גוראן ברגוביץ' יגיע לישראל לפסטיבל מדיטרנה 2017 - מי עוד יגיע?

יום שישי, 31 במרץ 2017

גוראן ברגוביץ', הרכב הפלמנקו "פארוקיטו", המופע "רדיו רמאללה" ועוד. מי יופיע השנה בפסטיבל מדיטרנה באשדוד 2017? אתר "כרטיסים ברשת" עם הפרטים.

גוראן ברגוביץ' יגיע לישראל בפסטיבל מדיטרנה 2017 - מי עוד יגיע?
גם השנה יתקיים פסטיבל מדיטרנה אשדוד בפעם החמישית ויציג מגוון הופעות מיוחדות של אמנים מחו"ל ומישראל המשלבות את ניחוחות המוסיקה מארצות הים התיכון. הפסטיבל יתקיים בין התאריכים 8-15 ביוני 2016 באשדוד.

בין המופעים הבולטים השנה בפסטיבל: המופע "רדיו רמאללה" שבו ייקחו חלק יהודה פוליקר, ברי סחרוף, נסרין קדרי, מוריס אל מדיוני ועוד. אמן חו"ל גדול שיגיע במיוחד לפסטיבל הוא אמן המוסיקה הבלקנית גוראן ברגוביץ' שיגיע לכאן עם ההרכב הידוע שלו תזמורת החתונות והלוויות.

עוד בפסטיבל: הרכב הפלמנקו המצליח פארוקיטו המורכב משלושה אחים שמציגים מופע פלמנקו שכבש את הבימות ברחבי העולם, זמרת הפאדו הידועה מפורטוגל כרמיניו שתציג במופע בישראל שירי פאדו ותיקים לצד שירים של יוצרים ברזילאים מוכרים וגם מופע של המוזיקאי היווני וסילי סלאס שיציג כאן מופע מוסיקה יוונית איכותית יחד עם המוסיקאי הישראלי אבירן זאקיס.

כרטיסים לפסטיבל מדיטרנה 2017

הפסטיבל יתקיים בין התאריכים 8 עד ה-15 ביוני 2017 באשדוד. מחירי הכרטיסים נעים בין 124 ל-194 ש"ח. ניתן לרכוש כרטיסים להופעות באמצעות האתר הבא ולפרטים נוספים על הופעות באתר הבא.

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: גוראן ברגוביץ' יגיע לישראל לפסטיבל מדיטרנה 2017 - מי עוד יגיע? Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: גוראן ברגוביץ' יגיע לישראל לפסטיבל מדיטרנה 2017 - מי עוד יגיע? Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top