כרטיסים למאדאם בטרפליי בבריכת הסולטן בירושלים - יוני 2018

יום שלישי, 3 באפריל 2018

הפקה גדולה ומושקעת של האופרה המפורסמת של פוצ'יני "מאדאם בטרפליי", תוצג בבריכת הסולטן בירושלים בחודש יוני 2018 הקרוב במסגרת פסטיבל ישראל. מכירת הכרטיסים כבר נפתחה. כמה יעלו לכם הכרטיסים והיכן תוכלו לקנות? בכתבה הבאה.

פסטיבל ישראל 2018 והאופרה הישראלית משתפים פעולה בהפקה חד פעמית ומושקעת במיוחד ויביאו אל הבמה למרגלות חומת ירושלים בבריכת הסולטן, את האופרה המפורסמת של המלחין האיטלקי הידוע ג'קומו פוצ'יני "מאדאם בטרפליי" (Madama Butterfly) בניצוחו של ישי שטקלר ובבימוי של גדי שכטר. מכירת הכרטיסים כבר נפתחה והמחירים מתחילים מ-116 ש"ח.

לרכישת כרטיסים לאופרה מאדאם בטרפליי בבריכת הסולטן באמצעות קנייה מהירה ומאובטחת לחצו כאן

האופרה מאדאם בטרפליי היא אחת האופרות הידועות ביותר של פוצ'יני ואחת האופרות הידועות ביותר בכלל. האופרה עלתה על הבמה לראשונה ב- 1904 ב"סקאלה" שבמילאנו ונחשבת לאחד מנכסי צאן הברזל של האופרה ומועלת דרך קבע על כל בימות האופרה בעולם. האופרה מבוססת בחלקה על פי סיפור קצר מאת ג'ון לותר לונג שעובד למחזה על פי דייויד בלאסקו ומספרת על גיישה היפנית הצעירה, שנסחפת במערבולת חושים שאין ממנה דרך חזרה. סיפור של אהבה ותשוקה המסתיים בהתאבדות קורעת לב.

על ההפקה שתוצג כאן בחודש יוני הקרוב בבריכת הסולטן, ינצח ישי שטקלר והיא תלווה ע"י מקהלת האופרה הישראלית בניצוחו של איתן שמייסר ותזמורת ירושלים רשות השידור. הסולנים הראשיים באופרה כוללים סולנים בינלאומיים לצד ישראלים וביניהם: אליסה צ'ו שיגלם את צ'ו-צ'ו סאן, ולנטין דיטיוק בתפקיד פינקרטון, יונוץ פאסקו בתפקיד שרפלס ושי בלוך בתפקיד סוזוקי.

כרטיסים למאדאם בטרפליי בבריכת הסולטן - יוני 2018 

האופרה מאדאם בטרפליי תועלה בבריכת הסולטן בירושלים ב-7 ביוני 2018. מחירי הכרטיסים מתחילים ב-116 ש"ח ועולים בהתאם למיקום הישיבה. מכירת הכרטיסים נפתחה והיא מתבצעת באמצעות האתר הבא.


רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: כרטיסים למאדאם בטרפליי בבריכת הסולטן בירושלים - יוני 2018 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: כרטיסים למאדאם בטרפליי בבריכת הסולטן בירושלים - יוני 2018 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top