דדי יאנקי חוזר לישראל - יוני 2017

יום ראשון, 2 באפריל 2017

כוכב הרגאטון דדי יאנקי (Daddy Yankee) יחזור שוב לישראל במסגרת פסטיבל רגאטון גדול שיתקיים בחודש יוני 2017 בלייב פארק בראשון לציון שיציג גם אורחים נוספים מהתחום. כמה עולים כרטיסים והיכן קונים? בכתבה הבאה.

דדי יאנקי חוזר לישראל - יוני 2017
סצינת הרגאטון העולמית ממשיכה להביא אלינו כוכבים בקיץ 2017: רק אתמול התבשרנו על הופעתו הקרובה בישראל של ג'יי באלווין, והיום אנחנו מתבשרים על פסטיבל רגאטון גדול שיתקיים בחודש יוני הקרוב בלייב פארק בראשון לציון כאשר האורח הראשי בפסטיבל יהיה לא אחד מאשר אמן הרגאטון דדי יאנקי שחוזר לכאן כשנתיים בלבד מאז הופעתו האחרונה בישראל.

לרכישת כרטיסים להופעה של דדי יאנקי בישראל באמצעות קנייה מהירה ומאובטחת לחצו כאן

יאנקי שנולד בן ה-38 שנולד בפוארטו ריקו הוא אחד האמנים המובילים בעולם בז'אנר ה"רגאטון" המשלב בין מוסיקת ההיפ הופ ובין מוסיקה לטינית. יאנקי החל את דרכו בשנות ה-90 עם להיטים גדולים שכבשו את מצעדי השירים כמו "Lo que paso paso" או "Gasolina". ההשפעות המוסיקליות של יאנקי כפי שהצהיר בעבר הם מייקל ג'קסון, בון ג'ובי, רובן בליידס ועוד.

מלבד הופעתו של יאנקי, יופיעו בפסטיבל גם האמנים "Osmani Garcia", "Dayam La Musa" ו-"Lenny Tavárez". את הערב יחממו גם גם האומנים הישראלים: האולטראס, גל מלכה, מומי לוי ואומן הרשת, ריקו.

כרטיסים לדדי יאנקי בישראל - יוני 2017

פסטיבל הרגאטון יתקיים וההופעה של דדי יאנקי בישראל יתקיים ב-29 ביוני 2017. מחירי הכרטיסים מתחילים ב-284 ש"ח. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

1 comentários:

Item Reviewed: דדי יאנקי חוזר לישראל - יוני 2017 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

1 comentários:

אנונימי אמר/ה... 13 במרץ 2017 בשעה 17:55

תהיה הגבלת כניסה?

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: דדי יאנקי חוזר לישראל - יוני 2017 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top