ההופעה של סיה בישראל תתקיים בפארק הירקון באוגוסט 2016

יום ראשון, 22 במאי 2016

לאחר הצלחה גדולה במכירת הכרטיסים, המופע של זמרת הפופ המצליחה סיה (Sia) בישראל בחודש אוגוסט 2016 יעבור לפארק הירקון ועשרות אלפי כרטיסים יימכרו לקהל המעריצים הגדול של הזמרת. מתי תיפתח המכירה ואיפה קונים?

סיה בישראל תופיע בפארק הירקון באוגוסט 2016

הזמרת סיה פרלר המוכרת לכולם רק בשם סיה, תופיע בישראל בפארק הירקון בחודש אוגוסט 2016 ותופיע בפני אלפי מעריצה הרבים כאן בישראל. ההופעה הייתה אמורה להתקיים בלייב פארק בראשון לציון אך בעקבות הביקוש הגדול, ההופעה תעבור לפארק הירקון ברמת גן ועשרות אלפי כרטיסים נוספים יוצעו למכירה.

סיה תהיה בסיבוב הופעות בקיץ 2016 ונכון לעכשיו באתר הרשמי של הזמרת, בחודש מאי היא תופיע בארצות הברית בקליפורניה ובמסצ'וסטס. בחודש אוגוסט 2016, לפי האתר הרשמי של הזמרת תצא סיה להופעה במוסקבה ומשם לשוודיה ולפינלנד.

סיה נחשבת לאמנית החמה ביותר בעולם הפופ כיום ונמצאת בשיאה ואם אכן תגיע לפארק הירקון בקיץ הקרוב, תהיה זאת הצלחה עצומה מצד מארגני המופע ואולי זאת תהיה אף הכוכבת הגדולה בשיאה ביותר שהופיעה כאן בארץ. מעריצים ומעריצות של סיה מייחלים כבר שנים רבות לרגע שסיה תגיע לכאן והקיץ הקרוב סוף סוף חלומם יתגשם. סיה ידועה כאדם מיוחד ושונה ומרבה להסתובב עם מסכה על הפנים ואף נוהגת לעיתים קרובות לשיר בהופעות עם גב אל הקהל.

לחצו כאן לכל הופעות החו"ל הגדולות בישראל של 2016!

לסיה בת ה-40, קריירה עמוסה ומוצלחת ביותר, במהלך השנים הצליחה להביא לעולם להיטים רבים שזכו להצלחה פנומנלית בכל העולם. אחד הלהיטים הגדולים ביותר שלה הוא כמובן השיר "שנדליר" (Chandelier) שאותו הוציאה ב-2014 וזכה להצלחה עצומה כולל כאן בישראל כאשר זכה כאן לשיר השנה בגלגלץ. את השיר ליווה הקליפ המפורסם של הילדה הרקדנית שהפך לאחד הקליפים המוצלחים והנצפים ביותר בשנים האחרונות (למעלה ממיליארד צפיות) וזכה אף לעשרות מחוות בתוכניות הטלוויזיה בארצות הברית.

לסיה כמובן עוד להיטי ענק שהובילו את מצעדי השירים בכל העשור האחרון. אם לציין רק כמה מהם: "Eye of the Needle", "Fire Meet Gasoline",  או את "Big Girls Cry".

רבים אולי לא יודעים זאת אבל סיה היא גם אחת מהכותבות המצליחות והפעילות ביותר בעולם הפופ והיא אחראית ללהיטים רבים של כל כוכבי הפופ הגדולים כמו ביונסה, ריהאנה (לה כתבה למשל את הלהיט המצליח "Diamond"), קייטי פרי, בריטני ספירס, סלין דיון, ג'סטין טימברלייק, דייויד גואטה ועוד רשימה אינסופית של אמנים.

כרטיסים להופעה של סיה בישראל - אוגוסט 2016 

כאמור, ההופעה של סיה בישראל תתקיים ב-11 באוגוסט בפארק הירקון ברמת גן. מכירת הכרטיסים המחודשת להופעה בפארק הירקון תיפתח ביום שלישי הקרוב (24/5) ותתבצע באמצעות משרד הכרטיסים "קופת ת"א" באתר הבא.

אתר "כרטיסים ברשת" ימשיך כמובן ללוות את הנושא ויעדכן בכל התפתחות חדשה כאן בכתבה זו ובדף הפייסבוק של האתר. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא ללחוץ על "אהבתי" וכך תקבלו את כל העדכונים האחרונים על ההופעה של הזמרת כאן בישראל.

ועד שהיא תגיע לכאן, צפו בהופעה חיה של סיה בסידני:

  
תמונה למעלה: Charlie Llewellin מאתר פליקר (CC BY-SA 2.0)

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

10 comentários:

  1. מתי מכירת הכרטיסים תתחיל??

    השבמחק
  2. מתי מוכרים כרטיסים?? (:

    השבמחק
  3. לא יודעת איפה הכרטיסים החל מ299 כפי שמצוין בכתבה, למה באתר יש אופציה רק לכרטיס ב344 בדשא..

    השבמחק
  4. שכחתם את הלהיטים שלה לפני שהיא התחילה להתבייש במי שהיא ובפרצוף שלה, והפכה מזמרת פופ, ג'אז ואינדי אוסטרלית מיוחדת ויחידה לזמרת פופ ממוסחרת, עוד אחת של ה-MTV. מכירים את השיר המרגש -Breathe me? אולי את- soon we'll be found? וזהו רק קצה הקרחון מהשירים המהממים שלה, שכל צליל במקום, וכל מילה בעלת משמעות.

    השבמחק
  5. למה הכרטיסים באירופה הם במחיר 35% נמוך יותר???

    השבמחק
  6. למה המחירים בארץ יקרים יותר ב-35% מאירופה ??

    השבמחק
  7. היי אני רוצה כרטיס לדשא

    השבמחק
  8. תזמינו עוד כרטיסים לדשא פליז

    השבמחק
  9. יפרסמו רשימת שירים??

    השבמחק
  10. מה קורה עם כרטיסים שנקנו להופעה בראשון לציון?

    השבמחק

Item Reviewed: ההופעה של סיה בישראל תתקיים בפארק הירקון באוגוסט 2016 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

10 comentários:

אנונימי אמר/ה... 25 בינואר 2016 בשעה 15:05

מתי מכירת הכרטיסים תתחיל??

אנונימי אמר/ה... 4 בפברואר 2016 בשעה 18:51

מתי מוכרים כרטיסים?? (:

אנונימי אמר/ה... 23 בפברואר 2016 בשעה 21:59

לא יודעת איפה הכרטיסים החל מ299 כפי שמצוין בכתבה, למה באתר יש אופציה רק לכרטיס ב344 בדשא..

אנונימי אמר/ה... 7 במרץ 2016 בשעה 20:25

שכחתם את הלהיטים שלה לפני שהיא התחילה להתבייש במי שהיא ובפרצוף שלה, והפכה מזמרת פופ, ג'אז ואינדי אוסטרלית מיוחדת ויחידה לזמרת פופ ממוסחרת, עוד אחת של ה-MTV. מכירים את השיר המרגש -Breathe me? אולי את- soon we'll be found? וזהו רק קצה הקרחון מהשירים המהממים שלה, שכל צליל במקום, וכל מילה בעלת משמעות.

שוש אמר/ה... 15 במרץ 2016 בשעה 22:56

למה הכרטיסים באירופה הם במחיר 35% נמוך יותר???

שוש אמר/ה... 15 במרץ 2016 בשעה 22:57

למה המחירים בארץ יקרים יותר ב-35% מאירופה ??

אנונימי אמר/ה... 21 במרץ 2016 בשעה 9:33

היי אני רוצה כרטיס לדשא

אנונימי אמר/ה... 24 במרץ 2016 בשעה 11:26

תזמינו עוד כרטיסים לדשא פליז

Unknown אמר/ה... 27 במאי 2016 בשעה 0:40

יפרסמו רשימת שירים??

Unknown אמר/ה... 1 ביוני 2016 בשעה 0:01

מה קורה עם כרטיסים שנקנו להופעה בראשון לציון?

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: ההופעה של סיה בישראל תתקיים בפארק הירקון באוגוסט 2016 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top