WOW - פסטיבל החלומות של דור ה-Z

יום ראשון, 14 במאי 2017

עדי ביטי, שגיא ברייטנר, טל רוכמן, אייל שיקרצי ועוד ישתתפו בכנס מיוחד לצעירים ולנוער שיתקיים במשכן לאומנויות הבמה בתל אביב בחודש יוני 2017 הקרוב. מה בדיוק יקרה שם וכמה עולה כרטיס? בכתבה שלפניכם.

לצעירים של היום המכונים דור ה-Z, יש כבר הרבה מה לומר וללמד את הדור הצעיר וגם את הדור הבוגר  וכנס מיוחד שייקרא "WOW - פסטיבל החלומות של דור ה-Z" יתקיים בדיוק לשם כך ויציג את כוכבי האינסטגרם, יוטיוב והמדיה של ישראל עם סיפורים, ראיונות ומופעים.


באירוע יעלו יציגו ויספרו על חייהם כמה מכוכבי המדיה הצעירים הידועים ביותר בישראל כגון עדי ביטי הנחשבת לאחת מכוכבות הפופ הצעירות המצליחות ביותר בישראל, המאפרת הצעירה ענבל גולנסר, יוצר המוסיקה הצעיר והמצליח טל רוכמן, הילדה קים אור אזלואי בת ה-14 בלבד שמחזיקה כ-350 אלף עוקבים ברשתות החברתיות וגם השחקן הצעיר אייל שיקרצי המוכר מהסדרה "זגורי אימפריה וסדרות נוספות.

האירוע עצמו יציג מתחמים וביתנים ופעילויות שונות וגם כמובן הרצאות וראיונות של אורחי הפסטיבל.

כרטיסים לפסטיבל החלומות של דור ה-Z - יוני 2017

האירוע יתקיים ב-5 ביוני 2017 במשכן לאומנויות הבמה בתל אביב. מחיר הכרטיסים נע בין 50 ל-75 ש"ח. מכירת הכרטיסים תתבצע באמצעות האתר הבא.

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: WOW - פסטיבל החלומות של דור ה-Z Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: WOW - פסטיבל החלומות של דור ה-Z Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top