"הלילה פולי": מופע הצדעה לפולי ביוני 2018 - כמה יעלו הכרטיסים?

יום שני, 9 באפריל 2018

מופע הצדעה חגיגי לפולי (ישראל פוליאקוב) משלישיית הגשש החיוור במלאות עשר שנים לפטירתו, יתקיים בהיכל התרבות בת"א בחודש יוני 2018 הקרוב בהשתתפות אמנים רבים ומובילים. כמה יעלו הכרטיסים? ואיפה קונים? אתר "כרטיסים ברשת" עם כל הפרטים.

במלאות 10 שנים לפטירתו של הקומקיאי ישראל פוליאקוב מהגששים, משפחתו של האמן בשיתוף עם קבוצת זאפה, תעלה מופע מיוחד וחגיגי לזכרו שייקרא "הלילה פולי" בהשתתפות מיטב אמני ישראל שיתקיים ב-11 ביוני 2018 בהיכל התרבות בתל אביב. מחיר הכרטיסים: 225-385 ש"ח.

במופע, שינוהל אומנותית ע"י יעל ואריאל פוליאקוב וגלעד אמיליו שנקר ויבויים ע"י רונן פלד חדד, ישתתפו האמנים שלמה ארצי, אהוד בנאי, אריאל זילבר, שלומי שבת, מירי מסיקה, צביקה פיק, אסף אמדורסקי וישראל גוריון, שלישיית מה קשור, גורי אלפי, אורי בנאי, בועז בנאי, גברי בנאי, אילן פלד, דורי בן זאב וילדיו של פולי.

כמו כן, יציג המופע גם קטעי ארכיון נוסטלגיים מהקריירה של פולי בתקופת הגשש החיוור ובתקופות נוספות.

כרטיסים למופע "הלילה פולי" - יוני 2018

מופע ההצדעה לפולי יתקיים ב-11 ביוני 2018 בהיכל התרבות בתל אביב. מחירי הכרטיסים ינועו בין 225 ל-385 ש"ח בהתאם למיקום הישיבה באולם. מכירת הכרטיסים צפויה להיפתח בקרוב ותתבצע באמצעות אתר זאפה.

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: "הלילה פולי": מופע הצדעה לפולי ביוני 2018 - כמה יעלו הכרטיסים? Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: "הלילה פולי": מופע הצדעה לפולי ביוני 2018 - כמה יעלו הכרטיסים? Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top