ההרכב Knower בישראל - מאי 2018

יום שלישי, 3 באפריל 2018

ההרכב האלקטרוני האמריקאי Knower יגיע לראשונה לישראל להופעה אחת שתתקיים בחודש יולי 2018 במועדון הבארבי בתל אביב. מחיר הכרטיסים: 149 ש"ח. איפה קונים כרטיסים?

ההרכב האלקטרוני Knower, המורכב מזמרת הג'אז ג'נבייב ארטאדי והמפיק המוסיקלי לואיס קול יגיעו יחד עם הרכב מלא להופעה ראשונה בישראל שתתקיים ב-11 ביולי 2018 במועדון בארבי בת"א. מכירת הכרטיסים נפתחה ומחירי הכרטיסים עומדים על 149 ש"ח.

Knower הם הרכב הפועל בצורה אלטרנטיבית ועצמאית ללא לייבל או חברת תקליטים, ומצליחים למרות זאת להגיע לחשיפה גדולה מאוד ברחבי העולם, בעיקר בזכות הלהיט הויראלי שלהם "Overtime" שהצליח לזכות במיליוני צפיות ברשת.

הלהקה אחראית גם לקליפ ל-“F*** The Make Up Skip The Shower" שזכה לייצוג במשחק האלים והברוטאלי GTA, ובהמשך ישיר לאחרון, הלהקה שחררה גם את השיר האנטי ממסדי והאפוקליפטי “THE GOVT. KNOWS" שתוקף את הממשל האמריקאי ותפקידו בסוגיית המעקב אחר אזרחיה.

כרטיסים להופעה של Knower בישראל - מאי 2018

ההופעה של Knower בישראל תתקיים ב-15 ביולי 2018 בשעה 20:30 במועדון הבארבי בתל אביב. מחיר הכרטיסים עומד על 149 ש"ח. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: ההרכב Knower בישראל - מאי 2018 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: ההרכב Knower בישראל - מאי 2018 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top