באדי גאי בישראל 2018 - כרטיסים ומחירים

יום שני, 25 ביוני 2018

הבלוזיסט המפורסם באדי גאי (Buddy Guy) יחזור לישראל להופעה גדולה במסגרת סיבוב הופעות גדול המוקדש לקידום אלבומו החדש. ההופעה תתקיים באמפי פארק רעננה באוקטובר 2018. יחד איתו יופיעו גם נינט, פורטיס, יהודה קיסר ועוד. כמה יעלו הכרטיסים? ואיפה קונים? בכתבה הבאה.

הזמר והגיטריסט באדי גאי הנחשב לאחד מענקי הבלוז הידועים ביותר בעולם, יגיע לישראל להופעה גדולה וחד פעמית ב-25 באוקטובר 2018, זאת במסגרת אירוע ההתרמה לעמותת "כנפיים של קרמבו" המשלבת ילדים ובני נוער עם מוגבלויות עם בני נוער מהחינוך הרגיל. מכירת הכרטיסים נפתחה (פרטים על המכירה, בהמשך הכתבה).

במסגרת האירוע, יופיעו על הבמה גם שלומי ברכה ורמי פורטיס, נינט טייב ותמר אייזנמן והגיטריסט יהודה קיסר ולירון עמרם. גיא יגיע לישראל במסגרת סיבוב הופעות חדש המקדם את אלבומו האחרון והמסקרן שיצא לפני כמה שבועות בלבד "The Blues Is Alive and Well" ובו מתארחים אמנים גדולים ומובילים כמו מיק ג'אגר, ג'ף בק וקית' ריצ'רד.

באדי גיא בן ה-81, הוא אחד מגדולי אמני הבלוז בכל הזמנים ודורג במקום ה-30 ברשימה הנחשבת של הגיטריסטים הגדולים בעולם במגזין היוקרתי "רולינג סטון". סגנון הנגינה והשירה של גאי, השפיעה רבות על אמנים רבים וביניהם אריק קלפטון (שתיאר אותו כ"גיטריסט הטוב ביותר בעולם שחי כיום"), ג'ימי הנדריקס, ג'ון מאייר, ג'ימי פייג' ועוד אמנים רבים.

גאי החל את הקריירה שלו בתחילת שנות ה-50 כשהופיע בלואיזיאנה עם הרכבי בלוז מקומיים. ב-1957, עבר גאי לשיקאגו שם הושפע רבות מאמן הבלוז הידוע מאדי ווטרס.  תחרות נגינה שבה השתתף גאי, יחד עם גיטריסטים נוספים, העניקה לו חוזה עם חברת התקליטים "קוברה רקורדס" ומהר מאוד לאחר מכן הספיק גם לנגן כגיטריסט מלווה עם מאדי ווטרס ועוד אמני בלוז רבים.

במהלך הקריירה הארוכה שלו, הספיק גיא להוציא 18 אלבומים שרובם הגדול זכו להצלחה רבה ואף העניקו לו מועמדויות ופרסים רבים כולל שבעה פרסי גראמי נחשבים. גאי ממשיך ליצור מוזיקה כל הזמן ומשתדל לנגן ולשתף פעולה עם אמנים עכשווים מצליחים כמו סנטנה, ג'ון מאייר ואחרים.

כוכב הבלוז כבר הופיע בישראל לפני כשנתיים בהופעה מוצלחת באמפי קיסריה אל מול עשרות אלפי צופים. עתה הוא יחזור לכאן שוב בסוף השנה, הפעם באמפי פארק רעננה.

באדי גאי בישראל - כרטיסים ומחירים

ההופעה של באדי גיא בישראל תתקיים ב-25 באוקטובר 2018 באמפי פארק רעננה. מחירי הכרטיסים יתחילו ב-224 ש"ח לכרטיס דשא במכירה מוקדמת ויגיעו עד ל-755 ש"ח לכרטיס אורקסטרה. מכירת הכרטיסים נפתחה הבוקר והיא מתבצעת באמצעות האתר הבא.

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: באדי גאי בישראל 2018 - כרטיסים ומחירים Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: באדי גאי בישראל 2018 - כרטיסים ומחירים Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top