אוליאנה הקאמרי - כרטיסים, הנחות ולוח הצגות 2019

יום שישי, 21 בדצמבר 2018
אוליאנה הקאמרי - כרטיסים, הנחות ולוח הצגות 2019
תיאטרון הקאמרי מעלה את ההצגה אוליאנה של דיוויד מאמט ובבימויה של שרה פון שוורצה שגם עדכנה את תרגומו של אהוד מנור. ההצגה תרוץ בתיאטרון במהלך עונת 2019. בהצגה משתתפים ג'וי ריגר ודן שפירא.

ההצגה מציגה שלושה מפגשים טעונים בין פרופסור, שעתידו מובטח, לבין סטודנטית נכשלת. הצעה גורלית אחת בעקבות ציון נמוך אחד מערערת את גבולות המותר והאסור, ומאפשרת קרקע פורייה לסימני שאלה בתחום ההטרדה המינית.

במחזה הזה דיוויד מאמט מצליח לתמצת את כל קשת הגוונים הרגשיים הנובעים מיחסי מרות – האם יש אמת מוחלטת וברורה ביחסי הכוחות בין שני אנשים הנמצאים בחדר לבדם, גבר מול אישה, מורה מול תלמיד, מבוגר מול צעיר.

זהו מחזה מרתק וטעון, שנכתב ב-1992, והוא מתכתב עם סיפור התלונה של אניטה היל נגד המועמד לבית המשפט העליון דאז, קלרנס תומס, תלונה אשר עוררה עניין ציבורי רב והיוותה נקודת מפנה ביחס להטרדות מיניות במקום העבודה.

עתה, בעידן ה,Metoo, המחזה רלוונטי יותר מאי-פעם וזאת משום שהוא אינו מקל עלינו, אלא דווקא מפגיש אותנו עם הצדדים היותר אפורים ושנויים במחלוקת על מהי הטרדה ואיפה בדיוק עובר הגבול בינה לבין השימוש הלגיטימי בסמכות

כרטיסים בהנחה להצגה אוליאנה בתיאטרון הקאמרי 

מחיר הכרטיסים הרגיל בקופת תיאטרון הקאמרי עומד על 220 ש"ח אך באמצעות האתר הבא ניתן לרכוש כרטיסים מוזלים שיעמדו על 91 ש"ח בלבד.

להלן לוח ההצגות של ההצגה אוליאנה בקאמרי לחודשים הקרובים:

תל אביב-יפותיאטרון הקאמרי החדש 3 35 כרטיסים
91 
רכישת כרטיסים
תיאטרון הקאמרי החדש 3 36 כרטיסים
91 
רכישת כרטיסים


רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: אוליאנה הקאמרי - כרטיסים, הנחות ולוח הצגות 2019 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: אוליאנה הקאמרי - כרטיסים, הנחות ולוח הצגות 2019 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top