להקת הגוספל של הארלם בישראל - נובמבר 2016

יום שישי, 16 בספטמבר 2016

להקת הגוספל של הארלם חוזרת לישראל עם מופע חדש המוקדש לזמרת אדל ותקיים סדרת הופעות ברחבי הארץ במהלך חודש נובמבר 2016. איפה זה יקרה? וכמה יעלו כרטיסים? בכתבה הבאה.

מקהלת הגוספל של הארלם הבינלאומית והמצליחה ,גיע לישראל בקרוב כחלק מסיבוב עולמי עם מופע חדש המוקדש לשיריה של הזמרת המצליחה אדל. הלהקה תגיע לכאן בחודש נובמבר ותקיים סדרת הופעות בהרצליה, תל אביב וקרית מוצקין.


מקהלת הגוספל של הארלם הכוללת 11 נגנים וזמרים, נחשבת לאחת ממקהלות הגוספל המפורסמות והמצליחות ביותר בעולם עם רזומה מכובד ביותר הכולל בין היתר הופעות מול הנשיא אובמה, האפיפיור ועוד. הלהקה שיתפה פעולה עם אמני ענק ביניהם U2, דיאנה רוס, פארל וויליאמס, שינייד אוקונור ועוד.

המקהלה כבר הופיעה בישראל כמה פעמים כאשר הפעם האחרונה הייתה לפני כ-4 שנים. והפעם כאמור היא מגיעה עם מופע חדש שיוקדש לשירי הזמרת אדל.

כרטיסים למקהלת הגוספל של הארלם בישראל - נובמבר 2016

ההופעות של מקהלת הגוספל של הארלם יתקיימו בין התאריכים 24-26 בנובמבר 2016 בזאפה הרצליה, זאפה ת"א והיכל התיאטרון קרית מוצקין. מחירי הכרטיסים נעים בין 144 ל-245 ש"ח. כרטיסים להופעה בזאפה הרצליה ניתן לקנות באתר הבא. להופעה בזאפה ת"א באתר הבא ולהופעה בקרית מוצקין באתר  הבא.


רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: להקת הגוספל של הארלם בישראל - נובמבר 2016 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: להקת הגוספל של הארלם בישראל - נובמבר 2016 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top