סול דוקטור - מחזמר על שלמה קרליבך מגיע לישראל - יוני 2018

יום חמישי, 29 במרץ 2018

המחזמר המושקע מברודווי "סול דוקטור" (Soul Doctor), המבוסס על חייו של הזמר שלמה קרליבך בכיכובו של ג'וש יאנג ואסתר רדא, יגיע לישראל ויציג הופעות במהלך קיץ 2018 הקרוב. כמה יעלו הכרטיסים ואיפה קונים? אתר "כרטיסים ברשת" עם כל הפרטים.

לאחר הופעות רבות בארצות הברית וקנדה, המחזמר "סול דוקטור" (Soul Doctor) על שלמה קרליבך בכיכובו של ג'וש יאנג, מגיע סוף סוף גם לישראל ויציג כאן הופעות בקיץ הקרוב במשך 6 שבועות ברציפות בבית שמואל בירושלים. הופעת הבכורה תתקיים בחודש יוני במסגרת פסטיבל ישראל 2018. מכירת הכרטיסים נפתחה ומחירי הכרטיסים מתחילים ב-180 ש"ח.

הזמר שלמה קרליבך הוא אחד המוסיקאים הדתיים הנערצים ביותר בקרב העולם הדתי יהודי. הוא יצר לעצמו ז'אנר מוסיקלי משלו והשאיר גם לאחר מותו סגנון תרבותי שלם ומורשת מוסיקלית עצומה. הצלחתו הפנומנלית וסיפור חייו יוצא הדופן, מבקשים בעצמם כתיבת מחזמר המבוסס על סיפור חייו של קרליבך ועל שיריו הרבים שהפכו לנכסי צאן ברזל בכל בית יהודי דתי.

המחזמר "סול דוקטור" שכבר הספיק לרוץ בהצלחה רבה בברודווי ובארה"ב וקנדה בשנים האחרונות יגיע עתה לישראל כשכוכב הברודווי המצליח ג'וש יאנג ("ישו כוכב עליון", אוויטה") יגלם את התפקיד הראשי של קרליבך לצד הזמרת המצליחה אסתר רדא שתגלם במחזמר את הזמרת נינה סימון שהייתה בקשרי ידידות מפתיעה ורבת שנים עם קרליבך.

Soul Doctor - כרטיסים ולוח הופעות 2018

המחזמר על שלמה קרליבך "סול דוקטור" ירוץ בישראל במהלך קיץ 2018 בבית שמואל בירושלים. הופעות הבכורה יתקיימו במסגרת פסטיבל ישראל ב-7 עד ה-9 ביוני 2018 ולאחר מכן ירוץ המחזמר במשך 6 שבועות ברציפות. מחיר הכרטיסים יתחיל ב-185 ש"ח וניתן לרכוש את כרטיסים באמצעות האתר הבא.

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: סול דוקטור - מחזמר על שלמה קרליבך מגיע לישראל - יוני 2018 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: סול דוקטור - מחזמר על שלמה קרליבך מגיע לישראל - יוני 2018 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top