נתן גושן - לוח הופעות וכרטיסים 2019

יום שני, 19 בנובמבר 2018

הזמר הצעיר והמבטיח נתן גושן יוצא בסיבוב הופעות חדש לחורף 2019. איפה תוכלו לראות אותו וכמה יעלה לכם כרטיס? בכתבה הבאה.

נתן גושן הזמר הצעיר שמככב בגלגלץ ותחנות הרדיו הפופולריות בישראל כבר כמה שנים טובות ומצליח אף בגזרה הבינלאומית בשנים האחרונות, יוצא בסיבוב הופעות חדש לחורף 2019 כשברקע, הפסקול שכתב והלחין לסרט "סיפור אחר" שבו הוא אף משתתף.


   
גושן, נחשב לאחד האמנים המבטיחים ביותר בישראל וזוכה לפופולריות גדולה מאוד בקרב תקשורת המוסיקה והקהל הישראלי. לאחרונה הצליח גושן גם לקנות לעצמו חשיפה בינלאומית רחבה בעקבות הרימיקס לשיר "Thinking About it" שזכה להיכנס לפלייליסט של תחנות רדיו ברחבי העולם ולזכות למיליוני השמעות באתר המוסיקה "Spotify".

במהלך השנים האחרונות, הספיק גושן להוציא ארבעה אלבומים שהצליחו לייצר להיטים גדולים כמו "מה אם נתנשק", "כל מה שיש לי", "למרות הכל", "גבולות היגיון" ועוד. המופ]ע החדש יכלול את הלהיטים "זה שלנו", "חיכיתי", "26", "דור הסתלבט", ו-"את באה אליי" מהאלבום "שלושים" לצד להיטיו הגדולים "כל מה שיש לי", "איפה את", "גבולות הגיון", "יודע", "עוד", "דברי איתי יותר", "סערה" והלהיטים הבינלאומיים: Thinking About It ו- Home, השיר החדש – "סיפור אחר" מהסרט ושיריו החדשים שעתידים לצאת בשנה הקרובה.


נתן גושן - כרטיסים ולוח הופעות 2019

להלן ההופעות הקרובות של נתן גושן ב-2019:

14 במרץ 2019 - היכל התרבות מודיעין. מחיר כרטיס: 145 ש"ח. רכישת כרטיס בעמוד הבא.



רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: נתן גושן - לוח הופעות וכרטיסים 2019 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: נתן גושן - לוח הופעות וכרטיסים 2019 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top