טיילור סוויפט בישראל - קיץ 2015

יום ראשון, 22 בפברואר 2015

טיילור סוויפט בישראל - קיץ 2015
לפי פרסומים שונים ברשת, הזמרת המצליחה טיילור סוויפט (Taylor Swift) עשויה להופיע בישראל בפארק הירקון בקיץ 2015. מתי זה יקרה ומי מנסה למנוע זאת? כל הפרטים, בכתבה הבאה.


פרסומים שונים שרצים ברשת, מדווחים כי זמרת הפופ הבינלאומית טיילור סוויפט (Taylor Swift) נמצאת במגעים מתקדמים על הופעה בישראל בקיץ 2015 בפארק הירקון בתל אביב. לפי הפרסומים, ארבעה מפיקים ישראלים בכירים נמצאים בשלב מיקוח מול גורמי ההפקה של הזמרת המפורסמת.

טיילור סוויפט היא זמרת ויוצרת אמריקאית בת 25 שכבשה בסערה את עולם הפופ האמריקאי והעולמי בשנים האחרונות והספיקה להגיע להישגים עצומים בקריירה הקצרה עד כה הכוללת זכייה בפרסי גראמי רבים ובמכירות שיא לאלבומיה המצליחים. אלבומה האחרון מהשנה שעברה הנקרא "1989" זכה להיות האלבום הנמכר ביותר ב-2014 כאשר הסינגלים המפורסמים "Shake it off" ו-"Blank Space" זכו להשמעות שיא בעולם וגם בתחנות הרדיו הישראליות.

סוויפט צפויה לצאת לסיבוב הופעות בינלאומי רחב בקיץ 2015 החל מחודש יוני הקרוב וכאמור המפיקים הישראלים הבכירים ביותר בתחום מנסים להוסיף גם את ישראל לסיבוב ההופעות הנוכחי. לפי הפרסומים, אם ההופעה תיסגר, כנראה שאנו צפויים לראות את סוויפט בישראל כבר ביוני 2015 הקרוב.

במקביל, פרסומים נוספים ברשת מדווחים כי גורמים פלסטיניים מנסים כמו במקרים רבים אחרים למנוע את הגעתה של סוויפט לישראל בעקבות החרם התרבותי אותו הם מנסים ליצור.

כרטיסים לטיילור סוויפט בישראל - קיץ 2015


כאמור, אין כל מידע רשמי או סופי בנוגע להופעה של טיילור סוויפט בישראל וכרגע המשא ומתן נמצא בעיצומו. אתר "כרטיסים ברשת" ימשיך כמובן לעקוב בדריכות בעקבות כל מידע חדש בנוגע להופעה ויעדכן בדף כתבה זה או בדף הפייסבוק הרשמי (למי שלוחץ על "אהבתי").

צפו בקליפ של אחד השירים המוכרים ביותר של טיילור סוויפט "Shake It Off":


רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

3 comentários:

Item Reviewed: טיילור סוויפט בישראל - קיץ 2015 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

3 comentários:

Unknown אמר/ה... 22 ביוני 2015 בשעה 14:52

הלוואי......................חיימשלי טיילור

אנונימי אמר/ה... 5 באוגוסט 2015 בשעה 0:51

I whish

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: טיילור סוויפט בישראל - קיץ 2015 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top