אלאניס מוריסט בישראל 2018 - כמה יעלו הכרטיסים ואיך תשיגו הנחות?

יום רביעי, 25 באפריל 2018

שש שנים מאז הפעם האחרונה שלה כאן, הזמרת הקנדית המצליחה אלאניס מוריסט תחזור להופעה בישראל שתתקיים בחודש יולי 2018 הקרוב בלייב פארק ראשון לציון. מה יהיו מחירי הכרטיסים? איפה ניתן לרכוש? ואיך תשיגו כרטיסים בהנחה? אתר "כרטיסים ברשת" עם כל הפרטים.

אלאניס מוריסט בישראל 2018 - כמה יעלו הכרטיסים?
תמונה: Justin Higuchi פליקר CC
רכבת אמני החו"ל המגיעים לישראל בקיץ 2018 ממשיכה לדהור: הפעם אנו מתבשרים על הגעתה של הזמרת אלאניס מוריסט (Alanis Morissette) לישראל להופעה אחת בלבד שתתקיים ב-30 ביולי 2018 בלייב פארק בראשון לציון. עמוד מכירת הכרטיסים נפתח הבוקר והמחירים מתחילים מ-285 ש"ח. ישנן גם הנחות ללקוחות לאומי קארד ואמריקן אקספרס. פרטים בהמשך הכתבה.

מוריסט תגיע לכאן במסגרת סיבוב הופעות אירופאי גדול שיכלול הופעות באיטליה, גרמניה, אנגליה ומדינות רבות נוספות. לישראל היא תגיע ככל הנראה מבלגיה שם היא תופיע בפסטיבל Suikerrock ב-28 ביולי 2018.

כנראה שתרצו לקרוא גם את הכתבה הבאה:
מוריסט כזכור, כבר ביקרה כאן בעבר והופיעה בישראל בשנת 2000 בשתי הופעות בהן כל הכרטיסים אזלו בקיסריה וראשון לציון ולאחר מכן בשנת 2012 בהופעה אחת בלבד בהיכל יד אליהו בתל אביב כאשר באותה שנה הוציאה את אלבומה האחרון "Havoc and Bright Lights". עתה היא תגיע לכאן שוב בקיץ הקרוב על רקע דיווחים כי היא עומדת להוציא במהלך 2018 את אלבומה התשיעי.
אלאניס מוריסט עשתה את עיקר תהילתה בסוף שנות ה-90 עם הוצאת אלבומה הראשון "Jagged Little Pill" עם להיטי ענק שכבשו את תחנות הרדיו ומצעדי השירים בכל העולם כולל בישראל. להיטיה המוכרים ביותר היו "You learn" "Ironic", או "Hand In My Pocket" וגם "You Oughta Know".

מוריסט המשיכה לאורך כל הקריירה בכתיבה ובהופעות ברחבי העולם. היא הספיקה להוציא 8 אלבומים ולזכות בעשרות מועמדויות ופרסים בטקס הגראמי ובטקסים נוספים. היא גם הספיקה להשתתף כשחקנית קבועה בעונה החמישית של סדרת הטלוויזיה המצליחה "העשב של השכן".

אלאניס מוריסט בישראל 2018 - כרטיסים

ההופעה של אלאניס מוריסט בישראל תתקיים ב-30 ביולי 2018 בלייב פארק בראשון לציון. מחירי הכרטיסים להופעה יתחילו ב-285 ש"ח לכרטיסי עמידה במתחם הדשא ויגיעו ל-495 ש"ח לכרטיסי עמידה במתחם הגולדן רינג. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.

הנחות לאלאניס מוריסט

לקוחות לאומי קארד יוכלו לזכות בהטבה של 60 ש"ח לכרטיס במתחם הדשא כך שהמחיר יעמוד על 225 ש"ח בלבד ואילו לקוחות אמריקן אקספרס, יוכלו לזכות בהטבה של 100 ש"ח לכרטיסים במתחם הגולדן רינג כך שהמחיר עבורם יעומד על 395 ש"ח בלבד.


רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: אלאניס מוריסט בישראל 2018 - כמה יעלו הכרטיסים ואיך תשיגו הנחות? Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: אלאניס מוריסט בישראל 2018 - כמה יעלו הכרטיסים ואיך תשיגו הנחות? Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top