עידן רייכל - כרטיסים ולוח הופעות 2018

יום שישי, 15 ביוני 2018

לאחר ההצלחה הבלתי רגילה של סדרת ההופעות החדשה של עידן רייכל והפרוייקט בלייב פארק בחודש האחרון, שכללה פסטיבל רב תחומי שלם והפכה לסולד אאוט, יציג רייכל סיבוב הופעות נוסף באותה המתכונת שיתקיים גם ב-7 וב-8 בספטמבר 2018. אז אם לא הספקתם להגיע הפעם, זאת ההזדמנות שלכם. כמה יעלו הכרטיסים? והיכן קונים? אתר "כרטיסים ברשת" מביא לכם את כל הפרטים.

עידן רייכל - כרטיסים ולוח הופעות 2018
את התופעה שנקראת "ההופעות של הפרוייקט של עידן רייכל" כבר מכירים כולם. מדובר באחת ההופעות הפופולריות ביותר בישראל שברוב המקרים הופכות מהר מאוד להופעות סולד אאוט. אמנים בודדים בישראל כמו שלמה ארצי (ולאחרונה גם הזמר עומר אדם), מצליחים להביא קהל כה רב להופעות באופן רציף וקבוע.

בשנה האחרונה רייכל יצא להפסקה ארוכה מהפרוייקט ובחר להתרכז באלבום הסולו שלו ובמופע "רייכל-פסנתר-שירים". בחודש האחרון, לאור הביקוש הרב, הפרוייקט של עידן רייכל חזר ובגדול לסדרה של הופעות בלייב פארק בראשון לציון שהתקיימו כמעט יום אחר יום בחודש יוני 2018. הסדרה החדשה זכתה להצלחה רבה והפכה מהר מאוד לסלוד אאוט. עתה, לאחר הצלחה פנומנלית של סדרת ההופעות החדשה, החליט רייכל להמשיך באותה המתכונת ויציג שני מופעים נוספים שיתקיימו בחודש ספטמבר 2018.

סדרת המופעים החדשה תציג את הפרוייקט במתכונת מיוחדת בהפקה מוסיקלית חדשה עם מוסיקאים וזמרים חדשים שהצטרפו להרכב. הבמה המרכזית בה יופיע הפרוייקט תיבנה ותותאם במיוחד למופע החדש שתאפשר זוויות צפייה נוחות ומותאמות לקהל הרחב. ההרכב המלא של המשתתפים הוא: יהלום דוד, מאיה אברהם, ירדן ג'רפי, אילן דמתי, מרק קקון, עידן שניאור, אייל סלע, איתי ניצן, מעיין דוארי, ליאור עוזרי, אוריאל וינברגר, ינון פרץ ומעין מילוא.

לא סתם מופע - פסטיבל שלם עם אוכל, צילום ואמנות

המופעים החדשים של הפרוייקט של עידן רייכל, מתקיימים במסגרת פסטיבל רב-תחומי חדש שעליו הגה ועמל רייכל בעצמו. פסטיבל שישלב יחד עם המופעים של הפרוייקט, גם מתחם שף, תערוכת צילום ומופעי מוסיקה נוספים. הרעיון לפסטיבל, עלה מהדברים שרייכל נהנה באופן אישי והחליט לשתף זאת עם הקהל הרחב וזאת כשה-DNA של מתחמי הפסטיבל יהיו מותאמים ל-DNA של המוסיקה של רייכל.

במסגרת הפסטיבל ובכל ערב בו הוא יתקיים, שערי הלייב פארק ייפתחו מוקדם בכדי לאפשר לקהל לחוות וליהנות מהמתחמים השונים שהוא יציע. השף יובל בן נריה ממסעדת "טאיזו" ו-"יא-פאן", יהיה אחראי על המתחם הקולינרי שיציג מנות שונות בפרשנות שלו לאוכל הרחוב האסיאתי עם תפריט שנבנה על ידיו יחד עם רייכל עצמו.

במקביל למתחם הקולינרי, יציג הפסטיבל גם תערוכת צילומים של זיו קורן - אחד הצלמים המובילים והמוערכים בישראל, שיציג צילומים ממגוון עבודות שלו בנושאים כמו עוני, אסונות טבע, קונפליקטים ועוד. בנוסף למתחמים אלו ולמופעים של הפרוייקט, תוקם במה נוספת שתציג מוסיקאים ייחודיים מסגנונות מקוריים ומגוונים אותם בחר רייכל אישית.

עידן רייכל - כרטיסים ולוח הופעות 2018

המופעים החדשים יתקיימו גם הם בלייב פארק בראשון לציון ב-7 וב-8 בספטמבר 2018. מחירי הכרטיסים להופעות מתחילים ב-174 ש"ח ויגיעו עד ל-324 ש"ח. מחיר כרטיס לילד עד גיל 12 יעמוד על 129 ש"ח. מכירת הכרטיסים לכל המופעים מתבצעת באמצעות האתר הבא.


רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: עידן רייכל - כרטיסים ולוח הופעות 2018 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: עידן רייכל - כרטיסים ולוח הופעות 2018 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top