מנוליס מיציאס ודימיטריס בסיס בישראל - יוני 2017

יום שני, 22 במאי 2017

הזמרים היוונים הידועים מנוליס מיציאס ודימיטריס בסיס יגיעו לישראל להופעה חד פעמית בחודש יוני 2017 הקרוב שתתקיים במוזיאון ת"א לאומנות. כמה יעלו כרטיסים? כל הפרטים, בכתבה הבאה.

מנוליס מיציאס ודימיטריס בישראל - יוני 2017
שני זמרים יווניים גדולים וידועים - מנוליס מיציאס ודימיטריס בסיס, יגיעו לישראל להופעה חד פעמית בסוף חודש יוני 2017 שתתקיים במוזיאון ת"א לאומנות.

הזמר מנוליס מיציאס מחזיק ברפטואר להיטים מסורתיים גדול מאוד כגון: Afta ta xeria , Me ena parapono ,Kemal ,Erotiko , Stin Elefsina mia fora. לאורך השנים עבד עם מיטב מלחיני יוון, מיקיס תאודורקיס, מנוס חאגידאקיס, ווסיליס ציצאניס וסטוורוס קסארחאקוס שיצרו משבילו אלבומים ושירים ואף כיכב לצידם על הבמות הגדולות של יוון.

גם הזמר הצעיר והמוביל דימיטריס בסיס נחשב לאחד ממייצגי המוסיקה היוונית כבר 20 שנה ולזכותו 12 אלבומים ועבודה לאורך השנים עם גדולי היוצרים מיקיס תאודורקיס, טאנוס מיקרוציקוס, כריסטוס ניקולופולוס. בין להיטיו הידועים: Ta xamapoulia , Psthiri gardias ,Gia hara , Tora menos monos mou , To ligo.

כרטיסים להופעה של מנוליס מיציאס ודימיטריס בסיס בישראל - יוני 2017

ההופעה של מנוליס מיציאס ודימיטריס בסיס בישראל תתקיים ב-28 ביוני 2017 באולם רקאנטי במוזיאון תל אביב לאומנות. מחיר הכרטיסים עומד על 280 ש"ח. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.

רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: מנוליס מיציאס ודימיטריס בסיס בישראל - יוני 2017 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: מנוליס מיציאס ודימיטריס בסיס בישראל - יוני 2017 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top