מארק אלמונד בישראל 2018 - כמה יעלו הכרטיסים?

יום שלישי, 24 באפריל 2018

הזמר והמוזיקאי המוערך, מארק אלמונד (Marc Almond) סולן להקת "סופט סל" ומנציגיה הבולטים של תקופת הסינת'פופ והגל החדש יגיע להופעה אחת בישראל ב-14 באוגוסט 2018 באמפי קיסריה כאשר באותו הערב יופיעו גם באיחוד חגיגי להקת טאטו המיתולוגית. כמה יעלו הכרטיסים? והיכן קונים? אתר "כרטיסים ברשת" עם כל הפרטים.

מארק אלמונד בישראל 2018 - כמה יעלו הכרטיסים?
בשורה משמחת ביותר לחובבי הסינת'פופ והגל החדש משנות ה-80: היוצר והזמר מארק אלמונד שהיה אחד מהצמד האלקטרו "Soft Cell" הידוע בעיקר בזכות הלהיט "Tainted Love", יגיע להופעה אחד וחד פעמית בישראל שתתקיים באמפי קיסריה בחודש אוגוסט 2018. כחלק מההופעה, יעלו לבמה באותו הערב חברי להקת טאטו המיתולוגית שיציגו איחוד חגיגי במיוחד לאירוע. את הערב תחמם להקת הרוק האלקטרוני הישראית "פנטגון".

אלמונד כבר היה אמור להופיע בישראל לפני כ-7 שנים אך ביטל את הגעתו בסופו של דבר. כנראה כתוצאה של מכירת כרטיסים נמוכה. עתה הוא יגיע לישראל כאשר ברקע, ישנם דיווחים בחו"ל על מופע איחוד של ההרכב המיתולוגי שלו "סופט סל" בספטמבר הקרוב. את הערב תפתח להקת טאטו המיתולוגית החוגגת 30 שנה לאלבום המצליח שלה הזכורה עם להיטים כגון "חתוך תוכן", "בדידותי" ועוד. הלהקה תופיע יחד עם חברי ההרכב המקוריים שהם אלונה דניאל (שירה), ערן צור (בס), יובל מסנר (צ'לו), אורי בלק (תופים), אורי מילס (קלידים) ומיכה מיכאלי (גיטרה).

כנראה שתרצו לקרוא גם את הכתבה הבאה:
מארק אלמונד שנולד בסאות'פורט ב-1957 הוא אמן בעל הכרה בינלאומית. הוא מכר מעל ל-30 מיליון אלבומים ברחבי העולם ונחשב לאייקון ובעל השפעה על דור שלם של מוסיקאים. במהלך לימודי אמנות וקולנוע באוניברסיטת לידס הוא פגש והכיר את דויד בול עמו הקים את הצמד האלקטרו "Soft Cell" ב-1979. הם הקליטו יחד ארבעה אלבומים והסינגל שלהם, "Tainted Love" חידוש לשירה של גלוריה ג'ונס הצליח לשבור כל שיא אפשרי והביא להם את הפריצה המיוחלת! "Soft Cell" התפצלו ב-1984 על מנת שכל אחד ימשיך לקריירת סולו.
מארק הקליט את האלבום הכפול והחדשני בזמנו "Torment and Toreros" יחד עם ההרכב Marc and the Mambas שבו היה חבר גם מאט ג'ונסון מ. The The ההרכב מיקם את מארק במקום ייחודי בעולם המוסיקה מצד, אחד במיינסטרים אבל גם באנדרגראונד. לצד חומר מקורי נכללו באלבומים של ההרכב גם קאברים של לו ריד, סיד בארט וז'ק ברל.

קריירת הסולו המגוונת והמאוד מוצלחת של מארק הובילה למעל לתריסר אלבומים וסינגלים שהגיעו לפסגות המצעדים כמו Something’s Gotten Hold of My Heart ב 1989 עם אגדת שנות ה 60 – Gene Pitney.
מארק זכה בפרסים רבים: The Ivor Novello Inspiration Award  וגם The Icon Award על ידי מגזין Attitude ותואר כבוד מטעם אוניברסיטת לידס.

מארק התנסה גם בעולם התאטרון, השתתף בהצגת פרינג' שזכתה בפרס תאטרון הפרינג' הסקוטי וכן זכה לשבחים על תפקיד במחזה רוק ניסיוני בהשראת  Poppaea שהציג בתאטרון פריזאי. אלבום הסולו האחרון שלו, The Velvet Trail, ראה אור ב-2015 ולווה בטור הופעות סולדאאוט באירופה. ב-2016 מארק הופיע עם תזמורת האורקסטרה העכשווית של אוניברסיטת לידס ברויאל פסטיבל הול המכובד. בהמשך אותה שנה ראה אור Trails of Eyeliner, מארז יוקרתי עם מיטב יצירותיו שהופץ ע"י יוניברסל מיוזיק.

"Hits and Pieces" הנו אלבום אוסף עם מיטב הלהיטים שיצא גם הוא ביוניברסל והיה בין האלבומים הנמכרים באותה עת ולווה בטור הופעות סולדאאוט באנגליה. לאורך השנים הוא שיתף פעולה עם זמרים רבים, ביניהם ג'ימי סאמרוויל, סוזי סו, ניק קייב, ג'ולס הולנד, ג'ון קייל ועוד רבים.

מארק אלמונד בישראל - כרטיסים

ההופעה של מארק אלמונד בישראל והופעת האיחוד של להקת טאטו יתקיימו ב-14 באוגוסט 2018 באמפי קיסריה. ניתן לרכוש כרטיסים אונליין באמצעות האתר הבא.


צילום: באדיבות Concerto

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: מארק אלמונד בישראל 2018 - כמה יעלו הכרטיסים? Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: מארק אלמונד בישראל 2018 - כמה יעלו הכרטיסים? Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top