המחזמר אנני מגיע לישראל - כל מה שצריך לדעת!

יום שלישי, 29 במאי 2018

המחזמר הידוע "אנני" (Annie) עושה עלייה מברודווי לישראל ויעלה בקיץ 2018 הקרוב בבימות רבות ברחבי הארץ בכיכובם של אבי קושניר, חני נחמיאס, טלי אורן ועוד. צדי צרפתי יביים. לאילו ערים יגיע המחזמר? כמה יעלו הכרטיסים? ואיפה קונים? אתר "כרטיסים ברשת" כרגיל עם כל מה שצריך לדעת.

המחזמר אנני מגיע לישראל ב-2018 - כל מה שצריך לדעת!
אחרי שתיאטרון הקאמרי עשה עלייה למחזמר "שורת המקהלה" עם מיה דגן ותיאטרון הבימה שיעלה ככל הנראה בקרוב מחזמר על שיריו של יאיר רוזנבלום, מגיע לישראל מחזמר נוצץ נוסף ומפורסם ביותר מברודווי, הפעם בהפקה עצמית של המפיק מאור מימון. מדובר במחזמר המפורסם "אנני" הנחשב לאחד ממחזות הזמר המצליחים ביותר בהיסטוריה. מכירת הכרטיסים נפתחה הבוקר. (כל הפרטים על מחירי הכרטיסים ואופן רכישתם, בהמשך הכתבה).

המחזמר המפורסם, המבוסס על המחזה של תומס מיהן, יציג הופעות רבות ברחבי הארץ בקיץ 2018 הקרוב בחודש אוגוסט בכיכובם של אבי קושניר, טלי אורן, חני נחמיאס, מרינה פייגולד רועי וינברג וירדן מרחבי לצד עשרות משתתפים נוספים וביניהם זמרים, רקדנים, שחקנים, ילדים ולהקה חיה שתלווה את ההופעות. את התפקיד של אנני יגלמו לסירוגין הילדות ליה שקד ושי הראל.

על הנוסח העברי של המחזמר אנני, אמון דניאל אפרת ועל הניהול המוסיקלי אחראי אמיר לקנר. את המחזמר יביים צדי צרפתי המנוסה שגם מביים את המחזמר שורת המקהלה שרץ בימים אלו בקאמרי. גורמי ההפקה, יצאו בתקופה האחרונה בקמפיין תקשורתי ובסדרת אודישנים מצולמים שפורסמו גם ביוטיוב, כשהם מחפשים אחר הילדה הכוכבת האולטימטיבית שתגלם את אנני.

המחזמר אנני - הצלחה בינלאומית אדירה ועשרות עיבודים וגרסאות בכל העולם

המחזמר "אנני" נכתב ע"י הרלוד גריי על פי מחזה של תומאס מיהן עם מוסיקה מאת צ'רלס סטרוז ופזמונים מאת מרטין צ'רנין. הופעת הבכורה של אנני בברודווי הייתה ב-1977. מאז הוצג המחזה בברודווי במשך קרוב ל-6 שנים ברציפות. המחזמר זכה להצלחה אדירה בקופות ובקרב המבקרים וזכה אף בפרס הטוני היוקרתי כקטגוריית "המחזמר הטוב ביותר". כמו מחזות זמר רבים, כמה משיריו הפכו ללהיטי ענק ובמיוחד השירים "It's the Hard Knock Life" ו-"Tomorrow" שהפכו לקלאסיקות ידועות.

בעקבות ההצלחה האדירה של המחזמר, זכה המחזמר לעשרות גרסאות שונות ברחבי העולם כולל גרסה ידועה לווסט אנד שבלונדון שעלתה ב-1978 ורצה שם 1485 פעמים עד שירדה ב-1981. במרוצת השנים, זכה המחזמר לעשרות עיבודים מקומיים בשפות שונות ובמדינות רבות מכל רחבי העולם כולל מישראל. בסוף שנות ה-80 עלו גם כמה גרסאות ל"אנני 2" שניסו להמשיך את המחזמר המקורי, אך אלו נחלו כשלון בקופות ולא שרדו מבחינה מסחרית.

הצלחתו האדירה של "אנני", הובילה גם לעיבוד קולנועי מצליח שיצא ב-1982 בכיכובם של אלברט פיני וקרול ברנט ומאוחר יותר ב-2014 לעיבוד קולנועי מודרני נוסף בכיכובם של ג'ימי פוקס וקמרון דיאז.

עלילת המחזמר מספרת בקצרה על הילדה אנני, המתגוררת בית יתומות עירוני עם מנהלת קשוחה ורעה, והיא חולמת על היום שבו הוריה שהשאירו אותה כשהייתה תינוקת, יחזרו לקחת אותה. אנני מצליחה לברוח מבית היתומות ועוברת מסע הרפתקאות מפרך ומרתק המסתיים כמובן עם סוף טוב ושמח.

המחזמר אנני בישראל - כמה יעלו הכרטיסים ואיפה הוא יופיע?

המחזמר ירוץ במהלך חודש אוגוסט 2018 ברחבי הארץ ויופיע בהיכל התרבות ברחובות (ב-8 באוגוסט), במשכן לאומנויות הבמה בתל אביב (ב-14,26 ו-27 באוגוסט) ובהיכל התיאטרון בקרית מוצקין ב-29 וב-30 באוגוסט). ייתכנו מופעים נוספים שיפורסמו בהמשך. עיקבו אחרינו בעמוד הפייסבוק שלנו כדי להישאר מעודכנים.

מחירי הכרטיסים למחזמר ינועו בין 149 ל-199 ש"ח בהתאם למיקום הישיבה. מכירת הכרטיסים נפתחה והיא מתבצעת באמצעות האתר הבא. משך המחזמר: כשעתיים וחצי.

הנחות וכרטיסים מוזלים למחזמר אנני

בשלב זה, טרם פורסמו פרטים לכרטיסים מוזלים או הנחות לאנני. במקרים רבים, חברות האשראי, אתרי קופונים או חברות מסחריות גדולות מציעים כרטיסים בהנחה. בינתיים לא פורסם מידע שכזה אך אנחנו נמשיך לעקוב ולעדכן. המשיכו לעקוב אחרינו בעמוד הפייסבוק שלנו כדי להתעדכן בכל מידע חדש.



רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: המחזמר אנני מגיע לישראל - כל מה שצריך לדעת! Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: המחזמר אנני מגיע לישראל - כל מה שצריך לדעת! Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top