The Dire Straits Experience חוזרים לישראל בספטמבר 2019

יום רביעי, 29 במאי 2019

להקת דייר סטרייטס אקספיריינס (The Dire Straits Experience) תחזור לישראל שנתיים בלבד מהופעתם האחרונה כאן ותופיע בחודש ספטמבר 2019 ברחבי הארץ. כל הפרטים, בכתבה הבאה.

The Dire Straits Experience חוזרים לישראל בספטמבר 2019
  
לאחר שנתיים בלבד הם חוזרים: להקת דייר סטרייטס אקספיריינס (The Dire Straits Experience), הדבר הכי קרוב שיש ללהקת הדייר סטרייט האגדית והמקורית, תופיע שוב בישראל בחודש ספטמבר 2019. הלהקה שכוללת את הסקסופוניסט המקורי של הדייר סטרייט, כריס וויט, תקיים הופעה אחת בלבד בהיכל מנורה מבטחים בתל אביב.

לרכישת כרטיסים להופעה של הדייר סטיירט אקספיריאנס בישראל באמצעות קנייה מהירה ומאובטחת לחצו כאן

הדייר סטרייטס אקספיריאנס מציגה מופע מושקע ובו ביצועים הכי קרובים למקוריים של להקת דייר סטרייט המיתולוגית שהונהגה ע"י הגיטריסט האגדי מרק נופלר. הלהקה נוסדה על ידי הסקסופוניסט כריס וויט שניגן והקליט במשך עשור עם להקת הדייר סטיירט והשתתף בסיבובי ההופעות ובאלבומים המיתולוגיים של הלהקה כמו "Brothers in Arm" ו-“On Every Street” ועוד להיטים רבים ואף השתתף כנגן אורח באלבום הסולו של גיטריסט הדייר סטיירטס מארק נופלר. כמו כן, וויט עצמו הספיק לנגן עם טובי האמנים בעולם כגון פול מקרטני, ג'ו קוקר, מיק ג'אגר ורובי וויליאמס.

במופע יוצגו בין השאר, השירים הגדולים של הדייר סטרייט כגון "Money For Nothing" המפורסם, "Romeo and Juliet" או "Brothers In Arms" ועוד להיטים רבים. הלהקה קיימה בארץ בחודש יוני אשתקד 2 הופעות שזכו להצלחה רבה ועתה כאמור, תחזור לכאן שוב ל-4 הופעות נוספות בירושלים, ת"א, ב"ש וחיפה.

The Dire Straits Experience כרטיסים - ספטמבר 2019

ההופעות של הדייר סטרייטס אקספיריינס בישראל יתקיימו בתל אביב, ירושלים, חיפה ובאר שבע. ניתן לרכוש כרטיסים להופעות באמצעות האתר הבא.


רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

1 comentários:

Item Reviewed: The Dire Straits Experience חוזרים לישראל בספטמבר 2019 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

1 comentários:

אנונימי אמר/ה... 4 במרץ 2016 בשעה 13:37

אין בקישור כרטיסים בחיפה

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: The Dire Straits Experience חוזרים לישראל בספטמבר 2019 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top