פסטיבל כדורים פורחים 2018 - כל המידע שצריך לדעת!

יום שבת, 9 ביוני 2018

פסטיבל הכדורים הפורחים 2018 יתקיים גם השנה בחודש אוגוסט הקרוב וגם הפעם יציע אירוע אחד בצפון (גלבוע) ואחד בדרום (פארק אשכול). מכירת הכרטיסים נפתחה וניתן לרכוש כרטיס יחיד או משפחתי. אז מה יציע הפעם הפסטיבל? כמה יעלו הכרטיסים? ואיפה קונים? אתר "כרטיסים ברשת" עם כל הפרטים.

פסטיבל כדורים פורחים 2018 - כל המידע שצריך לדעת!
כמדי שנה בעשור האחרון, גם הפעם יתקיים בחודש אוגוסט הקרוב, פסטיבל הכדורים הפורחים 2018 ויציע מגוון פעילויות למשפחות עם ילדים, בריכות שחייה, לינת לילה מסודרת, מופעים שונים וכמובן מטס גדול ומושקע של כדורים פורחים מישראל ומהעולם. גם הפעם, הפסטיבל יתקיים בשני מוקדים - בצפון בפארק מעיין חרוד ובדרום בפארק אשכול בדרום. מכירת הכרטיסים לפסטיבל החלה (כל הפרטים, בהמשך).

לרכישת כרטיסים מהירה לפסטיבל הכדורים הפורחים 2018 באמצעות קניה מאובטחת בגלבוע לחצו כאן ובפארק אשכול כאן

במקביל לתצוגת הכדורים הפורחים הבינלאומית הידועה, יציג הפסטיבל אירועים ופעילויות נוספות. כך למשל בפסטיבל שבפארק מעיין חרוד, יתקיימו גם מופעים של צנחני אקסטרים שיצנחו מגובה נמוך, מופע פייליונים (טייסים עם מנוע ומצנח) בלילה ובבוקר, מופעי אש, זיקוקים ומגוון פעילויות נוספות כגון מגלשות מים, דוכנים, פעילויות יצירה ועוד. גם בפסטיבל שיתקיים בפארק אשכול בדרום יתקיים מופע לילי מיוחד שיתקיים במקביל לתצוגת הכדורים הפורחים ופעילויות נוספות.

הפסטיבל מיועד בעיקר למשפחות עם ילדים ומציע לינה בפארקים באוהלים כאשר כרטיסי הכניסה כוללים את האפשרות ללינה במקום ואת המופעים והפעילויות השונות.

פסטיבל כדורים פורחים 2018 - כרטיסים ותאריכים

פסטיבל כדורים פורחים 2018 יתקיים השנה ב-2 עד ה-3 באוגוסט בפארק גלבוע שבגן הלאומי מעיין חרוד וב-9 עד ה-101 באוגוסט 2018 בפארק אשכול בגן לאומי הבשור.

מחיר הכרטיסים עומד על 149 ש"ח לאדם (מגיל 2 ומעלה), 499 ש"ח לכרטיס משפחתי (זוג עם 2 ילדים) או 599 לכרטיס משפחתי הכולל זוג ו-3 ילדים. המחיר כולל את האפשרות ללינה במקום שמציע תנאים ללינה בקמפינג.

פרטים נוספים על לוח הזמנים המלא בפסטיבל ומידע על רכישת כרטיסים לפסטיבל בגלבוע תוכלו למצוא באתר הבא ובפארק אשכול באתר הבא.

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: פסטיבל כדורים פורחים 2018 - כל המידע שצריך לדעת! Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: פסטיבל כדורים פורחים 2018 - כל המידע שצריך לדעת! Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top