להקת סמוקי בישראל - אוקטובר 2017

יום שני, 3 באפריל 2017

להקת סמוקי (Smokie) חוזרת שוב לישראל ותציג כאן בחודש אוקטובר 2017 הופעות בתל אביב, חיפה, באר שבע וירושלים. כמה יעלה לכם כרטיס? ואיך מזמינים? אתר "כרטיסים ברשת" עם כל הפרטים.

להקת סמוקי בישראל - אוקטובר 2017
לאחר כשנתיים בלבד הם חוזרים לכאן שוב: להקת הרוק הבריטית סמוקי (Smokie) המוכרת לרוב בזכות השיר "אליס", חוזרת לישראל במסגרת סיבוב ההופעות החדש שלה ותקיים כאן במהלך חודש אוקטובר 2017, הופעות בירושלים, חיפה ותל אביב.

לרכישת כרטיסים להופעה של סמוקי בישראל באמצעות קנייה מהירה ומאובטחת לחצו כאן

להקת סמוקי היא אחת מהלהקות הבריטיות הפופולריות ביותר בעולם עם ארסנל של להיטים שכבשו את המצעדים במשך עשורים רבים. להיטים כמו "Lay Back in the Arms of Someone", "If You Think You Know How to Love Me", "Needles and Pins" "I'll Meet You At Midnight" ועוד. אך כנראה שהשיר המוכר ביותר של הלהקה הוא כמובן "Living Next Door to Alice" שזכה להצלחה עצומה וגם לגרסאות כיסוי רבות ומגוונות.

לפני כשנתיים הופיעה כאן הלהקה בסדרת מופעים מוצלחת ועתה כאמור היא תגיע לישראל במסגרת סיבוב הופעות חדש באנגליה וברחבי אירופה כשהיא כוללת את הנגנים Martin Bullard, Mick McConnell, Mike Craft, Steve Pinnell ואת Terry Uttley,

כרטיסים לסמוקי - אוקטובר 2017

ההופעות של סמוקי בישראל יתקיימו במהלך חודש אוקטובר 2017 בהיכל התרבות בתל אביב, בנייני האומה בירושלים, אמפיפארק באר שבע ובמרכז הקונגרסים בחיפה. מחירי הכרטיסים להופעות נעים בין 154 ל-504 ש"ח בהתאם למיקום הישיבה באולם. רכישת הכרטיסים להופעות מתבצעת באמצעות האתר הבא.

להלן לוח ההופעות של סמוקי בישראל:

באר שבעאמפיפארק באר-שבע 
רכישת כרטיסים
חיפהמרכז הקונגרסים 
רכישת כרטיסים
ירושליםבנייני האומה - אולם אוסישקין 
רכישת כרטיסים
תל אביב-יפוהיכל התרבות תל אביב 
רכישת כרטיסים




רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: להקת סמוקי בישראל - אוקטובר 2017 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: להקת סמוקי בישראל - אוקטובר 2017 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top