צ'וצ'יטו ולדז בישראל - מרץ 2016

יום שלישי, 19 בינואר 2016

פסנתרן הג'אז המצליח צ'וצ'יטו ולדז (Chuchito Valdés) חוזר שוב לישראל לשתי הופעות בת"א והרצליה בחודש מרץ 2016 הקרוב. כמה עולים כרטיסים ואיפה קונים?


צ'וצ'יטו ולדז בישראל - מרץ 2016

לאחר סדרת הופעות מוצלחות בישראל ב-2015, פסנתרן הג'אז צ'וצ'יטו ולדז יחזור שוב לישראל ויקיים 2 הופעות במשכן לאומנויות הבמה בתל אביב ובזאפה הרצליה בחודש מרץ 2016.

לרכישת כרטיסים להופעה של צ'וצ'יטו ולדז בישראל באמצעות קניה מאובטחת ומהירה לחצו כאן

צ'וצ'יטו ולדז הוא בנו של פסנתרן הג'אז הקובני המפורסם צ'וצ'ו ולדז (Chucho Valdés) ואמן גדול בפני עצמו. ולדז נחשב כיום לאחד הנגנים הבולטים ביותר במוסיקה הקובנית עם סגנון ייחדוי ווירטואוזי. ולדז הספיק בתחילת דרכו להופיע ולהוביל את הלהקה הקובנית המצליחה "Irakere", להוציא 13 אלבומי סולו מצליחים מהם כ-6 שזכו למועמדות בפרס הגראמיו להופיע ברחבי העולם בפסטיבלי הג'אז הנחשבים ביותר.

במקביל למוסיקה הקובנית, ולדז התמחה ולמד היטב גם את המוסיקה הקלאסית והתמחות זאת ניכרת היטב בנגינתו ובקומפוזיציות שהוא כותב ומלחין. סגנונו של ולדז ממזג בין סגנונות רבים כגון ג'אז, צ'ה צ'ה צ'ה, סן מונטונו, בי בופ ועוד.

את הופעתו בארץ ילוו רביעיית נגנים ישראלים הכוללים את סלעית להב בחליל וסקסופון, רוני צדיק בתופים, פרננדו קנוף בבס וחן מאיר בכלי הקשה.

כרטיסים להופעה של צ'וצ'יטו ולדז בישראל - מרץ 2016


ההופעות של צ'וצ'יטו ולדז בישראל יתקיימו ב-25 במרץ 2016 במשכן לאומנויות הבמה בתל אביב וב-26 במרץ 2016 במועדון זאפה הרצליה. מחירי הכרטיסים נעים בין 104 ל-230 ש"ח. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.


להלן לוח ההופעות של צ'וצ'יטו ולדס בישראל במרץ 2016:

תל אביב-יפו המשכן לאמנויות הבמה
רכישת כרטיסים
הרצליה מועדון זאפה
רכישת כרטיסים



רוצים לקבל את כל הכתבות והעדכונים של אתר כרטיסים ברשת באופן קבוע? לחצו כאן לדף הפייסבוק שלנו או לדף גוגל+ שלנו או לחצו כאן לאפשרויות אחרות.
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

Item Reviewed: צ'וצ'יטו ולדז בישראל - מרץ 2016 Rating: 5 Reviewed By: -
  • תגובות לכתבה

0 comentários:

הוסף רשומת תגובה

Item Reviewed: צ'וצ'יטו ולדז בישראל - מרץ 2016 Rating: 5 Reviewed By: -
Scroll to Top