קלין בנדיט בישראל 2018 - כל הפרטים!

יום רביעי, 25 באפריל 2018

גם להקת קלין בנדיט (Clean Bandit) המצליחה תצטרף לשורת האמנים הגדולה שתגיע אלינו בקיץ הקרוב והיא תופיע בישראל בחודש ב-26 ביולי 2018 בלייב פארק ראשון לציון. כמה יעלו הכרטיסים ואיפה קונים? אתר כרטיסים ברשת" עם הפרטים המלאים.

קלין בנדיט בישראל 2018 - כל הפרטים!
עוד לא נרגענו מההופעה הצפויה של אלאניס מוריסט בישראל שתופיע כאן ביולי הקרוב, ועכשיו אנו מתבשרים גם על הופעה של להקת הפופ והדאנס הבריטית קלין בנדיט בישראל שתופיע גם היא בלייב פארק 4 ימים בלבד לפני מוריסט. מכירת הכרטיסים להופעה נפתחה והמחירים מתחילים מ-199 ש"ח.

גם אם שמה של הלקה לא ממש מצלצל מוכר עבורכם, את הלהיטים של להקת קלין בנדיט כמו "Symphony" (יחד עם שון פול), "Rockabye" או "Rather Be", אתם בוודאי מכירים ובטוח יצא לכם להקשיב להם אם פתחתם את תחנות הרדיו בשנים האחרונות.

כנראה שתרצו לקרוא גם את הכתבה הבאה:
קלין בנדיט יגיעו לישראל במסגרת סיבוב הופעות אירופאי רחב בו יופיעו במדינות רבות כמו שוויץ, אנגליה, גרמניה, אירלנד וגם לבנון. הלהקה תופיע גם בפסטיבלים מובילים באירופה כמו פסטיבל סיגט בבודפשט ואחרים. לישראל הם יגיעו ככל הנראה מהעיר שפילד שבאנגליה שם הם יופיעו ב-20 ביולי 2018.
הלהקה, שהוקמה בקיימבריג' באנגליה בשנת 2008 מורכבת משלושה יוצרים - האחים ג'ייק ולוק פטרסון והמוסיקאית והזמרת גרייס צ'אטו. השלושה מציעים מוסיקת פופ ודאנס קלה וקליטה ומשלבים אף בחלק משיריהם גם אלמנטים ממוסיקה קלאסית המשולבים בצלילים אלקטרוניים חדשניים.

הלהיטים של הלהקה מושמעים ללא הרף בתחנות הרדיו ברחבי העולם וזכו יחד למילארדי צפיות ביו טיוב. הלהיט שלהם "Rather Be" זכה גם בפרס הגראמי ב-2015 בקטגוריית שיר הדאנס הטוב ביותר. ללהקה אלבום אחד בלבד אותו היא מכרה במעל 1.6 מיליון עותקים ותוכו מעל 13 מיליון סינגלים.

קלין בנדיט - כרטיסים

ההופעה של קלין בנדיט בישראל תתקיים ב-26 ביולי 2018 בלייב פארק בראשון לציון. מחירי הכרטיסים ינועו בין 199 ל-269 ש"ח. מכירת הכרטיסים כבר נפתחה והיא מתבצעת באמצעות האתר הבא.

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: קלין בנדיט בישראל 2018 - כל הפרטים! Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: קלין בנדיט בישראל 2018 - כל הפרטים! Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top