המחזמר על אייל גולן 2018 - כל מה שצריך לדעת!

יום חמישי, 21 ביוני 2018

מחזמר חדש העונה לשם "זה אני" המבוסס על שיריו של אייל גולן, יעלה השנה בעונה החדשה של תיאטרון הקאמרי. כך פירסם השבוע התיאטרון במסיבת עיתונאים. מתי זה יקרה? מתי יימכרו הכרטיסים? ומה צפוי להיות במחזמר? אתר "כרטיסים ברשת" עם כל הפרטים.

תיאטרון הקאמרי פירסם השבוע במסיבת עיתונאים את העונה החדשה של התיאטרון ל-2018/2019 ובין מגוון ההצגות והתוכן, עלה גם שמו של מחזמר חדש בשם "זה אני" שכתב היוצר והבימאי מאור זגורי והוא יבוסס על שיריו של אייל גולן. העונה החדשה של הקאמרי עולה בצל מינויו של רן גואטה, המנכ"ל החדש של התיאטרון.

המחזמר, שנכתב ע"י הבימאי והתסריטאי מאור זגורי שידוע בעיקר בזכות הסדרות שכתב "זגורי אימפריה" ו"שבאבניקים", הוא תולדה של רעיון שנוצר ע"י צביקה הדר ודורון מור שפנו לזגורי לפני כשנתיים והציעו לו לכתוב מחזמר שיבוסס על שיריו הרבים של אייל גולן, להם הקשיב זגורי עוד בימי צעירותו.

עלילת המחזמר "זה אני" תספר על משפחת טולדנו הירושלמית המורכבת מאב ושלושת בנותיו ויחדיו הם מנהלים את "התזמורת הספרדית הירושלמית". האב הוא אלמן דתי אדוק שמבקש לקראת זקנתו להעביר את שרביט התזמורת ל-3 בנותיו שלא כל כך מעוניינות לרשת את ניהול התזמורת. שיריו של אייל גולן, ישולבו בתוך העלילה.

העלאת המחזמר ממשיכה את הטרנד החדש של מחזות הזמר בישראל כאשר רק לפני כמה ימים פרסמנו על המחזמר אנני שיגיע לישראל מברודווי בכיכובו של אבי קושניר וברקע, גם המחזמר שורת המקהלה, גם הוא של הקאמרי, שרץ בימים אלו באולם התיאטרון.

המחזמר "זה אני" בקאמרי - עוד לא עלה לבימות וכבר עורר סערה תקשורתית

הידיעות על המחזמר החדש על אייל גולן עוררו מיד תגובות ודיונים רבים ברשת כשהדעות נחלקות לשני מחנות. האחד טוען כי אין מקום ובמה למחזמר על אייל גולן כשברקע ישנן את הטענות והפרסומים של השנים האחרונות ב"פרשת הקטינות" שעוררה סערה תקשורתית לא קטנה. מאידך, ישנם הטוענים כי הטענות נגד המחזמר, הן למעשה טענות גזעניות שלא מוכנות לקבל שירים ים תיכוניים ותרבות מזרחית כחלק מרפרטואר של תיאטרון הקאמרי וכחלק מהקונצנזוס הישראלי.

המנכ"ל החדש של הקאמרי רן גואטה, הדף מצידו את הטענות על בעיות מוסריות להעלות את המחזמר על אייל גולן לבימות בעקבות פרשת הקטינות וטען כי שיריו של אייל גולן הם חלק בלתי מבוטל מהתרבות הישראלית ונחשבים למיין סטרים כבר שנים רבות. תפקידו של התיאטרון הוא לתת במה ליצירה תרבותית  ולא לעסוק במה שמעבר לכך. כך טען.

הבוקר פורסם באתר וואלה כי מאור זגורי - יוצר המחזמר, פנה עם הרעיון לתיאטרון הבימה לפני שפנה בקאמרי אך בהבימה סירבו לקבל את המחזמר כי לא מצאו סיבות מוסרית, אידיאולוגית או אומנותית להעלות אצלם את המחזמר.


המחזמר על אייל גולן - כרטיסים ולוח הופעות 2018

ההודעה על המחזמר "זה אני" של אייל גולן פורסמה רק השבוע באופן כללי במסיבת עיתונאים שלא ירדה לפרטים כמו מתי זה יעלה וכמה יעלו הכרטיסים. בימים האחרונים הודיע תיאטרון הקאמרי כי למרות המחאה הגדולה ברשתות החברתיות, המחזמר יעלה כמתוכנן בתיאטרון אך יידחה בכמה חודשים ויגיע לבמה בסביבות מרץ 2019 במקום דצמבר 2018.

אנו כמובן נדאג לפרסם כאן את כל הפרטים על לוח ההופעות ועל מכירת הכרטיסים למחזמר. המשיכו לעקוב אחרינו בעמוד הפייסבוק שלנו ועשו לנו לייק כדי להתעדכן ברגע שתצא הודעה רשמית על מכירת כרטיסים למחזמר החדש על אייל גולן.


רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

1 comentários:

Item Reviewed: המחזמר על אייל גולן 2018 - כל מה שצריך לדעת! Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

1 comentários:

אנונימי אמר/ה... 3 ביוני 2018 בשעה 17:50

נשמע משעמם..

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: המחזמר על אייל גולן 2018 - כל מה שצריך לדעת! Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top