שורת המקהלה 2019 - כך תשיגו כרטיסים מוזלים!

יום שני, 24 בדצמבר 2018

המחזמר המצליח "שורת המקהלה" (A Chorus Line) מגיע לבימת הקאמרי בעיבוד חדש ומושקע בהשתתפות מיה דגן, יחזקאל לזרוב ודנה פרידר ובבימויו של צדי צרפתי. מתי זה יקרה? כמה יעלו הכרטיסים? ואיך תקנו כרטיסים מוזלים עם הנחה? אתר "כרטיסים ברשת" עם כל הפרטים.

שורת המקהלה - כרטיסים מוזלים ולוח הצגות 2018
תיאטרון הקאמרי מסמן את הלהיט הבא של הקיץ הקרוב ויעלה החל מסוף החודש עיבוד חדש ומושקע במיוחד למחזמר "שורת המקהלה" הנחשב לאחד ממחזות הזמר המצליחים ביותר בכל הזמנים. 30 שחקנים, זמרים ורקדנים ישתתפו בהפקה המושקעת שתציג את מיה דגן, דנה פרידר ויחזקאל לזרוב. מכירת הכרטיסים כבר נפתחה וישנם גם כרטיסים מוזלים בהנחה (כל הפרטים, בהמשך הכתבה).

לרכישת כרטיסים מוזלים למחזמר שורת המקהלה באמצעות קנייה מהירה ומאובטחת לחצו כאן

"שורת המקהלה" היה אחד ממחזות הזמר המוצלחים והפופולריים ביותר בברודווי בשנות ה-80 ובמהלך 15 שנה שבר את השיא העולמי בזמנו במספר ההצגות כאשר הציג 6,137 הופעות (המחזמר "Cats" הוא זה ששבר את השיא לאחר מכם ב-1997). המחזמר נכתב ע"י המחזאי האמריקאי אדוארד קליבן והולחן ע"י המלחין מארווין האמליש. במהלך השנים, זכה המחזמר להוכרה עצומה ולפרסים רבים כולל זכייה בפרס הטוני והפוליצר.

מתעניינים במחזות זמר? קראו גם על:
סיפור המחזמר נסוב סביב במת חזרות, שבמשך חודשים אחדים תשמש כביתם של 30 שחקנים-רקדנים-זמרים ונגנים. בינתיים מדובר באודישן למחזמר והבמאי חייב לבחור מספר מועט של משתתפים מתוך מועמדים רבים. הבחירה קשה והסיפור האישי של כל מועמד ומועמדת מרגש, משעשע, מפתיע, מרתק ונוגע ללב. כשמופיעה לאודישן חברתו לשעבר של הבמאי, שהיא רקדנית מקצועית טובה והוא ניצב בפני דילמה אמיתית.

המחזמר זכה לגרסאות רבות במרוצת השנים כולל גרסה לווסט אנד שבלונדון. ב-1985, זכה המחזמר גם לגרסה קולנועית בה כיכבו השחקנים מייקל דאגלס ואליסון ריד. על התרגום להפקה הישראלית החדשה של הקאמרי אחראי אלי ביז'אווי, על הבימוי, צדי צרפתי ועל הניהול המוסיקלי אחראי אמיר לקנר.

רשימת המשתתפים המלאה המשתתפת במחזמר היא: מיה דגן, יחזקאל לזרוב, דנה פרידר, גלעד שמואלי, שמרית ששון, שני שאולי, רוני שיינדורף, שהפ שיינר, ספיר יצחק, ליאור גלרון, אלה רוזנצויג, אור דנון, לירון ויגדור, שחר פרץ, מתן בן שימול, דניאל סטפן, אדיר בובליל, מתן און ימי, מאור לוי, תום אפלבאום, נופר לוינגר. רקדנים: רותם יהודה, מעיין טרביש, ליאם פינטו, יובל הבה, אלונה טננבאום, גל טופולסקי, שיר דוידאי. המחזמר כבר הספיק לרוץ בקאמרי מספר פעמים וזכה לביקורות אוהדות באופן כללי בתקשורת.

כרטיסים מוזלים והנחות לשורת המקהלה

המחזמר ימשיך לרוץ במהלך 2019 באולם החדש בתיאטרון הקאמרי. מחיר הכרטיסים הרשמי בתיאטרון עומד על 350 ש"ח לכרטיס רגיל אך ניתן למצוא כרטיסים מוזלים העומדים על 135 ש"ח בלבד באמצעות האתר הבא.

להלן לוח ההופעות של שורת המקהלה לחודשים הקרובים:

תל אביב-יפותיאטרון הקאמרי החדש 1 

תיאטרון הקאמרי החדש 1 32 כרטיסים
135 
רכישת כרטיסים
תיאטרון הקאמרי החדש 1 34 כרטיסים
135 
רכישת כרטיסים
תיאטרון הקאמרי החדש 1 47 כרטיסים
135 
רכישת כרטיסים
תיאטרון הקאמרי החדש 1 51 כרטיסים
135 
רכישת כרטיסים
תיאטרון הקאמרי החדש 1 46 כרטיסים
135 
רכישת כרטיסים




רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: שורת המקהלה 2019 - כך תשיגו כרטיסים מוזלים! Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: שורת המקהלה 2019 - כך תשיגו כרטיסים מוזלים! Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top