עופר ניסים בגני התערוכה - שבוע הגאווה 2017

יום שישי, 12 במאי 2017

שבוע הגאווה 2017 יוצא לדרך וגם הפעם הדי-ג'יי המצליח עופר ניסים ינצח על מסיבה גדולה שתתקיים בגני התערוכה בתל אביב בחודש יוני הקרוב. אז כמה יעלה כרטיס? והיכן מזמינים? בכתבה הבאה.

עופר ניסים בגני התערוכה - שבוע הגאווה 2017
לאחר הצלחה עצומה של השנים האחרונות, גם השנה בשבוע הגאווה 2017, תתקיים בחודש יוני הקרוב מסיבת ענק בגני התערוכה בתל אביב שתתקיים תחת כיפת השמיים בניצוחו של הדי-ג'יי המצליח עופר ניסים.

לרכישת כרטיסים למסיבה עם עופר ניסים בשבוע הגאווה 2017 באמצעות קניה מהירה ומאובטחת לחצו כאן

המסיבות של עופר ניסים מכבר מזמן הפכו למסורת וזוכות להצלחה רבה. ניסים, נחשב לאחד הג'י-ג'ייז הבולטים בעולם ודורג לא פחות מ 4 פעמים ברשימת 100 הדי.ג׳ייז בעולם של DJ Mag, פתח הופעות של מדונה, שיתף פעולה עם הפט שופ בויז, מישל אובמה ועוד.

במסיבה שתתקיים בגני התערוכה במתחם שיותאם במיוחד לצורכי המסיבה, יציג ניסים סט ארוך עם קטעים חדשים, קלאסיקות והפתעות שהכין לקראת הערב בליווי אורחים נוספים ועל סמה אינטראקטיבית.

כרטיסים למסיבה עם עופר ניסים בגני התערוכה - שבוע הגאווה יוני 2017

המסיבה עם עופר ניסים תתקיים ב-10 ביוני 2017 תחת כיפת השמיים בגני התערוכה בתל אביב. מחיר הכרטיסים עומד על 220 ש"ח במכירה מוקדמת. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: עופר ניסים בגני התערוכה - שבוע הגאווה 2017 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: עופר ניסים בגני התערוכה - שבוע הגאווה 2017 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top