זמפיר בישראל - מרץ 2017

יום שני, 31 באוקטובר 2016

חלילן הפאן האגדי גאורגה זמפיר (Gheorghe Zamfir) מגיע שוב לישראל ויציג כאן במהלך חודש מרץ 2017 סדרה של הופעות ברחבי הארץ. אתר "כרטיסים ברשת" עם כל הפרטים.

זמפיר בישראל  - מרץ 2017
     
לאחר כ-5 שנים מאז שהופיע בישראל, החלילן האגדי הרומני גאורגה זמפיר חוזר לישראל ויקיים ברחבי הארץ סדרת הופעות במהלך חודש מרץ 2017.

לרכישת כרטיסים להופעות של זמפיר בישראל באמצעות קנייה מהירה ומאובטחת לחצו כאן

זמפיר בן ה-75, נחשב לגדולי חלילני הפאן בעולם ומחזיק במעריצים אדוקים רבים בכל קצוות הגלובוס. המוזיקאי הרומני המצליח, החל את הקריירה שלו בתחילת שנות ה-70 ומאז הספיק להוציא מעל 200 אלבומים שזכו להצלחה עצומה ונמכרו במעל ל-40 מיליון עותקים. במהלך הקריירה הארוכה שלו, זכה זמפיר בהוקרה ופרסים רבים והופיע בכל רחבי העולם ובאולמות הקונצרטים הגדולים ביותר.

זמפיר גם אחראי לחידושים בחליל הפאן כאשר המציא גרסאות משלו לכלי הנגינה המיוחד הזה והוא נחשב לאמן המזוהה ביותר עם חליל הפאן. בהופעות שלו, מציג זמפיר קטעים מוסיקליים שכתב והלחין במהלך השנים לצד ביצועים לקטעים מוכרים מעולם המוסיקה הקלאסית וממוסיקת הפופ המוכרת.

כרטיסים לזמפיר בישראל - מרץ 2017

ההופעות של זמפיר בישראל יתקיימו במהלך חודש מרץ 2017 בתל אביב, באר שבע, קיבוץ גן שמואל, קיבוץ יפעת ומקומות נוספים שיתפרסמו בהמשך. מחיר הכרטיסים עומד על 290 ש"ח וניתן להזמין כרטיסים אונליין באמצעות האתר הבא.

זמפיר בישראל - לוח הופעות:

עירתאריךמיקום ההצגה

באר שבעמשכן אמנויות הבמה - אולם גדול 
רכישת כרטיסים
תל אביב-יפוהיכל התרבות תל אביב 
רכישת כרטיסים
קיבוץ גן שמואלאולם המופעים 
רכישת כרטיסים
ראשון לציוןהיכל מאיר ניצן לתרבות ולאמנות 
רכישת כרטיסים
קיבוץ יפעתאולם המופעים 
רכישת כרטיסים
אשדודהמשכן לאמנויות הבמה 
רכישת כרטיסים
חיפהמרכז רפפורט - אולם האודיטוריום 
רכישת כרטיסים



  
רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: זמפיר בישראל - מרץ 2017 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: זמפיר בישראל - מרץ 2017 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top