שלומי סרנגה שר סטליוס קזנג'ידיס - כרטיסים ולוח הופעות 2019

יום שלישי, 20 בנובמבר 2018
הזמר שלומי סרנגה יציג מופע מיוחד בו הוא חוזר אל דמותו של סטליוס קזנג'ידיס, גדול זמרי יוון, ששיריו הם חלק בלתי נפרד מהפסקול היווני, ואף רבים מהם תורגמו לעברית – "אלינור", "זינגואלה", "הכל בגלל האהבה" ועוד. המופע שהופק מוסיקלית ע"י סרנגה ואהרון קמיגרוב, יציג פסיפס יוצא דופן המשלב בין קטעי וידאו נדירים, סיפורים אישיים ושירים.

מלווה בלהקה גדולה של שמונה נגנים, סרנגה חולק כבוד לזמר שהכתיר אותו כיורשו, ויוצא למסע בעקבות דמותו – החל בשיריו הראשונים, דרך הלהיטים הרבים שהקליט וסצנת מועדוני הלילה היוונית, ועד לאהבות הגדולות שעליהן שר קזנג'ידיס את שירי הכאב שלו, מהיפים ביותר שנכתבו.

קזנג'ידיס, שגדל למשפחה ענייה בפרברי אתונה, הפך בשנות החמישים לסיפור הצלחה מטאורי ביוון, וזוהה כזמר המוביל של הלאיקו היווני – מוזיקה יוונית עממית שמוצאה ברבטיקו. סרנגה, בדומה לזמרים גדולים וМ ותיקים כמו יורגוס דאלארס, חאריס אלקסיו, יאניס פריוס ואריס סאן, התחנך גם הוא על שיריו של קזנג'ידיס ושאב מהם השראה.

סרנגה החל להופיע כבר בגיל 20, ומיד בלט בזכות גוון קולו הייחודי והעמוק. במהלך הקריירה שלו הוא בילה תקופה ממושכת ביוון והופיע מדי ערב במועדונים היוקרתיים ברחבי המדינה. בטרם מותו של קזנג'ידיס, במפגש נדיר בין השניים, האזין קזנג'ידיס לשיריו של סרנגה, והתפעם מקולו הנדיר ומהדמיון לקולו שלו.

כרטיסים להופעה של שלומי סרנגה 2019

המופע יתקיים בהיכל התרבות נס ציונה ב-10 בינואר 2019. מחיר הכרטיסים עומד על 156 ש"ח. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.

נס ציונההיכל התרבות 30 כרטיסים
156 
רכישת כרטיסים


רשימת המשתתפים והאחראים על המופע

ניהול מוסיקלי ועיבודים: שלומי סרנגה ואהרון קמיגרוב
הפקה, כתיבה ועריכה: שלומי סרנגה ופזית שחר
תרגומים: אתי אשקלוני: שדמון

שלומי סרנגה: שירה
אהרון קמיגרוב: קלידים ואקורדיון
משה גולדפרב: תופים
צפי שלמה: בוזוקי
עודד גולדשמידט: גיטרה בס
משה אטיה: גיטרה חשמלית
יואב מטרי: כלי הקשה
דודו ניצני: דרבוקה

 רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: שלומי סרנגה שר סטליוס קזנג'ידיס - כרטיסים ולוח הופעות 2019 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: שלומי סרנגה שר סטליוס קזנג'ידיס - כרטיסים ולוח הופעות 2019 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top