שארל אזנבור (שוב) בישראל 2019 - כמה יעלו הכרטיסים?

יום ראשון, 24 ביוני 2018

לאחר שנתיים בלבד, הזמר הצרפתי האגדי שארל אזנבור (Charles Aznavour) יחזור לישראל להופעה חגיגית במסגרת יום הולדתו ה-95! שתתקיים בחודש יוני 2019 בהיכל מנורה מבטחים בת"א. כמה יעלה כרטיס? והיכן תקנו? אתר "כרטיסים ברשת" עם כל הפרטים.

שארל אזנבור (שוב) בישראל 2019 - כמה יעלו הכרטיסים?
לאחר שהופיע כאן בהצלחה רבה כבר כמה פעמים, כאשר הפעם האחרונה הייתה לפני כשנתיים, הזמר האגדי שארל אזנבור (Charles Aznavour) חוזר שוב לישראל במסגרת סיבוב הופעות חדש החוגג את יום הולדתו ה-95 ויקיים כאן הופעה אחת וחד פעמית בהיכל מנורה מבטחים (לשעבר יד אליהו) בחודש יוני 2019.

אזנבור שמכונה גם "פרנק סינטרה הישראלי" הספיק במהלך השנים להלחין למעלה מ-1000 שירים ולמכור למעלה מ-100 מיליון עותקים. את החשיפה הראשונה שלו לעולם המוזיקה חייב אזנבור לזמרת אדית פיאף שלקחה אותו תחת חסותה ולקחה אותו עימה לסיבוב הופעות בין לאומי.

בין הלהיטים המוכרים של שארל אזנבור ניתן למנות את Venise, Yesterday When I Was Young, את השיר Toi et Moi וכמובן את השיר "She" שזכה לחשיפה ענקית בשנות ה-70 ונחשב לאחד מלהיטיו הגדולים שלו. רבים משיריו זכו לקאברים שבוצעו ע"י טובי האמנים העולם כגון סטינג, אלטון ג'ון, סלין דיון, בוב דילן ועוד.
ההופעות של אזנבור בישראל זוכות להצלחה רבה בכל פעם שהוא מופיע כאן וההופעה האחרונה שהייתה באוקטובר 2017, הפכה להופעת סולד אאוט. כמה משיריו אף תורגמו לעברית כמו למשל "She" שתורגם ע"י אהוד מנור ובוצע ע"י כספי או השיר "Au printemps tu reviendras" שהפך ל-"באביב את תשובי חזרה" בתרגומו של אבי קורן ובביצועה של צוות הווי הנח"ל. 

כרטיסים לשארל אזנבור בישראל - יוני 2019

ההופעה של שארל אזנבור בישראל תתקיים במוצ"ש ה-29 ביוני 2019 בהיכל מנורה מבטחים (לשעבר היכל נוקיה). מחירי הכרטיסים יתחילו ב-335 ש"ח ויגיעו עד ל-795 ש"ח בהתאם למיקום הישיבה באולם. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.




רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: שארל אזנבור (שוב) בישראל 2019 - כמה יעלו הכרטיסים? Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: שארל אזנבור (שוב) בישראל 2019 - כמה יעלו הכרטיסים? Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top