פסטיבל הגיימיניג בהיכל שלמה בת"א - אוגוסט 2018

יום ראשון, 17 ביוני 2018

פסטיבל גיימינג גדול ומושקע העונה לשם "Ultimate Summer" יתקיים במשך שלושה ימים באוגוסט 2018 הקרוב בהיכל קבוצת שלמה בת"א (היכל הדרייב אין) ויציג מתחמי משחק, תחרויות וטורנירים המוניים, קוספליי ועוד. כמה יעלו לכם כרטיסים? ואיפה קונים? בכתבה הבאה.

פסטיבל הגיימיניג בהיכל שלמה בת"א - אוגוסט 2018
כמו בכל קיץ בשנים האחרונות, גם הקיץ הקרוב, תוכלו למצוא הפקות שונות ומושקעות הקשורות בעולם המשחקים והגיימרים. גם בקיץ הקרוב, בין התאריכים 7 ועד ה-9 באוגוסט, יתקיים פסטיבל גיימינג גדול שיתפרס על פני שלושה ימים אינטנסיביים שייפתחו בשעה 10 בבוקר וייסגרו ב-23:00 בלילה, ויציג תחרויות, טורנירים, מתחמי פעילות של המשחקים הפופולריים ביותר בישראל.

לרכישת כרטיסים מהירה לפסטיבל הגיימינג בתל אביב באוגוסט 2018 באמצעות קנייה מאובטחת לחצו כאן

הפסטיבל, שייקרא "Ultimate Summer", יתקיים בהיכל הדרייב אין בתל אביב (היכל קבוצת שלמה) וישלב בין כל עולמות הגיימיניג, הקוספליי וה-eSports. כמו באירועים דומים, בפסטיבל ייקחו חלק גם גיימרים מפורסמים וכוכבים מהארץ ומהעולם שיציעו מפגשים עם המעריצים ועוד מגוון פעילויות שונות הקשורות בעולם הגיימיניג.

הפסטיבל יציג את יריד הגיימינג הגדול ובו תוכלו למצוא מותגים ומשחקים בטכנולוגיות חדשות. בנוסף, בבמה המרכזית שמתחם, תתקיים אליפות ישראל בגיימינג בכל המשחקים הפופולריים בישראל ומוקדמות אליפות העולם ואת ה-Battle Zone - כוורת משחקי PC.

כמו כן, יציג הפסטיבל בין היתר, איזור משחקי רטרו ומכונות ארקייד, מתחם רחפנים, מתחם משחקי מובייל, מתחם קונסולות פתוח, איזור סימולטרים ו-VR וחנות Ultimate. בנוסף, יתקיים גם מופע הכולל תחרויות קוספליי.

פסטיבל הגיימינג אוגוסט 2018 - כרטיסים

כאמור, הפסטיבל יתקיים בין התאריכים 7 עד ה-9 באוגוסט 2018 בהיכל קבוצת שלמה בת"א. שעות פעילות הפסטיבל הם בין השעות 10:00 בבוקר ועד 23:00 בלילה כאשר הכרטיסים יימכרו לפי סבבים - סבב בוקר וסבב צהריים.

מחיר הכרטיסים נע בין 99 ל-149 ש"ח כאשר המחיר משתנה בהתאם לסוג הכרטיס (כרטיס לסבב או כרטיס לטורניר). מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: פסטיבל הגיימיניג בהיכל שלמה בת"א - אוגוסט 2018 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: פסטיבל הגיימיניג בהיכל שלמה בת"א - אוגוסט 2018 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top