ברון הצוענים בישראל 2016 - כרטיסים ולוח הופעות

יום שישי, 19 באוגוסט 2016

ברון הצוענים בישראל 2016 - כרטיסים ולוח הופעותהאופרטה המפורסמת של יוהאן שטראוס "ברון הצוענים", תגיע לישראל היישר מהונגריה ותבוצע כאן בערים רבות רחבי הארץ במהלך חודש נובמבר 2016. איפה היא תציג? וכמה יעלה כרטיס?

האופרטה ברון הצוענים של המלחין הידוע יוהאן שטראוס, תבוצע כאן בישראל ע"י סולנים ונגנים מהאופרה הלאומית של הונגריה שיופיעו ברחבי הארץ במהלך חודש נובמבר 2016.

לרכישת כרטיסים לאופרטה ברון הצוענים בישראל באמצעות קנייה מהירה ומאובטחת לחצו כאן

ברון הצוענים היא אחת האופרטות המפורסמות ביותר והמצליחה ביותר של שטראוס לאחר האופרטה שלו "העטלף" שהוצגה בישראל בשנה שעברה. האופרטה הכתובה בשלוש מערכות ומבוססת על מחזה של המחזאי ההונגרי מור יוקאי, מספרת על שליט טורקי הנאלץ לברוח מהעיר ומשאיר את בתו בידי מטפלת צוענית. מכאן מתפתחת עלילה הכוללת אציל צעיר ועשיר, אוצר חבוי, חבורת צוענים, נשים יפות, קומדיה של טעויות – וכמו בכל אופרטה – סוף טוב – חתונת בת השליט עם האציל עם אושר ועושר.

האופרטה כוללת כמה קטעים מוסיקליים שהפכו לקלאסיקה בעולם המוסיקה הקלאסית כגון "ואלס האוצר" (Schatz-Walzer), "הציפייה לכלה" (Brautschau) ו"הרפתקאות מלחמה" (Kriegsabenteuer). האופרטה תבוצע ע"י 40 משתתפים כולל התזמורת הסימפונית של VAC בניצוחו של Pal Farkas.

כרטיסים לברון הצוענים - נובמבר 2016

האופרטה ברון הצוענים תבוצע בישראל ברחבי הארץ במהלך חודש נובמבר ובין היתר בערים באר שבע, תל אביב, חיפה, הרצליה, כפר סבא ועוד. מחירי הכרטיסים נעים בין 164 ל-314 ש"ח בהתאם למיקום הישיבה. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.

ברון הצוענים בישראל - לוח הופעות


 
רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: ברון הצוענים בישראל 2016 - כרטיסים ולוח הופעות Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: ברון הצוענים בישראל 2016 - כרטיסים ולוח הופעות Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top