בובי סולו בישראל - אוגוסט 2016

יום שלישי, 24 במאי 2016

בובי סולו בישראל - אוגוסט 2016
הזמר האיטלקי הידוע בובי סולו (Bobby Solo) יגיע לישראל בחודש אוגוסט 2016 ויציג שלושה מופעים בתל אביב, חיפה ובאר שבע. מחיר כרטיסים: החל מ-154 ש"ח. איפה קונים כרטיס?

הזמר האיטלקי הותיק בובי סולו (Bobby Solo) הידוע בכינויו "אלביס פרסלי האיטלקי" יגיע לישראל בחודש אוגוסט הקרוב ל-3 מופעים בבאר שבע, חיפה ותל אביב.

לרכישת כרטיסים להופעה של בובי סולו בישראל באמצעות קנייה מהירה ומאובטחת לחצו כאן

בובי סולו בן ה-71 התפרסם לראשונה כבר ב-1964 בפסטיבל האיטלקי סאן רמו הידוע ונחשב לאחד הזמרים האיטלקים המוכרים ביותר במיוחד בז'אנר המוסיקה הרומנטית. סולו זכה במקום הראשון בפסטיבל סן רמו עם השיר "Una Lacrima Sul Viso" והפך מהר מאוד לזמר מצליח מאוד באיטליה. ב-1969 השתתף שוב בפסטיבל סאן רמו  הפעם עם השיר "זינגארה" שהפך אותו בן רגע לזמר מצליח בקנה מידה בינלאומי.

סולו השתתף גם בתחרות האירוויזיון עם השיר "Se Piangi Se Ridi" איתו זכה במקום החמישי וכן השתתף גם כזמר במספר סרטי קולנוע גדולים במהלך הקריירה הארוכה והעשירה שלו. סולו הוא אחד הזמרים האהובים ביותר באירופה כולל גם מעריצים רבים מישראל.

כרטיסים לבובי סולו בישראל - אוגוסט 2016

ההופעות של בובי סולו בישראל יתקיימו בין התאריכים 23-26 באוגוסט 2016 בהיכל התרבות בתל אביב, המשכן לאומנויות הבמה בבאר שבע ובאודיטוריום חיפה. מחירי הכרטיסים להופעות נעים בין 154 ל-405 ש"ח בהתאם למיקום ההופעה ולמיקום הישיבה באולם.

מכירת הכרטיסים להופעה בבאר שבע ותל אביב מתבצעת באמצעות האתר הבא ולהופעה בחיפה באמצעות האתר הבא.


 
   
רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: בובי סולו בישראל - אוגוסט 2016 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: בובי סולו בישראל - אוגוסט 2016 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top