עומר אדם - לוח הופעות מעודכן

יום חמישי, 5 ביולי 2018

שיא נוסף לעומר אדם: הזמר המצליח פתח הבוקר במכירת כרטיסים לשתי הופעות חדשות שיתקיימו בחודש אוגוסט 2018 אך המכירה הסתיימה בכשעה בלבד וכל הכרטיסים אזלו. אז איך תצליחו בכל זאת להשיג כרטיסים ומתי יהיו הופעות חדשות נוספות של עומר אדם? אתר "כרטיסים ברשת" עם כל הפרטים.

עומר אדם הופעות 2018 - איך משיגים כרטיסים?
הבהלה לרכישת כרטיסים לעומר אדם לא עוצרת וממשיכה לשבור שיאים חדשים. הפעם, מכירת כרטיסים שנפתחה הבוקר לשתי הופעות חדשות וגדולות של עומר אדם בלייב פארק בראשון לציון בחודש אוגוסט 2018, הסתיימה כמעט ברגע שהתחילה ולאחר כשעה בלבד, כל הכרטיסים לשתי ההופעות אזלו.

ההתנפלות הבוקר על הכרטיסים לעומר אדם, מתחברת לסדרת ההופעות  שסגר בהיכל מנורה מבטחים במסגרת המופע "אחרי כל השנים" לפני כמה חודשים שהפכו לסולד אאוט בתוך כמה שעות ולהופעת הענק שהתקיימה באצטדיון מי עופר בחיפה שגם היא הפכה לסולד אאוט בתוך כמה שעות בלבד.

עתה, לאחר ההופעה המוצלחת בסמי עופר ולאחר שתי ההופעות החדשות בלייב פארק בראשון לציון, מעריציו הרבים של הזמר, מחכים בקוצר רוח לשמוע על הופעות נוספות בקיץ הקרוב ולפי שמועות רבות שרצות ברשת, ישנם עוד כמה כאלו המתוכננות להתפרסם בקרוב (המשיכו לעקוב אחרי עמוד הפייסבוק של "כרטיסים ברשת" כדי להישאר מעודכנים).

בינתיים, ניתן עדיין להשיג כרטיסים להופעות של עומר אדם באמצעות חיפוש כרטיסים הנמכרים באופן פרטי בידי אנשים שכבר קנו כרטיסים אך נאלצים למכור מסיבות כאלו ואחרות. ניתן למצוא כאלו בקבוצות פייסבוק שונות וברשתות החברתיות אך שימו לב: היזהרו מלקנות כרטיסים מאתרי ספסרות כמו אתר viagogo ואחרים שאינם נחשבים למוכרים רשמיים של המופע ויימכרו לכם כרטיסים שאינם תקפים. 

אדם בן ה-22 בלבד, נחשב לאחד מכוכבי המוסיקה הגדולים בישראל ואחראי למספר גדול מאוד של להיטים שכבשו את תחנות הרדיו ואת הצפיות ברשת כגון "תל אביב", "אחרי כל השנים" ,"פעם בחיים", "מודה אני", "שדות של תירוצים" ועוד להיטים רבים. אדם מחזיק באחד מערוצי היוטיוב הגדולים בישראל עם למעלה מ-170 מיליון צפיות ושבר שיאים רבים של הורדות ברשת והשמעות ברדיו.




עומר אדם - כרטיסים ולוח הופעות 2018

עומר אדם יופיע ב-5 וב-7 באוגוסט 2018 בלייב פארק בראשון לציון. הכרטיסים כאמור לשתי ההופעות אזלו. מחירי הכרטיסים עמדו על החל 249 ש"ח. המשיכו לעקוב אחרינו בדף הפייסבוק שלנו כדי להתעדכן בכל ידיעה חדשה ובכל מופע חדש של עומר אדם.



רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: עומר אדם - לוח הופעות מעודכן Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: עומר אדם - לוח הופעות מעודכן Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top