בריאן ווילסון בישראל 2018 - איפה קונים כרטיסים?

יום ראשון, 15 באפריל 2018

הזמר בריאן ווילסון סולן להקת הביץ' בויז האגדית, חוזר לישראל בקיץ 2018 הקרוב ויציג כאן הופעה אחת בהיכל מנורה מבטחים יחד עם חברי ההרכב המקוריים אל ג'רדין ובלונדי צ'פלין. כמה יעלו הכרטיסים והיכן קונים? אתר "כרטיסים ברשת" עם כל הפרטים.

כשנתיים בלבד מאז הופעתו האחרונה שלו כאן, בריאן ווילסון (Brian Wilson) מייסד הביץ' בויז חוזר להופיע כאן בישראל בהופעה שתתקיים בהיכל מנורה מבטחים בתל אביב ב-7 באוגוסט 2018. מכירת הכרטיסים נפתחה הבוקר כאשר מחירי הכרטיסים נעים בין 199 ל-690 ש"ח.

ווילסון יגיע לכאן במסגרת סיבוב הופעות בינלאומי החוגג את מיטב להיטיו הגדולים שליוו אותו במשך 54 שנות קריירה ענפות מתקופת הביץ' בויז ומתקופת קריירת הסולו. סיבוב ההופעות הקודם שלו (איתו גם הגיע לישראל) ב-2016 חגג 50 שנים לאלבום המופת של הלהקה "Pet Sounds". הפעם הוא יגיע לכאן עם שניים מחברי ההרכב המקורי ויחד הם יציגו מיטב להיטיו מכל הזמנים.

הביץ' בויז היא אחת מהלהקות הוותיקות ביותר שעדיין פעילות ומופיעות ברחבי העולם ונחשבת לאחת המצליחות ביותר. במהלך הקריירה הארוכה של הלהקה - שהספיקה גם לעבור לא מעט סכסוכים משפטיים, זכתה הלהקה בפרסי גראמי רבים ולהיכנס להיכל התהילה של הרוקנ'רול ואף לקבל כוכב משלה בשדרת הכוכבים של הוליווד.

כנראה שתרצו לקרוא גם את הכתבה הבאה:
בין הלהיטים המוכרים ביותר של הביץ' בויז ניתן למנות את "California Girls"‏, את "Surfin' USA", את "Good Vibrations" או את "God Only Knows". גם קריירת הסולו של ווילסון זכתה להצלחה רבה והוא הספיק להקליט 11 אלבומים מצליחים ולזכות בשני פרסי גראמי. ב-2014 אף יצא סרט הוליוודי מושקע בשם "Love and Mercey" בכיכובם של פול דנו, פול ג'יאמטי, אליזבט בנקס וג'ון קיוזאק המבוסס על חייו של ווילסון.

כרטיסים לבריאן ווילסון בישראל 2018

ההופעה של הביץ' בויז בישראל תתקיים ב-7 באוגוסט 2018 בהיכל מנורה מבטחים בתל אביב. מחיר הכרטיסים מתחיל ב-205 ש"ח ויעלה בהתאם למיקום הישיבה באולם. מכירת הכרטיסים תתבצע באמצעות האתר הבא.


רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: בריאן ווילסון בישראל 2018 - איפה קונים כרטיסים? Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: בריאן ווילסון בישראל 2018 - איפה קונים כרטיסים? Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top