החצר האחורית במופע חדש בהיכל התרבות ת"א - פברואר 2018

יום ראשון, 31 בדצמבר 2017

להקת החצר האחורית המורכבת משלישיית המוזיקאים תומר יוסף, איתמר ציגלר וגדי רונן יוצאת עם אלבום חדש שיושק בהופעה חגיגית במסגרת פסטיבל החורף הראשון לרגל 60 שנה להיכל התרבות בתל אביב. 

"החצר האחורית" הוא פרוייקט מוסיקלי המורכב מהמוזיקאים תומר יוסף, איתמר ציגלר וגדי רונן שמלחין, מעבד ומבצע שירים של יענקלה רוטבליט. לאחר האלבום הראשון שזכה להצלחה רבה בקרב המבקרים והקהל, מוציא ההרכב אלבום שני חדש שיושק במופע חגיגי גדול בהיכל התרבות בתל אביב.

במופע ישתתפו גם הטרומבוניסט יאיר סלוצקי והחצוצרן ספי ציזלינג אשר הקליטו את תפקידי הנשיפה באלבום החדש וגם הגיטריסט רון בונקר והקלידן תום דרום. המופע יציג את השירים החדשים של ההרכב לצד שירי האלבום הראשון וביניהם: "ים המוות", "עובר ושווא", "העולם שקוף", "אחד משלנו", "מענה קולי", "הסיפור הגדול", "פצצה מתקתקת", "לשרוק בחושך" ו"נגמרה המסיבה".

כרטיסים להופעה של החצר האחורית - היכל התרבות ת"א

המופע יתקיים ב-1 בפברואר 2018 בהיכל התרבות בתל אביב. מחיר הכרטיסים עומד על 124 ש"ח. מכירת הכרטיסים מתבצע באמצעות האתר הבא.

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: החצר האחורית במופע חדש בהיכל התרבות ת"א - פברואר 2018 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: החצר האחורית במופע חדש בהיכל התרבות ת"א - פברואר 2018 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top