פסטיבל גראונדד אילת 2018 - מי יגיע הפעם?

יום שבת, 14 באפריל 2018

בפעם השלישית, פסטיבל המוסיקה האלקטרונית "פסטיבל גראונדד", יתקיים באילת ויציג 3 ימים אינטנסיביים של מוסיקת מועדונים, טכנו והאוס עם אמנים ודיג'יים מובילים מהעולם. מי יגיע וכמה יעלו לכם הכרטיסים?

גם השנה יתקיים לו באילת פסטיבל גראונדד (Grounded) - פסטיבל מוסיקה אלקטורנית המגיש מוסיקת טכנו והאוס רצופה במשך כ-70 שעות. הפסטיבל שיתקיים בין התאריכים 3-6 במאי 2018, יציג הופעות של 26 דיג'יים מובילים מישראל ומהעולם בתוך מתחם של כ-500 מ"ר הכולל מתחמי שתייה, מתחמי חוף ובריכה ועוד.

בין האמנים הבינלאומיים שיופיעו על הבמה בפסטיבל: דני טנגליה, ההרכב הצרפתי אפולנויה, ארט דיפרטמנט, אנדהים ורמפה. בגזרה הישראלית, תוכלו למצוא את אסף אמדורסקי, יותם אבני, Chaim ואוריה קלפטר. כמו בפעמים הקודמות, הפסטיבל יסתיים במשט אפטר פארטי שנחשב לרגע שיא בפסטיבל.

כרטיסים לפסטיבל גראונדד אילת 2018 

פסטיבל גראונדד יתקיים במשך 3 ימים בין התאריכים 3 עד ה-6 במאי 2018 ביו קוראל ביץ' אילת. מחירי הכרטיסים נעים בין 1500 ל-1990 ש"ח כאשר הכרטיסים כוללים לינה במלון וכניסה למתחם ההופעות. את הכרטיסים (שלא נותרו מהם הרבה בשלב זה), ניתן לרכוש באתר הרשמי של הפסטיבל בעמוד הבא.


רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: פסטיבל גראונדד אילת 2018 - מי יגיע הפעם? Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: פסטיבל גראונדד אילת 2018 - מי יגיע הפעם? Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top