מרי פופינס בישראל ואם פרסומים אלו אכן נכונים, תוכלו לראות את שני כהן בתפקיד מרי פופינס בקרוב.

מרי פופינס - כרטיסים ולוח הופעות 2018/2019

כאמור, המחזמר מרי פופינס ירוץ באופן רשמי בתיאטרון הבימה בעונה החדשה של 2018/19. התיאטרון טרם פירסם מידע מדוייק יותר לגבי המחזמר כמו תאריכים או כרטיסים אך אנו ממשיכים לעקוב מקרוב ולעדכן כשיתפרסם מידע חדש.

המשיכו לעקוב אחרינו בעמוד הפייסבוק שלנו כדי להתעדכן בידיעות על מחזמר ולהתעדכן במידע חדש כשתיפתח מכירת הכרטיסים בתיאטרון הבימה ובאולמות נוספים.

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: המחזמר מרי פופינס - כרטיסים ולוח הופעות 2018/2019 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: המחזמר מרי פופינס - כרטיסים ולוח הופעות 2018/2019 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top