להקת הבלט סוחישווילי בישראל - כרטיסים ולוח הופעות 2017

יום רביעי, 24 במאי 2017

לאחר ההצלחה מהסיבוב הקודם כאן בארץ, להקת הבלט הגיאורגית המצליחה "סוחישווילי" (Sukhishvili) חוזרת לישראל עם מופע חדש ותציג כאן סדרת הופעות במהלך חודש נובמבר 2017. איפה זה יקרה? וכמה יעלו הכרטיסים? בכתבה הבאה.

להקת הבלט הגאורגית הבינלאומית סוחישווילי חוזרת לישראל לאחר כשנתיים בלבד מאז הופיעה כאן בפעם האחרונה. הלהקה תגיע עם מופע חדש ותציג סדרת הופעות ברחבי הארץ במהלך חודש נובמבר 2017.


להקת סוחישווילי היא להקת בלט גאורגית אשר נוסדה לפני 70 שנה ע"י שני בני הזוג איליקו סוחישווילי ונינו רמישווילי והייתה ללהקת הבלט הראשונה מגאורגיה. עם השנים, הלהקה המשיכה להתפתח ולהתקדם בעזרת הדורות החדשים של המשפחה והפכה לאחת מלהקות הבלט המצליחות ביותר בעולם.

לרכישת כרטיסים להופעות של להקת סוחישווילי בישראל באמצעות קניה מהירה ומאובטחת לחצו כאן

מאז היווסדה, הספיקה הלהקה להציג למעלה מ-200 הופעות ביותר מ-90 מדינות והופיע כ-9500 פעמים על במות שונות ברחבי העולם. הלהקה ידועה בכוריאוגרפיה הססגונית שלה ובאנרגיה עוצמתית והספיקה להופיע אפילו מעל בימת הברודווי בניו יורק וזכתה להצלחה רבה. הלהקה כבר הופיעה בישראל בעבר ועתה כאמור היא חוזרת עם מופע חדש איתו היא תופיע ברחבי העולם ובישראל.

להקת סוחישווילי בישראל - כרטיסים ולוח הופעות 2017

להקת סוחישווילי תופיע בישראל במהלך חודש נובמבר 2017 ותציג הופעות בתל אביב, אשדוד ובאר שבע מחיר הכרטיסים נע בין 184 ל-404 ש"ח בהתאם למיקום הישיבה. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.

להלן לוח ההופעות של להקת סוחישווילי בישראל:

ירושליםתיאטרון ירושלים לאמנויות הבמה - אולם שרובר 
רכישת כרטיסים
תל אביב-יפוהיכל התרבות תל אביב 
רכישת כרטיסים
היכל התרבות תל אביב 
רכישת כרטיסים
אשדודהמשכן לאמנויות הבמה 
רכישת כרטיסים
באר שבעמשכן אמנויות הבמה - אולם גדול 
רכישת כרטיסים
חיפהמרכז רפפורט - אולם האודיטוריום 
רכישת כרטיסים


רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: להקת הבלט סוחישווילי בישראל - כרטיסים ולוח הופעות 2017 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: להקת הבלט סוחישווילי בישראל - כרטיסים ולוח הופעות 2017 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top