ג'יי באלווין בישראל - מאי 2017

יום ראשון, 12 במרץ 2017

הכוכב הלטיני ג'יי באלווין (J. Balvin) יגיע לישראל להופעה אחת וחד פעמית שתתקיים בחודש מאי 2017 הקרוב באמפי פארק רעננה. מכירת הכרטיסים נפתחת היום. כמה עולה ואיפה קונים? אתר "כרטיסים ברשת" עם כל הפרטים.

עוד הופעת חו"ל בקיץ 2017: הזמר הלטיני המצליח ג'יי באלווין (J. Balvin) יגיע גם הוא להופעה בישראל בחודש מאי הקרוב באמפי פארק ברעננה.


באלווין הקלומביאני בן ה-31, הוא אחד מהזמרים המצליחים ביותר בעולם בסצינת המוסיקה הלטינית וכובש את המצעדים ואת ההשמעות באינטנרט. באלווין פרץ לעולם המוסיקה עם הלהיט שלו "Ay Vamos" שכבר הספיק לחצות את הרף של מיליארד השמעות ביוטיוב.

במהלך הקריירה שלו, כבר זכה באלווין לפרסים רבים בפרסי הגראמי והספיק לשתף פעולה עם מיטב האומנים המובילים כגון דיוויד גואטה, פארל וויליאמס, ג'סטין ביבר, פיטבול ועוד רבים. בימים אלו עובד באלווין על הוצאת אלבום חדש שצפוי לצאת בקרוב וכבר שיחרר מתוכו את הסינגל "Sigo Extrañándote". הוא גם אחראי יחד עם פיטבול לשיר הנושא לסרט "מהיר ועצבני 8" שייצא בחודש הבא.


כרטיסים לג'יי באלווין בישראל - מאי 2017

ההופעה של ג'יי באלווין בישראל תתקיים ב-24 במאי 2017 באמפי פארק רעננה. מחירי הכרטיסים נעים בין 349 ל-499 ש"ח. מכירת הכרטיסים צפויה להיפתח היום (יום א') באמצעות האתר הבא.

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: ג'יי באלווין בישראל - מאי 2017 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: ג'יי באלווין בישראל - מאי 2017 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top