ליאוניד פטשקה יארח את המוזיקאים ממשפחת קרלינג משבדיה באוגוסט 2018

יום חמישי, 26 באפריל 2018

אמן הג'אז הישראלי ליאוניד פשטקה יארח בישראל את משפחת המוסיקאים קרלינג משבדיה במופע ג'אז/דיקסילנד קרקסי ומיוחד. המופעים יתקיימו במהלך חודש אוגוסט 2018 בתל אביב, באר שבע וכרמיאל. אתר "כרטיסים ברשת" עם כל הפרטים.

ליאוניד פטשקה יארח את המוזיקאים ממשפחת קרלינג משבדיה באוגוסט 2018
משפחת קרלינג השבדית תחזור לישראל ותציג כאן סדרת הופעות יחד עם פסנתרן הג'אז הישראלי ליאוניד פטשקה. מופעי הלהקה ידועים כמקפיצים במיוחד וכוללים אפילו אלמנטים קרקסיים. המופעים יתקיימו במהלך חודש אוגוסט 2018 בתל אביב, באר שבע וכרמיאל.

לרכישת כרטיסים להופעות של ליאוניד פטשקה ומשפחת קרלינג בישראל באמצעות קנייה מהירה ומאובטחת לחצו כאן

משפחת קרלינג היא משפחה של מוסיקאים מצליחים שהקימה את האנסמבל המוסיקלי שלהם בשנת 1982 בעיר השבדית גטבורג. הם התחילו עם עיבודים של מוזיקאים מפורסמים בתחום הג'אז המסורתי ודיקסילנד כמו להקת ג'לי רול מורטון, “King Olivers Creole Jazzband”, “Louis Armstrong's Hot Five” או “Bix and his Gang” ולאחר מכן הם כבר הופיעו בשידורי רדיו וטלוויזיה גם בשוודיה וגם במדינות אירופאיות אחרות.

במהירות רבה הם זכו להכרה בינלאומית והתחילו להופיע על הבימות החשובות ביותר ברחבי העולם.   במשך הזמן המשפחה הירחבה את הסגנונות המוזיקליים שלה, מדיקסילנד לסגנונות אחרים כמו סווינג, דו-בופ וג'אז של שנות ה-60.

האנסמבל המשפחתי של משפחת קרלינג מורכב מהורים - הנס ואיינס וילדיהם: האחיות – גרדה וגונחילד  והאחים - מקס ואולף. כל ילדי משפחת קרלינג היו חברים מילדותם באנסמבל המשפחתי, שכל אחד מהם היה מנגן על כלים רבים.

גרדה - מנגנת בפסנתר, טרומבון סקסופון, מקס - בקלרינט, סקסופון וכינור, אולף - תופים, אם המשפחה - איינה - מנגנת בבנג'ו וגיטרה, האב הנס - מעשיר את ההופעות בסולואים היפים של חצוצרתו לבסוף, גונחילד - מנגנת בטרומבון, חליל, חצוצרה, נבל, פסנתר, קונטרבס, חמת חלילים, סקסופון, אבוב, וכלים נוספים.

בנוסף לנגינה על כלים רבים, גונחילד שרה, רוקדת סטפס, מנצחת על תזמורת קאמרית ומנהלת את אנסמבל «משפחת קרלינג». היא סיימה קונסרבטוריון בכיתת נבל, מאז 1985 היא קיבלה מלגה על שמו של לואי ארמסטרונג. וכתוצאה מכך גונחילד הפכה לסמל, והיא הכוח המניע העיקרי כמו גם כוכבת הלהקה.

כרטיסים להופעות של ליאוניד פטשקה ומשפחת קרלינג בישראל - אוגוסט 2018

ההופעות יתקיימו בין התאריכים 2 עד ה-5 באוגוסט 2018 במשכן לאומנויות הבמה בתל אביב, בהיכל התרבות בכרמיאל ובמשכן אומנויות הבמה בבאר שבע. מחירי הכרטיסים להופעות ינועו בין 125 ל-275 בהתאם למיקום הישיבה באולם. מכירת הכרטיסים לכל ההופעות מתבצעת באמצעות האתר הבא.

להלן תאריכי ההופעות של הלהקה:
תל אביב-יפוהמשכן לאמנויות הבמה 
רכישת כרטיסים
באר שבעמשכן אמנויות הבמה - אולם קטן 
רכישת כרטיסים
כרמיאלהיכל התרבות ע''ש נרקן 
רכישת כרטיסים




רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: ליאוניד פטשקה יארח את המוזיקאים ממשפחת קרלינג משבדיה באוגוסט 2018 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: ליאוניד פטשקה יארח את המוזיקאים ממשפחת קרלינג משבדיה באוגוסט 2018 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top