סווינגל סינגרס בישראל - ספטמבר 2017

יום ראשון, 14 במאי 2017

ההרכב הווקאלי המצליח סווינגל סינגרס (Swingle Singers) המציג שירה ללא ליווי כלי נגינה, יחזור לישראל ויציג הופעות בתל אביב ואשקלון במהלך חודש ספטמבר 2017. אתר "כרטיסים ברשת" עם כל הפרטים.

סווינגל סינגרס בישראל - ספטמבר 2017
לאחר כשנתיים מאז הופעתם האחרונה כאן בארץ, ההרכב הווקאלי הבינלאומי "סווינגל סינגרס" (Swingle Singers) יחזור שוב לישראל ויקיים כאן הופעות בתל אביב ואשקלון במהלך חודש ספטמבר 2017 הקרוב. 

לרכישת כרטיסים להופעות של הסווינגל סינגרס בישראל באמצעות קנייה מהירה ומאובטחת לחצו כאן

ה- Swingle Singers למי שלא מכיר, הם הרכב א-קאפלה (ללא ליווי כלי נגינה) עם נטיה לג'אז, המבצע מגוון רחב של סגנונות מוזיקליים וגרסאות קאברים לשירים מפורסמים החל מקלאסיקות מודרניות כגון שירים של הביטלס, ביורק ואנני לנוקס, דרך מוסיקה קלאסית ובארוקית של באך ועד מוסיקה עכשווית ומודרנית.

ההרכב הוקם כבר בשנת 1963 בפריז ע"י האמריקאי וורד סווינגל אך לאחר שהתפרק, נסע סווינגל לבריטניה שם הקים הרכב מחודש שפעיל במתכונת כזו או אחרת עד היום ומציג הופעות ברחבי העולם.

כרטיסים לסווינגל סינגרס בישראל - ספטמבר 2017

ההופעות של הסווינגל סינגרדס בישראל יתקיימו במהלך חודש ספטמבר 2017 בתיאטרון גשר בתל אביב ובהיכל התרבות אשקלון. מחיר הכרטיסים נע בין 214 ל-304 ש"ח בהתאם למיקום הישיבה. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.

לוח ההופעות של הסווינגל סינגרס בספטמבר 2017:

תל אביב-יפותיאטרון גשר - אולם נגה 
רכישת כרטיסים
אשקלוןהיכל התרבות 
רכישת כרטיסים


רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: סווינגל סינגרס בישראל - ספטמבר 2017 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: סווינגל סינגרס בישראל - ספטמבר 2017 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top